WT 30.06.2005 14:20:21 (muokattu 30.06.2005 14:43:08) | |
---|
Eipä nuo tangot paljoa suojaa, jos joku tökkää jollain RR lavalla soolon syövereissä. Itse hommasin tulevaan kaappiin Biltemasta kaiutinsuojan elementin päälle. Koko kaapin etuseinän päälle pitäisi tulla sitten jotain mustaa kangasta tai verkkoa. Mutta kangas joustaa varmaan liikaa. Mutta jos nuo tangot pistää jotain 5cm etäisyydelle, ja pingottaa niiden päälle esim. mustaa säkkikangasta, niin luulisi aika hyvin suojaavan. Mutu. edit. Tai jos tekisi noista semmoisen hämähäkinseitin siihen elementin päälle :) Bassoprojekti - "Mä en saa leikkiä sun kaa ku sun äiti on kitso." |
efunkelist 30.06.2005 21:58:33 (muokattu 30.06.2005 22:01:27) | |
---|
Etulevyynhän tulee säkkikangas joka tapauksessa, mutta sehän on vain kosmeettista. Metallia ajattelin laittaa suojaksi roudaukselta yms mutta tottahan se on että RR-lapaa vastaan pitäisi olla jotain vankempaa. Toistaiseksi tuo elementtien suojaus on vielä auki. Menee vähintään viikko ennenkuin mun tarvii ruuvata suojia paikoilleen kun itse kotelo on vielä vaiheessa. Luultavimmatusti tulen laittamaan grilliritilää elementtien ja kankaan väliin. Tai kankaan eteen :d Se on tyyliin sopivaa ja varmaan riittävän kestävää ja tiheää myös RR:ää vastaan ;) Hmm... No, toisaalta, eipä marshalleissakaan ole muuta kuin se keinokuitukangas pingotettuna ämyrien eteen. Kyllähän siitäkin RR menee läpi mutta silloin ollaan jo tarkoituksella tekemässä - saahan mitä tahansa rikki kun tarvitsee. EDIT: 5mm vahva lujuusluokkaa 4.6 oleva kierretanko maksaa 0.4€/m että siitähän voisi kyhätä vaikka minkä seitin elementin päälle :) En tosin tsekannut rautakaupan pihalta paljon terästanko maksaa, sehän voisi olla halvempaakin. En ole vain koskaan hitsannut joten en taida lähteä kokeilemaan nyt... Itse tekemällä voisi tosiaan tehdä jonkun tyylikkään "spiderman"-ritilän ämyrien suojaksi 8) |
Tim 30.06.2005 22:27:53 | |
---|
|
DaKiller 01.07.2005 15:39:03 | |
---|
|
Skythea 01.07.2005 17:51:17 | |
---|
Itse laitoin peltisepänliikkeestä löytyvää reikäpeltiä eteen elementtien suojaksi. Näyttää hyvältä ja ajaa asiansa --> http://kimmo.1g.fi/2x12_eoo2.jpg Mahtaa jo vaikuttaa soundiin aikalailla, kun on noin vähän ja pieniä reikiä. |
DaKiller 01.07.2005 18:23:59 | |
---|
Mahtaa jo vaikuttaa soundiin aikalailla, kun on noin vähän ja pieniä reikiä. Epäilen, mutta jos onkelmia tulee on se helppo vaihtaa. |
skebajaba 04.07.2005 07:16:21 | |
---|
Itse laitoin peltisepänliikkeestä löytyvää reikäpeltiä eteen elementtien suojaksi. Näyttää hyvältä ja ajaa asiansa --> http://kimmo.1g.fi/2x12_eoo2.jpg just tommosta oon etsinyt!!! mistäs liikkeestä kävit hakemassa ja paljon kustansi? OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |
DaKiller 04.07.2005 16:32:21 (muokattu 04.07.2005 16:33:04) | |
---|
just tommosta oon etsinyt!!! mistäs liikkeestä kävit hakemassa ja paljon kustansi? Löytyy varmaan jokaisesta ilmastointiasennuksia tekevästä peltisepänliikkeestä. Itse hommasin paikallisesta, eikä hintakaan ollut paha, kun sain viinapullolla neljä palasta, joista kaksi oli valmiiksi taitettu. Tutun kauppaa siis...Toinen taitettu meni kaverille ja kaksi ylimääräistä jäävät odottelemaan uutta projektia... |
zookiejoe 25.07.2005 23:05:37 | |
---|
Siis pari (tai voisi olla vaikka useampi, riippuen elementin koosta) metallitankoa joiden päissä on taivutukset jotka voi upottaa etulevyyn tai laittaa vaikka ruuvilla kiinni, sehän on se ja sama miten kiinni. Upotetut olisi kyllä tyylikkäät. Mutta miten/mistä sais nuo tangot homattua? Ei liene muuta vaihtoehtoa kuin teettää jossain pajalla? Käynti IKEAssa kannattaa... Siellä on keittiökaapistoihin tarkoitettuja pitkiä Attest - vetimiä jotka vois olla passeleita sulle. Löytyvät myös ikea.fi -stä hakemalla tuolla attest illa. Niitä on eri pitusia eivätkä maksa paljon. |
efunkelist 26.07.2005 10:37:51 | |
---|
Käynti IKEAssa kannattaa... No justiinsa juuri tuollaisia olin ajatellut! Ostin tosin jo grilliverkkoa mutta onneksi ei ollut kallista, saatan säästää grilliverkot muualle ja hakea ikeasta vetimiä kaiuttimeen. |
Kolmeen pisteeseen päättyi se silloin ? |
okabass 04.07.2007 15:04:56 (muokattu 04.07.2007 15:06:06) | |
---|
Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh. |
Kefiiri 04.07.2007 17:54:30 | |
---|
|
Tee 05.07.2007 14:40:42 | |
---|
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|