Freakz 21.01.2004 08:41:00 | |
---|
Mitä mieltä jengi on? Mä ainakin voin sanoa oman mielipiteeni, eli täysin turha kaveri!! Mä kuulin, et silt on tullu joku uus piisi, mut en ole onneks viel ehtiny kuulla sitä.. Se levoton prinssi on ainakin ihan hirveän pateettista paskaa! Mistä se edes kertoo?! Nyt haluaisinkin tietää, että ketä siitä oikeesti tykkää ja miksi?! Perusteluja! (ei ole provo, haluan vain tietää..) Aika on soittaa, aika on kuolla |
st.Helena 21.01.2004 09:13:58 | |
---|
Mitä mieltä jengi on? Mä ainakin voin sanoa oman mielipiteeni, eli täysin turha kaveri!! Mä kuulin, et silt on tullu joku uus piisi, mut en ole onneks viel ehtiny kuulla sitä.. Se levoton prinssi on ainakin ihan hirveän pateettista paskaa! Mistä se edes kertoo?! Nyt haluaisinkin tietää, että ketä siitä oikeesti tykkää ja miksi?! Perusteluja! (ei ole provo, haluan vain tietää..) Minä en kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä tätä Petri Munckin ympärille virinnyttä keskustelua, se on jo pelkästään ilmiönä varsin mielenkiintoinen. Suomihan on pullollaan samanlaisia inisiöitä, mutta luultavasti se, että tämä petri on kieltämättä ihan helvetin hyvännäköinen munkki, aiheuttaa kaikkein pahinta kateutta maassa, jossa ollaan aina jostain kateellisia jollekkin. Ja eikös se sama Petri Munck ole ollut mukana tekemässä ( tai peräti tehnyt ) sen iiihanan tiktakin biisejä. Joten, onko se nyt niin kauheeta, jos suomalaisille naisille annetaan oma tiktak :Q Pääsiäinen on peruttu, ruumis löytyi |
N_Bates 21.01.2004 09:30:39 | |
---|
Jasper Pääkkösen alter ego. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Nimismies 21.01.2004 09:42:49 | |
---|
Olen kuullut kaverilta yhden kappaleen ja se oli tyhjänpäiväisintä radiopoppia aikoihin aivan tolkuttoman kliseisillä lyriikoilla. Vaan kyllähän Radio Nova tarvitsee soitettavakseen jonkin toisenkin kappaleen kuin "Vielä on kesää jäljellä". "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Saami 21.01.2004 09:44:06 | |
---|
Ja eikös se sama Petri Munck ole ollut mukana tekemässä ( tai peräti tehnyt ) sen iiihanan tiktakin biisejä. ...Ja tietääkseni myös Kirilille.
|
Jonde691 21.01.2004 09:57:25 | |
---|
Miten joku jaksaa... Sehä on iha teiniä!!! Jonde |
Leikari 21.01.2004 10:00:15 | |
---|
Mitä mieltä jengi on? Petri Munckissa vituttaa "uskottavaa rokkiväkeä" se, että jätkä menestyy ja on suosittu. Munckilla ei ole rasvaista pitkää lettiä, finnejä ja rankkaa musaa - kuinka se voi pärjätä. Vitun neiti ja homo! - jotain tuommoista siinä on kun jaksaa joitain vihastuttaa - eipä tulisi mieleenikään Munckin levyjä ostaa ja meni pitkään ennen kuin onnistuin sen hittibiisin ensimmäisen ja ainoan kerran kuulemaan (kuuntelen "vääriä" radiokanavia ?) - semmoinen musiikki kelpaa kuitenkin hyvin vaikka jossain 5-tiellä Lusin ja Mäntyharjun väliä ajaessa. Siisti pop-tuote. Mitäs tuosta. |
Kyllä mä diggaan hyvästä popmusiikista. Tiesittekö että tuon levyn taustalla häärii mm. Kalle Torniainen, Kuoppis, Ako Kiiski... Tässä näkee taas kuinka takapajulassa sitä näköjäst ollaan musiikin suhteen. Kyllä Yö on kova, mutta munck on ihan nynny. My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Pluto 21.01.2004 10:17:40 | |
---|
Ampukaa itsenne ihmiset. Mitä helvetin väliä sillä on, jos joku tykkää Petri Munckista? Jos päivä menee pilalle sen takia niin elämässä on jotain vialla. Se on vaan popmusiikkia, ei mikään vitun universumin salaisuuksien avain. Anteeksi.... Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Larry 21.01.2004 10:49:57 | |
---|
Suhtelllisen turha äijä ja tod turhia kipaleita. Mutta kun Marjarannan Jorelta ei nyt tähän hätään löydy enää uutta hittiä niin "synnytettiin" Radio Novalle Petri "prettyboy" Munck. Positiivista miehessä kuitenkin on että osaa tehdä kappaleita mistä turakaiset pitää. (täytyyhän niitäkin olla. Ei Esa Nieminen jaksa yksin kannatella koko iskelmä-genreä.) Petri muistaakseni on tehnyt biisejä Anne Mattilan uudelle albumille. Ai niin ja YÖ ei todellakaan ole Rock. (Barf) Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Allis 21.01.2004 10:55:51 | |
---|
Kohtuullisen turha tapaus tuo P. Munck. Ei kukaan voi laulaa "levoton prinssi täällä odottaa..." Sanoittaja on ollut hieman pihalla mistä ihmiset mahdollisesti pitää. Mutta sen on kyllä totta, että kyseinen kipale sopii juuri Radio Novan soittolistaan. Jos itse kuuntelen radiota ja levoton prinssi soi radiossa niin äkkiä joku toinen kanava, ihan mikä vaan (paitsi nova). Muutenkin menee hermot kun novalla soi samat vit*n kappaleet vuodesta toiseen. Mamba, Tina Turner, Shania Twain... UGH ja ÖRPS! Humppa vai kuolema? |
Errorist 21.01.2004 11:18:11 | |
---|
Ihan paska se on. Käykääpäs veljet ja siskot tutustumassa uusiin EuroNicen sivuihin. |
miän vain 21.01.2004 11:20:30 | |
---|
On se kumma logikka. Mistään menestyneestä ei saa olla pitämättä, koska se on kateutta. Juuri näinhän se menee, joo. Jos en pidä tyypin (tai kuka sen biisin nyt sitten onkaan tehnyt) musikaalisia tai sanoituksellisia ansioita minään, olen varmastikin katkera? Miten niin? Perustelkaa tämä nyt kerrankin jotenkin! Ei, en tahdo että bändini biisit soisivat novalla. Sieltä ei tule kuin kevyttä ja tarkasti ärsyttämätöntä taustamusiikkia - eikä siinä mitään vikaa ole, kyllähän ihmisten pitää sitäkin saada jos tykkäävät - mutta että jos meidätkin laskettaisiin tuohon kastiin... Kammotus. Tehkööt tapettia, jos tahtovat, kunhan minun ei tarvitse sitä kuulla. |
Johannes_t 21.01.2004 11:25:39 | |
---|
aiheuttaa kaikkein pahinta kateutta maassa, jossa ollaan aina jostain kateellisia jollekkin.
Nyt on pakko sanoa vähän rumasti, mutta minkäs teet. Mistä johtuu, että "kateus" luetaan perusteeksi kaikelle kritiikille, joka kohdistuu ns. feminiineille kohdistetulle musiikille. Tai paremmin sanottuna kritiikille, joka kohdistuu em. kohderyhmää viihdyttäville bändeille/artisteille? Viimeisin esimerkki löytyy tästä ketjusta, aiemmin mm. Negativea koskeneista keskusteluista. Kommenttini "rumuus" kiteytyy siinä, että olen antanut itseni huomata, että em. kohderyhmän edustajat pitävät lähestulkoon omatoimisesti tämän "kateus"-mantran hengissä. Tähän saa kuvitella hymiön, mikäli siihen syyn ja tarpeen näkee. |
lxi 21.01.2004 11:27:37 | |
---|
Petri Munckissa vituttaa "uskottavaa rokkiväkeä" se, että jätkä menestyy ja on suosittu. Munckilla ei ole rasvaista pitkää lettiä, finnejä ja rankkaa musaa - kuinka se voi pärjätä. Vitun neiti ja homo! - jotain tuommoista siinä on kun jaksaa joitain vihastuttaa Petri onnistuu olemaan täysin särmätön, mielenkiinnoton ja hampaaton. Sitä perinteistä Radio Nova -musiikkia, jonka pääasia on olla ärsyttämättä enemmistöä. Pysyy radioaalloilla muutaman kuukauden ja häviää sitten olemattomiin. Ja lopettakaa nyt hyvänen aika tuo ainainen kateuteen viittaaminen. Siinä ei ole järjen häivää. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Pluto 21.01.2004 11:27:40 | |
---|
Jos en pidä tyypin (tai kuka sen biisin nyt sitten onkaan tehnyt) musikaalisia tai sanoituksellisia ansioita minään, olen varmastikin katkera? Miten niin? Perustelkaa tämä nyt kerrankin jotenkin! Terve! Itse EN ole sitä mieltä, että jos henkilö X ei pidä artistin Y musiikista, niin X on automaattisesti kateelliinen ja katkera. Minusta on vaan aivan helvetin idioottimaista aloittaa threadeja tyyliin "vittu se ja se on ihan perseestä, hirveetä RadioNovalla soivaa kakkaa!". Ketä tuollaiset mielipiteet kiinnostaa? Mitä hyötyä tuollaisista kommenteista on? Minusta mitään musiikkia, jossa soittimet on vireessä ja soitto rullaa edes jotenkin, ei voi sanoa paskaksi. Siitä ei tarvitse pitää, mutta senkin voi ilmaista hieman hienosanaisemmin. Kyseessä on silloin nähdäkseni vain eroavaisuudet musiikkimaussa, ja jos haukkuu Petri Munckia paskaksi, niin samalla tulee myös teilanneeksi kaikkien häntä kuuntelevien ihmisten musiikkimaun. Ja sen aikasta tyhmää, minun mielestäni. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Vilhelmus 21.01.2004 11:42:33 | |
---|
Olen kuullut sen yhden hitin ja siinä oli hyvä melodia. |
Tupuna 21.01.2004 11:55:10 | |
---|
Ihan turhaa jostain kateudesta puhua Petri Munckin kohdalla, ellette sitten ole kateellisia sille että Petri saa rankat Teosto- ja Gramex-korvaukset Nova-pyörityksen ansiosta. Ja sekin tietty, että Munckista pitävät sellaiset kolmekymppiset naiset, jotka ovat ilmeisen hyviä jo sängyssä ja antaisivat täten mieluummin Petrille kuin teille. Noniin, eikö kuulostanutkin naurettavalta? Tietysti voidaan aina miettiä biisintekijän/artistin motiiveja musiikkia tehdessään... onko biisi tehty musiikiksi musiikin vuoksi ja oman tunteen palona, vai onko biisi tehty pelkästään pillunkostutus mielessä. Jos on ainut tarve vaan iskeä tyttöjä soittamalla/laulamalla, niin siinä mielessä Levoton Prinssi voisi olla paska biisi. Mutta jos Munck oikeasti sattuu tykkäämään tekemästään musiikista ja tekee musiikkia sydänverellään, niin mitä me olemme sanomaan, mikä on hyvää ja mikä ei? Noh, ehkäpä Munck tekee sitten särmätöntä paskaa. Ja enhän minäkään niin kauhiasti tykkää Levottomasta prinssistä, mutta sen sijaan Tiktakin "Tuuleksi taivaanrantaan" on aikalailla mainio biisi. Siinä tekijöinä Munck ja Emppu. Eikös tämäkin biisi soi Novalla ja ole mahdottoman särmätön teidän makuunne? Mutta kuitenkin pidätte. Nih. Miettikää motiivejanne. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Freakz 21.01.2004 12:30:16 | |
---|
Kyllä Yö on kova, mutta munck on ihan nynny. Yö on kyllä ihan paska ja Petri Munckissa ei ole mitään uutta eikä hyvää! Aika on soittaa, aika on kuolla |
salmivaara 21.01.2004 13:04:06 | |
---|
Eikö rockin pitäisi olla vaarallista? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |