Sutela 02.07.2007 19:18:59 (muokattu 02.07.2007 19:27:44) | |
---|
Kannattaisiko jonkun tutustua hieman musiikin historiaan...? Page ja Blackmore täysin turhia heppuja Olet käsittänyt väärin. Näin en ainakaan tarkoittanut. Niin ja Pekka ei käyttäny kynsilakkaa....ja muutenkin oli enemmän sellaista miesten meininkiä....:-L Eiköhän tämäkin kommentti kerro jotain siitä, että nykynuoriso on paljon sivistyneempää ja suvaitsempaa väkeä kuin vanhemmat ihmiset :D Mutta joo sovitaan vaikka että Albert ja Laiho ovat molemmat aikansa parhaita :) |
Xizor 02.07.2007 19:28:04 (muokattu 02.07.2007 19:30:48) | |
---|
Kannattaisiko jonkun tutustua hieman musiikin historiaan...? Page ja Blackmore täysin turhia heppuja, jotka eivät tuoneet mitään uutta?! Ja Albert Järvinen on ehkäpä yksi eniten Suomen musiikkiin vaikuttaneista yksittäisistä henkilöistä. Hieman provoten voisin sanoa, ettei Laiho ole tuonut mitään uutta tylsään hevitilutukseen. Ja vähän vanhempien Bodom-fanien keskuudessahan se on jo fakta, että Latvala on se CoB:n kovin kepittäjä (näin olen kuullut useasta suusta, itseäni ei oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa). Hirveästi en Laihoa nykyään arvosta kun ei se soitto enää suju entiseen malliin ja asennekin tuntuu olevan mitä on, mutta onhan tuo tehnyt ihan pirun paljon hyvää riffiä ja tilua.... Mutta vaikka olenkin jo suht vanha giizeri, niin en kyllä ymmärrä tätä Hurriganes ja Järvinen- hypetystä.....helvetin simppeliä musaa ja aika tavanomaista kitaransoittoa. Tosin makuasioitahan nää on... EDIT: Typoja.. The difference between genius and stupidity is that genius has limits. |
opaa 03.07.2007 13:54:17 | |
---|
Itse olet ilmeisesti ollut nuori Järvisen aikakaudella. :) Tähän täytyy puuttua että mä oon parhaillani nuori "Laihon aikakaudella" ja mun vinkkelistä Laiho ei tosiaan pääse samalle viivalle Albertin kanssa, Pagesta sun muista nyt tietysti puhumattakaan. Oon täydellisesti eri mieltä Sutelan kanssa. Mielipide on mielipide ja näin pitääkin olla, mutta uudistajat on ollu uudistajia Sutelan mielipiteistäkin riippumatta :) |
J.Hollström 03.07.2007 14:03:44 | |
---|
en kyllä ymmärrä tätä Hurriganes ja Järvinen- hypetystä.....helvetin simppeliä musaa ja aika tavanomaista kitaransoittoa. Nykäses joku Pekan soolo tähän niin tsekataan kuinka se simppeli ja tavanomainen soitto sujuu, vaikkapa toi kaikkein perinteisin Get On. Laihot ilmeisesti jo taittuu, että ei pitäis olla paha rasti. |
gorgonoidi 03.07.2007 14:28:02 | |
---|
Tähän täytyy puuttua että mä oon parhaillani nuori "Laihon aikakaudella" ja mun vinkkelistä Laiho ei tosiaan pääse samalle viivalle Albertin kanssa, Pagesta sun muista nyt tietysti puhumattakaan. Oon täydellisesti eri mieltä Sutelan kanssa. Mielipide on mielipide ja näin pitääkin olla, mutta uudistajat on ollu uudistajia Sutelan mielipiteistäkin riippumatta :) Komppia täältä. Mielestäni Laiho on teknisesti hyvä soittaja mutta ei muuta, eikä todellakaan ansaitsisi ykkös sijaa. Tosin ei Albert minun suosikkini olekkaan. |
-Cale 03.07.2007 15:19:11 | |
---|
Nykäses joku Pekan soolo tähän niin tsekataan kuinka se simppeli ja tavanomainen soitto sujuu, vaikkapa toi kaikkein perinteisin Get On. Laihot ilmeisesti jo taittuu, että ei pitäis olla paha rasti. Tässä varmasti tarkoitettiin sitä että Järvinen ei ollut mikään poikkeuksellisen lahjakas virtuoosi, vaan lajissaan pätevä mutta ei suinkaan huippu. Ja vaikka jotakin kritisoikin ei se tarkoita sitä että itse osaa paremmin eikä pidäkkään osata, muutenhan tämä olisi yhtä selkääntaputtelua koko homma... Musta alkaa jo tuntumaan että nämä Albert -fanipojat ovat pahempia kuin Laihon vastaavat. |
J.Hollström 03.07.2007 15:27:33 | |
---|
Musta alkaa jo tuntumaan että nämä Albert -fanipojat ovat pahempia kuin Laihon vastaavat. Joo, mää on ollut Albertin fanipoika jo vuodesta '75. Ja aina pahenee. |
GuitarFan 03.07.2007 20:59:30 | |
---|
Tuo top10 oli karsintaäänestys, mutta näyttäisi siltä että Albert putsaa muilla lattiat ja muut vikisee. Albertille ja yhdeksälle muulle annamme vielä palstatilaa lehdestä vuoden viimeisimmissä numeroissa. Tilaajat ja irtonumeron ostajat voivat sitten erillisellä (postimaksu maksettu) lipukkeella äänestää kaikkien aikojen parhaan. Onhan se ihan mukavaa tietää kuka se Suomen kaikkien aikojen paras kitaristi on, niin ei tarvitse enää asiasta kiistellä... :D |
KurtCobain 03.07.2007 21:02:02 (muokattu 03.07.2007 21:02:10) | |
---|
Mutta missä on Heikki Silvennoinen! Näkeekö mistään mille sijalle pääsi ku ei oo top 10. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
GuitarFan 03.07.2007 21:11:27 | |
---|
Mutta missä on Heikki Silvennoinen! Näkeekö mistään mille sijalle pääsi ku ei oo top 10. Sija 34 tais olla karsinnassa. Kaikkiaan oli n.70 kitaristia äänestyksessä. |
BigPapa 03.07.2007 21:28:32 | |
---|
Tuo top10 oli karsintaäänestys, mutta näyttäisi siltä että Albert putsaa muilla lattiat ja muut vikisee. Albertille ja yhdeksälle muulle annamme vielä palstatilaa lehdestä vuoden viimeisimmissä numeroissa. Tilaajat ja irtonumeron ostajat voivat sitten erillisellä (postimaksu maksettu) lipukkeella äänestää kaikkien aikojen parhaan. Onhan se ihan mukavaa tietää kuka se Suomen kaikkien aikojen paras kitaristi on, niin ei tarvitse enää asiasta kiistellä... :D Joo en rupee maksaan siitä että sais äänestää muutenkin selvää asiaa....8DDD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
gorgonoidi 03.07.2007 22:04:38 | |
---|
Pitää nyt vielä kans oikein huutaa että MISSÄ SE SYRENIUS ON!??! :------D |
Xizor 03.07.2007 22:44:01 | |
---|
Nykäses joku Pekan soolo tähän niin tsekataan kuinka se simppeli ja tavanomainen soitto sujuu, vaikkapa toi kaikkein perinteisin Get On. Laihot ilmeisesti jo taittuu, että ei pitäis olla paha rasti. Opetteles lukemaan..en ole väittänyt että osaisin soittaa Järvisen tai Laihon sooloista ainuttakaan edes lähellekään niin hyvin kuin herrat. Saan mä silti mielipiteeni esittää. Olispa hauska nähdä kuinka Järviseltä (tai sulta) taittuis vaikka esim. Bodomin Kissing The Shadowsin tilut? The difference between genius and stupidity is that genius has limits. |
Keppis 03.07.2007 23:17:09 | |
---|
Sanoisinko tähän Laiho vs. Alpertti kinasteluun että Järviseltä ei varmasti olis lähteny ykskään Laihon liruttelusoolo mutta Järvinen soitti kitaraa niin että se rokkas ja _kuulosti_ hyvältä. Siitä en tiedä paljonko he ovat tuoneet aikakautensa musiikkiin uutta. Olisiko Laiho tuonut iloiset melodiat hevimusiikkiin? Tässä minun henkilökohtainen mielipiteeni ja näkemykseni. Niin ja kyllä tänään tuli tyhmä olo kun katsoin Badding dokumettia jossa kitaristi veti hienoo rokkisooloo ja vasemman käden sormet heilu hyvin epäergonomisesti(oikea sana?) viiden sentin korkeudella otelaudasta. Miten sitä onkaan joskus vertaillut kitaristeja tuijottamalla kuinka lähellä soittaessa vapaat sormet otelaudalla on. Onni vie inspiraation. |
J.Hollström 03.07.2007 23:49:01 (muokattu 03.07.2007 23:50:54) | |
---|
Opetteles lukemaan..en ole väittänyt että osaisin soittaa Järvisen tai Laihon sooloista ainuttakaan edes lähellekään niin hyvin kuin herrat. Saan mä silti mielipiteeni esittää. Olispa hauska nähdä kuinka Järviseltä (tai sulta) taittuis vaikka esim. Bodomin Kissing The Shadowsin tilut? Ei taitu tilut, mutta sen verran olen kitaraa kokeillut, että en rohkene Järvisen soittoa mennä tavanomaiseksi ja simppeliksi tuomitsemaan. |
gorgonoidi 04.07.2007 00:01:49 | |
---|
Kyllä se Laiho uuttakin tähän Suomen metalli kenttään on tuonut... ...läjöittäin wannabe tilutilusankari laihoja ketkä ylistävät häntä Jumalanaan ja haukkuvat kaikki Albertit suohon. Huuh. Ei näitä jampoja tainnut olla kuuskyt/seitkytä luvuilla ;) |
BigPapa 04.07.2007 00:10:45 | |
---|
Ei taitu tilut, mutta sen verran olen kitaraa kokeillut, että en rohkene Järvisen soittoa mennä tavanomaiseksi ja simppeliksi tuomitsemaan. Get On on hyvä biisi ja mukava soittaa....8).... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
ANtTIKRISTUS 04.07.2007 01:50:53 | |
---|
Mä en kyllä ymmärrä, miten jotku edes pystyy vertaamaan Järvistä ja Laihoa. On sen verta erityyliset soittajat kyseessä jotka soittavat niin erityylistä kamaa, ettei koko hommassa nyt ole mitään järkeä. Kumpikin hoitaa oman tonttinsa erinomaisesti ja kumpikin toteuttaa musiikillisesti itseään sillä alueella jonka hallitsee parhaiten. Sama asia, kun vertais jotain huippu-urheilijoita, esim. koripalloilijaa ja lätkän pelaajaa. Kumpikin hallitsee alansa, mutta kun toisen tontille mennään niin hommasta nyt ei tule lasta eikä paskaa. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Kumpikin hallitsee alansa, mutta kun toisen tontille mennään niin hommasta nyt ei tule lasta eikä paskaa. Alexiko ei osaa soittaa mitään muutaku tilua?? |
Kiinankeisari 04.07.2007 12:05:24 | |
---|
Alexiko ei osaa soittaa mitään muutaku tilua?? varmaan "osaa", mutta eri asia osaako oikeasti. vaikka sormet kulkee oikeisiin paikkoihin niin ei se silti välttämättä kuulosta hyvältä, valitettavasti. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |