Muusikoiden.net
05.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Transformers, robots in disguise!
1 2 3 4 5 6 7
mr_b
05.07.2006 00:19:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin!
 
http://www.transformersmovie.com/
 
The way that you weren't is what you'll become.
Wk
05.07.2006 11:11:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ou jea! Onkohan tuo sitten yhtä suuri pettymys kuin Doom-leffa...
 
http://www.mikseri.net/users/108413.php
lapio
05.07.2006 11:15:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho. Nauratti, kun eilen päivällä lueskelin juttuja tuosta beagle 2 mars luotaimesta joka katosi. Aika hauska, että käsikirjoittajilla on noinkin villi faktoihin perustuva mielikuvitus.
 
Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa!
aikavaikea
05.07.2006 11:59:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas. Olihan siellä Spielberg mukana. Ja ohjaajana Bäy. Mitä seuraavaksi? Bob The Builder - The Ultimate Challenge.
 
Sama se on rakastit minua tai et - sinä huonoa musiikkia kuuntelet .
Sull ' on tylsiä kavereita , huonot jutut eikä stereoita ollenkaan ...
DaKiller
15.05.2007 17:14:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonih, kaivetaanpa tällainen esiin.
 
Trailerin perusteella voisi olla jopa hyväkin leffa. Itse ainakin jossakin määrin odotan leffaa ja mielenkiinnolla menen kyllä katsomaan. Mitenkäs muut?
 
Mr T
15.05.2007 18:28:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin kyllä muksuna sen verran kova transformers friikki, että kai tuo leffa on pakko mennä katsomaan. Perhana kun faija lopulta heitti kaikki minun transformerit roskiin, kun arveli etten enää pitänyt niistä.
 
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
Rocco_Longfella
16.05.2007 02:03:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin trailerin leffateatterissa. En voinut lopettaa nauramista kun tajusin mistä on kyse.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
THE RIPPER
16.05.2007 06:37:32 (muokattu 16.05.2007 06:38:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin kyllä muksuna sen verran kova transformers friikki, että kai tuo leffa on pakko mennä katsomaan. Perhana kun faija lopulta heitti kaikki minun transformerit roskiin, kun arveli etten enää pitänyt niistä.
 
vääryyttä kaikkihan niistä tykkää
 
pakkohan tuo on mennä kattomann. vaikka vähän epäilyttää että on spielbergin leffa
 
Hungry For Heaven
Jarkko G.
16.05.2007 08:49:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

transformers - robots in the sky: kuten lapsena oli tapana sanoa.
 
Ei kyllä riitä usko elokuvaan, ei millään. Sen olen jo pari kertaa kokenut että Bay ei osaa elokuvaa (edes kevyttä viihde-elokuvaa) tehdä joka minulle maistuisi .. poislukien The Rock, joka on kaikkien suosikki.
 
Anttilan laarista alle 7 eurolla kenties.
 
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Narcosynthesis
16.05.2007 08:52:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen kyllä aika innoissani leffasta, olivathan nuo Robotti Ruttuset tärkeä osa meikäläisen nuoruutta. Pitänee mennä katsomaan jo pelkästään nostalgiasyistä. Ja komealtahan tuo näytti trailerin perusteella.
 
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
MrQ
16.05.2007 09:46:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bay tekee milteipä parhaat toimintaleffat koskaan.
 
Jos ei minkään muun takia, niin sen, että se rikkoo kaiken oikeasti.
 
Jos vitunmoinen valomainos putoaa sata kerrosta, se pudottaa sen oikeasti.
 
Jos auto hajoaa, se hajoaa oikeasti. ei miniatyyrejä, ei animaatiota.
 
suoraa rikkomista.
 
Siinä on jotain alkuvoimaa.
 
Transformersin on pakko olla ihan vitun kova.
 
Kuka välittää juonesta tai taustatarinasta? Herraisä, käveleviä talon kokoisia robotteja!
 
carnation
16.05.2007 12:34:34 (muokattu 16.05.2007 12:36:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bay tekee milteipä parhaat toimintaleffat koskaan.
 
Jos ei minkään muun takia, niin sen, että se rikkoo kaiken oikeasti.
 
Jos vitunmoinen valomainos putoaa sata kerrosta, se pudottaa sen oikeasti.
 
Jos auto hajoaa, se hajoaa oikeasti. ei miniatyyrejä, ei animaatiota.
 
suoraa rikkomista.
 
Siinä on jotain alkuvoimaa.
 
Transformersin on pakko olla ihan vitun kova.
 
Kuka välittää juonesta tai taustatarinasta? Herraisä, käveleviä talon kokoisia robotteja!

 
Niin, Transformershan on muutenkin.... no, Transformers. Varmaan tuollaisia isoja kuvioita ja rajua rytinää ja pauketta harrastava Michael Bay on juuri oikea heppu ohjaamaan tällaisen elokuvan. Jos kyseessä olisi jokin Stanley Kubrickin kesken jättämä tuotos, jonka Michael Bay viimeistelisi, olisin huolissani. Tai jos Transformersin ohjaisi Uwe Boll, olisin huolissani (tai sitten oikeasti kiinnostunut tästä elokuvasta).
Nyt kyse on kuitenkin jättiroboteista ja sarjakuvamaisesta ryminästä. Siihenhän Michael Bay on juuri omiaan.
 
Mr T
04.07.2007 20:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leffa katottu ja tykkäsin kovasti. Tällaista actionia on kiva katella. Huumoriakin piisasi. Megatron oli vaan turhan lyhyen aikaa esillä.
 
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
ekikoo
04.07.2007 22:12:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella rankkaa menoa. Vähän niinkuin Transformersin kuuluukin, leffa kyllä viihdytti rankalla kädellä minua. Olihan se kundikin ihan hauska ja Ellen Jokikunnas myös nätti.
 
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Thet
04.07.2007 23:08:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan kun näin trailerin ekan kerran niin ajattelin että ei hemmetti tällästä paskaa taas, mutta tänään tuli kumottua tuo mielepiede kovalla kädellä. Loistava leffa. Toiminnan täyteinen, hienoja kohtauksia ja hauska sekä hyviä näyttelijöitäkin.
 
Suosittelen kyllä kaikille.
Hauskaa kun elokuvan ikäraja on 11 vuotta, niin tänään keski-ikä oli varmaan kymmenen vuotta korkeempi katsomossa, mitään pikkupoikia ei paljoa ollut.
 
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Brother Michael
05.07.2007 02:28:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan edellä kirjoittaneita. Todella siisti leffa !! Ei hieno, ei upea, ei ajatuksia herättävä. Ihan vaan todella helvetin siisti.
 
Viihdearvo erittäin korkealla ja koko leffan sai katsoa läpi pieni huvittunut virnistys kasvoilla. Hirmuista ryminää alusta loppuun ilman sen suurempaa romantiikkaa tahi draamaa. Toimii.
 
Nojoo, ehkä oli hieman ylipitkä raina, mutta ei nyt siinä määrin, että olisi haitannut. Todella hyvä pätkä ajatusten nollaamisen ja varsinkin, kun oli jätetty kaikki pahin Americayessirwewillwin -habitus pois, niin jaksoi hyvin sen 2½h yleisössä viihtyä.
 
On se kova, arvosana 8½.
 
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Narcosynthesis
05.07.2007 09:02:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli helvetin hyvä leffa, kuten tuonne ylemmäs "viimeksi katsomasi elokuva"-threadiin jo naputtelin. Omassa genressään neljä tähteä minulta. Jatko-osakin varmaan potentiaalinen, ainakin kun katseli niitä lopputekstien aikaisia pätkiä, joissa se hävittäjädecepticoni (oliko se nyt starscream) paineli aika haipakkaa ilmakehästä ulos...
 
Eipä sinänsä, kyllä minulle toinen kaksituntinen noiden velmujen peltimiesten seurassa kelpaisi.
 
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Bongowing
05.07.2007 11:58:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robottien vallankumous on jo käsillä ..melkein
 
http://youtube.com/watch?v=D4upvi5ytFI
 
DJ Lattialuukkukoira
05.07.2007 14:36:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huikea viihdearvo, välillä onnistui jopa naurattamaan. Hyvä leffa, tekijät ovat onnistuneet nimenomaan siinä, mitä lähtivät tekemään.
 
Suosittelen, jos silmäkarkki ja isot jutut kiinnostavat.
 
Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu.
Pluto
05.07.2007 19:33:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko Megan Fox nimensä veroinen?
 
Dillon, you son of a bitch!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «