Aihe: Johdot
1
AH3
04.08.2007 09:09:04
Voi hitsin hitsi, tää oli hieno! Kylmiä väreitä! Minulle tuli mieleen Eutanasia, armomurha (hirveä sana). Kertoja voisi olla esim. neliraaja halvaantunut tai koomassa makaava ihmispolo. En tiedä oliko sinulla jotain tällaista mielessä, kun joskus yöllä kirjoitit tämän hienon sanoituksen? Minulle tuli valtava määrä erillaisia "filmin pätkiä" mieleeni tästä. Kiitos.
Ei kiitos...minulla on jo pingviini.
oo-p
05.08.2007 15:56:19

Voi hitsin hitsi, tää oli hieno! Kylmiä väreitä! Minulle tuli mieleen Eutanasia, armomurha (hirveä sana). Kertoja voisi olla esim. neliraaja halvaantunut tai koomassa makaava ihmispolo. En tiedä oliko sinulla jotain tällaista mielessä, kun joskus yöllä kirjoitit tämän hienon sanoituksen? Minulle tuli valtava määrä erillaisia "filmin pätkiä" mieleeni tästä. Kiitos.

Joo, kyllä, kaikenlaista vastaavaa pyöri päässäni kun ensimmäistä versiota rustasin.

Minusta on kauhea ajatus, että joku laulaa auttaessaan toista ihmistä kuolemaan..
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
oo-p
20.03.2008 20:41:44 (muokattu 20.03.2008 20:56:03)

Aikas vanha teksti, mutta ajattelin nostaa sen nyt pöydälle, kun laitoin nettiin siitä äänellisen version. Ehkäpä se kertoo jotakin lisää itse biisistä. kommentoikaa toki, kiitos.

http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=323752
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)