Aihe: Edullista studiota pääkaupunkiseudulta
1
Warlon
04.07.2007 15:39:47
Olisikohan kenelläkään suositella hyvää ja edullista studiota pääkaupunkiseudulta demoäänitystä varten? Tarkoitus olisi mahdollisesti tosin äänittää ehkä pelkät laulut. Mahdollisesti sitten miksailua ja masterointiakin. Vasta tänne muuttaneena en vielä oikein tunne paikkoja/piirejä. Kertokaapa kokemuksianne? Tyylinä on tosiaan jonkinlainen korkeahko hevilaulanta.
Tsekkaa: www.whitefrost.cjb.net
Locrian
04.07.2007 17:59:41
Olisikohan kenelläkään suositella hyvää ja edullista studiota pääkaupunkiseudulta demoäänitystä varten? Tarkoitus olisi mahdollisesti tosin äänittää ehkä pelkät laulut. Mahdollisesti sitten miksailua ja masterointiakin. Vasta tänne muuttaneena en vielä oikein tunne paikkoja/piirejä. Kertokaapa kokemuksianne? Tyylinä on tosiaan jonkinlainen korkeahko hevilaulanta.

Määrittele edullinen. Studioita on sitten moneen lähtöön...
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua.
Locrian
05.07.2007 09:00:34
Pulu on hyvä kysyjän tarkoituksiin. Mut kyl mä löydän paremman studion helsingistä esim. 6-henkisen bändin pohjien nauhoitukseen. Nojoo. Off-topic.
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua.
Warlon
05.07.2007 15:07:30
No okei, sanotaan että halpaa. :D Semmoisia 10-20e tuntihintaisia paikkoja vähän kartoittelen. Tietysti sen tietää ettei tuohon hintaan kovin kummoista hifiä voi odottaa, mutta eipä ole vielä tässä vaiheessa tarviskaan. Heitelkää vaan paikannimiä ja kokemuksia niin varmaan muutkin hyötyvät tästä ketjusta.
Tsekkaa: www.whitefrost.cjb.net
Heimonen
05.07.2007 21:18:51 (muokattu 05.07.2007 21:19:19)

No okei, sanotaan että halpaa. :D Semmoisia 10-20e tuntihintaisia paikkoja vähän kartoittelen. Tietysti sen tietää ettei tuohon hintaan kovin kummoista hifiä voi odottaa, mutta eipä ole vielä tässä vaiheessa tarviskaan. Heitelkää vaan paikannimiä ja kokemuksia niin varmaan muutkin hyötyvät tästä ketjusta.

Etsitte siis jonkun harrastajan demopajaa, ette "oikeata" studiota. Ei siinä mitään, mutta ihan sillä vaan että kyllä esim. tuo Pulun hinta on tuohon nähden erittäin hyvä. Joidenkin laulujen nauhoittamiseen hintaero halvempaan pajaan on muutamissa kympeissä. Tietysti täältä saattaa joku innokas löytyä tekemään hyvää jälkeä ilmaiseksikin.

Pulu on hyvä kysyjän tarkoituksiin. Mut kyl mä löydän paremman studion helsingistä esim. 6-henkisen bändin pohjien nauhoitukseen.

Oletko siis käynyt Pululla tekemässä jotain tuollaista? Kerro ihmeessä, mistä saa parempaa tuossa hintaluokassa. Se kai tähän aiheeseen sopii, jos mikä.
DISCLAIMER:
en tiedä tästä asiasta mitään
Locrian
05.07.2007 23:55:22
Oletko siis käynyt Pululla tekemässä jotain tuollaista? Kerro ihmeessä, mistä saa parempaa tuossa hintaluokassa. Se kai tähän aiheeseen sopii, jos mikä.

En. Sanoinko mä että olen tehnyt pululla tuollaista tai että mulla oli joku hintaluokka? Pululla ei tehdä kuusihenkisen bändin pohjia... tai ainakaan mä en tee.
Mikael
06.07.2007 20:17:18

Meille voi tulla. Tosin ihan tohon 10-20€ -hintaluokkaan ei mekään mahduta...

www.aanivoimala.fi
Inhimillisyys on hyve.
Heimonen
15.07.2007 18:35:30

En. Sanoinko mä että olen tehnyt pululla tuollaista tai että mulla oli joku hintaluokka? Pululla ei tehdä kuusihenkisen bändin pohjia... tai ainakaan mä en tee.

No et toki sanonut. Ajattelin vain, että sulla varmaan on jotain kokemukseen tai näkemykseen nojaavia perusteluja sanomallesi ja että nehän saattaisivat vaikka olla mielenkiintoisia. Hintaluokka on minusta kyllä sikäli relevantti, että a) tässä ketjussa etsittiin edullista pajaa ja b) tietenkin löytyy parempia paikkoja, jos hinnalla ei ole väliä.

Mutta kerro nyt ihmeessä ihan yleisen mielenkiinnon vuoksi, mitä parempia paikkoja kuusihenkisen bändin äänityksiin on, miksi ne ovat parempia tai ainakin miksi et haluaisi tehdä äänityksiäsi Pulun kaltaisella pajalla. Jos minulla olisi sellaisia tehtävänä, menisin varmaan epäröimättä Pululle, koska homma on aiemmin toiminut kiitettävästi enkä paremmastakaan tiedä. Ja olisi sillä hinnallakin siinä varmaan jotakin merkitystä.
DISCLAIMER:
en tiedä tästä asiasta mitään
Lennu
15.07.2007 20:03:17

Meille voi tulla. Tosin ihan tohon 10-20€ -hintaluokkaan ei mekään mahduta...

www.aanivoimala.fi

Mä ainaki tulisin teille.
"Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)