Aihe: Kaikkien aikojen suomalainen kitaristi
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Sutela
04.07.2007 12:20:00 (muokattu 04.07.2007 12:32:38)
varmaan "osaa", mutta eri asia osaako oikeasti. vaikka sormet kulkee oikeisiin paikkoihin niin ei se silti välttämättä kuulosta hyvältä, valitettavasti.

Ei ne Bodomin biisit niiden soolojen takia menesty, vaikka nekin ovat maailman kärkiluokkaa, vaan nerokkaiden biisien, riffit on koukukkaita ja koko paketti toimii. Ja kun joku tuolla sanoi ettei Laiho osaa muutakuin tiluttaa niin jos asia olisi näin ei hän olisi koskaan menestynyt vaan hän olisi luultavasti vain yksi niistä "Youtube-tiluttajista", ja faktahan on se, että Laiho kuuluu maailman kärkikastiin metallialan biisintekijänä. Se on se rautanen ammattitaito ja helvetinmoinen työ joka tekee Laihosta suositun ja kunnioitetun, ei tuommoiset asiat ilmaiseksi tule. Laiho on tyyppi joka iskee niitä riffejä ja sooloja TUNTEELLA.
gorgonoidi
04.07.2007 14:02:19 (muokattu 04.07.2007 14:05:56)

Ei ne Bodomin biisit niiden soolojen takia menesty, vaikka nekin ovat maailman kärkiluokkaa, vaan nerokkaiden biisien, riffit on koukukkaita ja koko paketti toimii. Ja kun joku tuolla sanoi ettei Laiho osaa muutakuin tiluttaa niin jos asia olisi näin ei hän olisi koskaan menestynyt vaan hän olisi luultavasti vain yksi niistä "Youtube-tiluttajista", ja faktahan on se, että Laiho kuuluu maailman kärkikastiin metallialan biisintekijänä. Se on se rautanen ammattitaito ja helvetinmoinen työ joka tekee Laihosta suositun ja kunnioitetun, ei tuommoiset asiat ilmaiseksi tule. Laiho on tyyppi joka iskee niitä riffejä ja sooloja TUNTEELLA.

Muista ny pistää tonne perään se IMO. Meikä ei meinaa allekirjoita tuosta mitään.
Kukaan ei muuten sanonut, että hän osaa vain tiluttaa, joku Laiho fani taisi vain vetää kookospähkinän perseeseen ja tiedustella tätä.
Soolot maailman kärkiluokkaa, biisit nerokkaita, riffit koukuttavia, koko paketti toimii ja Laiho metallialan kärkikastissa biisin tekijänä... joo.

Mun mielestä on vaan aika typerää väittää tuollaista.

Edit: Ja tosiaankin, ei ole mitään järkeä vertailla Laihoa ja Järvistä. En väitä ettenkö pitäisi Laihon soitosta ja en väitä etteikö hän ansaitsisi nimeänsä Top kymmeneen...
Mun mielestä voitas pistää tähän ketjuun ny lukko. Onko sillä väliä jos sen olisi voittanut vaikka Hasse Walli? No jos se olis voittanu, niin mä olisin ollu ainakin suhteellisen tyytyväinen.
Simo78
04.07.2007 14:10:41
Muista ny pistää tonne perään se IMO. Meikä ei meinaa allekirjoita tuosta mitään.
Kukaan ei muuten sanonut, että hän osaa vain tiluttaa, joku Laiho fani taisi vain vetää kookospähkinän perseeseen ja tiedustella tätä.
Soolot maailman kärkiluokkaa, biisit nerokkaita, riffit koukuttavia, koko paketti toimii ja Laiho metallialan kärkikastissa biisin tekijänä... joo.

Mun mielestä on vaan aika typerää väittää tuollaista.

Olkoon Laihosta ja bodomista mitä mieltä hyvänsä, niin kyllä se bändi ja sen mukana biisintekjä kuuluu tonne metalliscenen kärkikastiin! Ihan vaan sillä, että oli tossa viestissä muutakin kuin IMOa! Haukutaan mieluummin jenkilläisiä kuin oman "kylän" poikia=)
gorgonoidi
04.07.2007 14:12:34

Olkoon Laihosta ja bodomista mitä mieltä hyvänsä, niin kyllä se bändi ja sen mukana biisintekjä kuuluu tonne metalliscenen kärkikastiin! Ihan vaan sillä, että oli tossa viestissä muutakin kuin IMOa! Haukutaan mieluummin jenkilläisiä kuin oman "kylän" poikia=)

Ketämä oon haukkunu? =)
Jos se teistä menee metallin kärkikastiin niin menköön, ei musta.
Sutela
04.07.2007 14:19:07

Itsehän sen sanoit " Laiho on teknisesti hyvä, ei muuta."
gorgonoidi
04.07.2007 14:32:01 (muokattu 04.07.2007 14:38:46)

Itsehän sen sanoit " Laiho on teknisesti hyvä, ei muuta."

Tekninen = tiluttaminen?

Laihon soitto ei vain mielestäni rokkaa.

Edit: Tässä sitä taas ollaan, lukkoa mun puolesta :P
Karipiirto
04.07.2007 20:01:14

Miten se nyt sitten liittyy tähän Alexi pareet ku Järvinen väittelyyn saati sitten itse aiheeseen? Järvinen ei kuulu "metallisceneen" ja Ja "kaikkien aikojen suomalainen kitaristi" ei ole sama kuin "kaikkien aikojen suomalainen METALLIkitaristi". Ja sitäpaitsi on kummallista että pitää erikseen antaa sille alexille jotain "kotimaanlisää" siellä metallirintamallakaan.

Ps. Ja sanottakoon vielä että pidän kyllä laihon soitosta ja arvostan häntä soittajana vaikkakaan en pidä häntä minään suomen nro.1:nä tai edes lähellä sitä.

Pps. Mutta joo lukkoa ellei sitten jollain ole vielä jotain itse aiheeseen.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)