solmo 02.07.2007 18:04:11 | |
---|
Täytyy lausua muutama hehkutuksen suuntainen sana Aiyekooto & Afrobeat Internationalista. tsekkasin bändin menneenä lauantaina Espan lavalla ja esitys oli loistava. Bändillä oli hyvä meininki, heillä oli selkeesti hauskaa ja näki, että bändi nautti musiikistaan. Biisit olivat mainioita ja en tiedä onko Aiyekooto nimenomaan laulaja, mut hän veti loistavasti huumorin sävyttämänä keikan läpi. Onko heiltä ilmestynyt levyä? Millasia mielipiteitä muilla on kyseisestä poppoosta. Mun mielestä heidän musiikki on hyvä virkistysruiske suomalaiseen musiikkimaailmaan. |
arse 02.07.2007 22:23:55 | |
---|
Levy on tainnut jo jonkin tovin olla tekeillä. En tiedä missä vaiheessa se nyt on. Pätevää afrobeattia, hittojakos siinä. Ja paljon tuttuja pillipiipareita. |
www.myspace.com/rhythmfunkmasters |
beethro 04.07.2007 14:46:22 (muokattu 04.07.2007 14:47:34) | |
---|
Mahtavaa soundia! Oli vieraana Radio helsingissä pari kk takaperin, ja mun mielestä silloin soittivat jotain biisejään (ei siis livenä), että kai niitä ainakin on nauhoitettu... Levystä en sitten tiedä, mutta ostaisin kyllä, jos tulisi vastaan. Other moneyish |
solmo 04.07.2007 15:59:03 | |
---|
Mahtavaa soundia! Oli vieraana Radio helsingissä pari kk takaperin, ja mun mielestä silloin soittivat jotain biisejään (ei siis livenä), että kai niitä ainakin on nauhoitettu... Levystä en sitten tiedä, mutta ostaisin kyllä, jos tulisi vastaan. Ostaisin sen itsekin, mutta hyvä jos se on jo kuitenkin tekeillä. Youtubesta löytyi alla oleva klippi, joka on mielestäni kanssa melkoisen hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=3-79-08xeFw |