Haulla ei juuri tähän tuntunut löytyvän mitään. Eli kotiin tuli tänään thomannilta m-audion 49e syna ja pitäis reasonissa saada pimputella. Ohjelmat asensin jo. Mitä teen reasonissa? Kiitos etukäteen. ...yhdessä illassa et kolmessa tunnissa. |
Lennu 04.07.2007 13:41:24 | |
---|
Valitset oikean midikanavan. |
Jackson Dinky 04.07.2007 13:47:50 (muokattu 04.07.2007 14:00:36) | |
---|
Valitset oikean midikanavan. Ja mistä se valitaan? Niin ja mulla on tässä synan ja tietokoneen välissä midi interface, tässä on Y-haarautuva midi plugit laitanko mä synaan IN vai OUT? Ja mistä valitsen oikean midikanavan? Midisekvensseriin oon luonu uuden laitteen mutta eipä pelitä. Mitä teen väärin? Kerrohan vähän tarkemmin. ...yhdessä illassa et kolmessa tunnissa. |
Starlia 04.07.2007 14:07:54 (muokattu 04.07.2007 14:09:30) | |
---|
Eikös 49e:ssä ole USB? Sitä kautta vain koneeseen kiinni ja automaagisesti tuon pitäisi Reasonissa toimia, kunhan olet sen Reasonin asetuksista laittanut toimintaan. Mitään kanavien kanssa pelleilyä tarvitse harrastaa. E: Menet siis Reasonissa Edit -> Preferences |
Jackson Dinky 04.07.2007 14:10:13 | |
---|
Eikös 49e:ssä ole USB? Sitä kautta vain koneeseen kiinni ja automaagisesti tuon pitäisi Reasonissa toimia, kunhan olet sen Reasonin asetuksista laittanut toimintaan. Mitään kanavien kanssa pelleilyä tarvitse harrastaa. E: Menet siis Reasonissa Edit -> Preferences Enkö mä tarvi tätä midi interfacea? Pelkkä usbi kiinni vaan? ...yhdessä illassa et kolmessa tunnissa. |
Lennu 04.07.2007 14:24:10 (muokattu 04.07.2007 14:25:21) | |
---|
Enkö mä tarvi tätä midi interfacea? Pelkkä usbi kiinni vaan? Juu ei, usbi riittää. Sori, en tiennyt että Reason ei ole sulle tuttu ylipäätään: Eli Reason --> preferences --> advanced midi ja sieltä BUS A:han valitset vetovalikosta M-audion. edit: Mulla on siis Mac, mutta vastaavat löytyy Win:istä varmaan File --> Preferences tms. |
Jackson Dinky 04.07.2007 14:26:24 | |
---|
Juu ei, usbi riittää. Sori, en tiennyt että Reason ei ole sulle tuttu ylipäätään: Eli Reason --> preferences --> advanced midi ja sieltä BUS A:han valitset vetovalikosta M-audion. edit: Mulla on siis Mac, mutta vastaavat löytyy Win:istä varmaan File --> Preferences tms. Ei muuten siihen voi laittaa m-audiota, siinä lukee vaan joku usb-laite tms. ...yhdessä illassa et kolmessa tunnissa. |
Starlia 04.07.2007 14:33:12 | |
---|
Eli Reason --> preferences --> advanced midi ja sieltä BUS A:han valitset vetovalikosta M-audion.
Ei tuota tarvitse. Ainakaan mulla ei ole siellä koskaan ollut mitään Bus A-D:ssä ja hyvin aina pelittänyt (Oxygen 8)
|
Jackson Dinky 04.07.2007 14:34:25 | |
---|
Nonniin nyt toimii ja eikun warmentiluttamaan! ...yhdessä illassa et kolmessa tunnissa. |