skebajaba 20.01.2004 22:40:28 (muokattu 20.01.2004 22:40:56) | |
---|
Kyllä tuo hiukan oudolta kuulostaa, jos ovat korjanneetkin vahvaria ja todenneet sitten kunnossa olevaksi. Kuka sen sitten muka on rikkonut? Oliko liikkeen korjaustyö moitteetonta ja onko uusi omistaja käsitellyt vahvistinta asianmukaisesti? Itse en tuosta vastuuta suostuisi kovin helpolla ottamaan. en tiedä kitarapajan korjauksesta oikeestaan mitään, luulisi heidän kuitenkin osaavan hommansa, onhan kuitenkin aika tasokas firma käsittääkseni. Tällä seikalla on toki keskeinen merkitys. Ehkä vastuista ei olla selvästi sovittu, kun tällainen threadi piti avata? Miten on?? joo ei siis oo mitään sovittu ees vielä, kysyin vaan et mitä tulis tapahtumaan...ite en kyl millään suostu ottamaan vastuuta siitä, koska korjautin vahvarin ja toimi ihan moitteettomasti kun sitä oon itse soitellut, ja hekin sitä ovat ilmeisesti soitelleet kun soittivat että nyt on korjattu tremolokin ja toimii niinkuin pitääkin... itellänikin tuli mieleen et se ostaja on saleen potkinut kakat ulos siitä, tai joku pikku skidi joka soittaa punkia on tuhonnut hyvän hagströmini, rahahan tässä myymisessä oli motiivina koska on inhottavaa olla ilman rahaa ja pitäis pärjätä kaiken sotkun keskellä. nyyh.... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Thain 20.01.2004 23:15:43 | |
---|
joo ei siis oo mitään sovittu ees vielä, kysyin vaan et mitä tulis tapahtumaan...ite en kyl millään suostu ottamaan vastuuta siitä, koska korjautin vahvarin ja toimi ihan moitteettomasti kun sitä oon itse soitellut, ja hekin sitä ovat ilmeisesti soitelleet kun soittivat että nyt on korjattu tremolokin ja toimii niinkuin pitääkin... itellänikin tuli mieleen et se ostaja on saleen potkinut kakat ulos siitä, tai joku pikku skidi joka soittaa punkia on tuhonnut hyvän hagströmini, rahahan tässä myymisessä oli motiivina koska on inhottavaa olla ilman rahaa ja pitäis pärjätä kaiken sotkun keskellä. nyyh.... Muutama olennainen asia: Kun veit vahvarisi myyntiin sinne liikkeeseen myyntitilille niin minkälaisen sopimuksen silloin teit? Onko siinä vaiheessa sovittu jotain suullisesti tai kirjallisesti mahdollisista vioista laitteessa ja kuka niistä vastaa? Kun vahvaria on korjattu niin yleensä ammattitaitoinen korjaaja antaa työlleen ja vaihto-osille takuun. Kuinka kauan aikaa kului siitä kun liike ilmoitti sen korjanneensa ja toimivan OK siihen kun se vihdoin myytiin? Tuona aikana vahvariasi on voinut moni kokeilla ja siihen on voinut tulla vikoja. Tosin vahvarissasi on saattanut olla jokin piileva vika, jonka vasta ostaja huomasi. Kuinka kauan ostajalla on ollut vahvarisi kaupanteon jälkeen kun hän ilmoitti liikkeeseen sen olevan rikki? Toimiko vahvarisi moitteettomasti ostajan sitä kokeillessa liikkeessä kaupanteon yhteydessä? Laite on voinut mennä rikki ostajalla tai matkalla. Mitä liike nyt sinulta vaatii? Suosittelen lämpimästi ottamaan yhteyttä kuluttajasuojaviranomaisiin ja käymään tapauksen läpi. Jos se vahvari on ollut viallinen kun sen veit myytäväksi niin kyllä sä oot siitä vastuussa. Kannattaa hakea kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu. Don't break the groove. |
joo ei siis oo mitään sovittu ees vielä, kysyin vaan et mitä tulis tapahtumaan... Mutta teitkö jonkun sopimuksen tai oliko muista ehdoista puhetta silloin kun jätit vahvistimen myyntitilille? Entä onko liikkeestä ehdotettu jotakin ratkaisumallia? Näillä tiedoilla on vaikea lisätä tähän enää mitään. |
skebajaba 27.01.2004 12:49:04 | |
---|
nyt kitarapaja päätti sitten että he korvaavat sen rikkoutumisen...olin jo varautunut itse siihen että menee minun pussistani ja minulle jäisi siis kahden elementin korjaus mutta he päättivätkin että heidän piikkiin menee=) muutenkin kyllä palvelu pelasi erittäin hyvin heidän kanssaan, vastailivat jatkuvasti viesteihini yms... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
askomiko 27.01.2004 13:57:57 | |
---|
Elementin? Siis kajarit särki? Kummaa, eihän niitä saa rikki ku potkimalla. |
skebajaba 27.01.2004 14:15:38 | |
---|
nyt kitarapaja päätti sitten että he korvaavat sen rikkoutumisen...olin jo varautunut itse siihen että menee minun pussistani ja minulle jäisi siis kahden elementin korjaus mutta he päättivätkin että heidän piikkiin menee=) muutenkin kyllä palvelu pelasi erittäin hyvin heidän kanssaan, vastailivat jatkuvasti viesteihini yms... jeps...2x15 tuumaset siinä oli, ja ne oli kummatkin menny paskaksi???!!!! en tiedä miten, mutta paja sit päätti et mun ei tartte korjata... veikkasin ite et jos ne ei oo kattonut kunnolla mikä on rikkonut tremolon ja vaihtanut vaan osat ja ok, ja sit se on posauttanut vaan sit kunnolla se vika... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |