Quru 03.07.2007 14:41:56 | |
---|
Fuck the sun! Ihmettelen samaa asiaa, miksi ihmeessä Tuskassa on ollut aina aurinkoista kun olen ollut siellä? (toinen kerta :p) |
Valokaari 03.07.2007 16:31:02 | |
---|
Ihmettelen samaa asiaa, miksi ihmeessä Tuskassa on ollut aina aurinkoista kun olen ollut siellä? Pyörinyt siellä jostakin vuosituhannen vaihteen ajoilta, eikä ole paljon sadetta näkynyt. Nytkin kun saavuin paikalle niin matkalla näkyi uhkaavannäköisiä pilviä, mutta hellettähän se sitten kuitenkin oli. Nahkakin paloi, yää. Rok rok. |
Dropped C 03.07.2007 16:43:46 | |
---|
Ihmettelen samaa asiaa, miksi ihmeessä Tuskassa on ollut aina aurinkoista kun olen ollut siellä? (toinen kerta :p) Se on katsos sitä Tuskaa. Varsinainen Tuska alkaa vasta maanantaina: Hirveä darra yhdistettynä palaneeseen ihoon. Onneksi olen sentään lomalla. Huonoin tuska bändien suhteen ikuna (aivan liikaa kikkeliheviä, yms), mutta hauskaa oli. Ellei tämä tästä huonommaksi muutu, niin ensi vuonna on kyllä silti pakko raahautua paikanpäälle. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
mailbag 03.07.2007 17:09:55 (muokattu 03.07.2007 17:10:12) | |
---|
noh toivotaan että ensivuonna sataa vettä ;) |
Cocktus 03.07.2007 17:20:55 | |
---|
Mä olen nyt ollut vuodesta 2002 lähtien joka kerta paikalla ja aina ollut hyvä sää. Kerran tai kaksi on tullut aivan mitättömän pieni vesikuuro, mutta muuten on ollut aurinkoista tai puolipilvistä. Festareilla on kivaa kun on hyvä sää. jee! Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
Narcosynthesis 04.07.2007 09:47:35 | |
---|
Huonoin tuska bändien suhteen ikuna (aivan liikaa kikkeliheviä, yms) Thunderstone, Stratovarius, Dragonforce, Blind Guardian? 4 bändiä 32:sta aivan liikaa? Ei sinänsä, olisin minäkin jotain muuta kaivannut kuin nykyisiä bändejä, mutta itse toivoisin nimenomaan vähemmän mättökamaa ja enemmän monipuolisuutta rosteriin. Ei sinänsä, Misery Index, Insomnium, Mercenary, Nicole sun muut olivat loistavia, mutta kyllä joku Isis oli tosi kivaa lepoa korville siinä välissä kun mentiin vähän leijuvimpiin tunnelmiin. Niin ja varsinkin olisi mukavaa, mikäli noiden iänikuisten reunion-bändien kutsuminen tuskaan lopetettaisiin. Ei vaan jaksa katsoa, kun pääesiintyjinä on aina joku "legendaarisimmalla" kokoonpanollaan comebackin rahat pois-tyyliin tehnyt has-been-akti. Joku Venomkin oli viime vuonna niin naurettavaa katsottavaa ja kuunneltavaa, että huh huh...eikä ne tämän vuoden "isot nimet" nyt mitenkään kovin paljon parempia olleet.
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
olisi mukavaa, mikäli noiden iänikuisten reunion-bändien kutsuminen tuskaan lopetettaisiin. Olen täysin samaa mieltä! Ei voisi vähempää WASPit ja Venomit kyllä kiinnostaa. Saisivat varmasti samalla rahalla paljon mielenkiintoisempiakin bändejä. |
John Titor 04.07.2007 13:07:54 | |
---|
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Ziggy Bubba 04.07.2007 13:23:10 (muokattu 04.07.2007 13:33:06) | |
---|
Olen täysin samaa mieltä! Ei voisi vähempää WASPit ja Venomit kyllä kiinnostaa. Saisivat varmasti samalla rahalla paljon mielenkiintoisempiakin bändejä. Niinpä. Kertookohan tuo sitten jotain hevin tilasta, kun vetonauloiksi pitää aina hankkia noita väsähtäneitä reunioneja... Tai sitten nämä uudet mielenkiintoisemmat nimet eivät vaan vedä paikalle tarpeeksi yleisöä. Lisää vaan näitä omaleimaisia tuoreita yhtyeitä (kuten Isis), niin saa hevikansakin vähän laajemman ja ehkä myös haastavamman kattauksen dokailunsa ääniraidaksi :) Omia toiveita ensi vuodelle: Cult Of Luna, Meshuggah, Converge (ei kaikkien pidä olla puhdasta heviä), Mastodon, Nine, Khoma, Stonegard... Tai jos oikein toiveikkaita ollaan, niin Neurosis. You said a' what now? |
Dropped C 04.07.2007 14:02:48 | |
---|
Thunderstone, Stratovarius, Dragonforce, Blind Guardian? 4 bändiä 32:sta aivan liikaa? Omaan makuun oli poweria, tilutusta ja kiekumista aivan liikaa, enemmän kuin neljä bändiä kun tässä muistelee. Mutta diggasin silti, paikan päällä oli mukavaa muuten. Saisivat hommata muutaman kovan döödisbändin enemmän. Mielelläni myös kuuntelisin doomia ja stoneria edes yhden aktin verran. Esim. Edellä mainittu Mastodon olisi kova. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Narcosynthesis 04.07.2007 14:30:23 | |
---|
Mastodonin haluaisin minäkin nähdä ja olisihan se Meshuggah aivan mainio. Sen lisäksi Mechanical Poet, Threat Signal, Chimaira, Soilwork ja vaikka Machinae Supremacy vielä päälle. A vot:) Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
hirvma-6 04.07.2007 14:46:49 | |
---|
Gojira uudestaan. ja uudestaan. ja uudestaan... |
Narcosynthesis 04.07.2007 15:00:14 | |
---|
Joo ja vaikka Ephel Duath ja Yakuza siihen lisäksi...olisi aika nannaa... Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Ze Kink 05.07.2007 00:03:25 (muokattu 05.07.2007 00:03:50) | |
---|
Omia toiveita ensi vuodelle: Cult Of Luna, Meshuggah, Converge (ei kaikkien pidä olla puhdasta heviä), Mastodon, Nine, Khoma, Stonegard... Tai jos oikein toiveikkaita ollaan, niin Neurosis. Gojira uudestaan. ja uudestaan. ja uudestaan... Joo ja vaikka Ephel Duath ja Yakuza siihen lisäksi...olisi aika nannaa... Mitäpä tähän turhia lisäilemään! Tai no, heitetään vaikka Nevermore vielä, se voisi olla tiukka päälavalla joskus päivällä. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Ziggy Bubba 05.07.2007 03:32:16 | |
---|
Gojira, The Haunted, Burst, Machine Head ja vaikkapa Opeth olisin maininnut jo mun aiemmassa tekstissä, elleivät nuo olisi siellä viime aikoina esiintyneet - toki noita kaikkia loistobändejä katsoisi mieluusti myös uudestaan... Eli niitä uusia bändeja plus mainitut, kiitos Tuskan järjestäjät :) You said a' what now? |
Narcosynthesis 05.07.2007 08:46:38 | |
---|
Mitäpä tähän turhia lisäilemään! Tai no, heitetään vaikka Nevermore vielä, se voisi olla tiukka päälavalla joskus päivällä. PErkele, kyllä! Nevermoren keikka Tavastialla viime syksyllä meni meikäläisellä kaikkien aikojen top3:een...ansaitsis sekin bändi SUomessa vähän laajemman yleisön tietoisuuden... Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Volante 05.07.2007 08:50:16 | |
---|
Tunnustaako joku käyneensä vilkaisemassa Sturm Und Drangin vetoa? Ajattelin alunperin käydä sitä nopeasti tsekkaamassa ihan mielenkiinnosta, mutta oli sitten kuitenkin toisaalla vähän parempaa tekemistä :) |
Skebaholikko 05.07.2007 17:42:40 | |
---|
PErkele, kyllä! Nevermoren keikka Tavastialla viime syksyllä meni meikäläisellä kaikkien aikojen top3:een...ansaitsis sekin bändi SUomessa vähän laajemman yleisön tietoisuuden... Can I get an a-MEN! *hallelujaaah mit lightning* M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
saastara 05.07.2007 18:36:25 (muokattu 05.07.2007 18:39:53) | |
---|
Tunnustaako joku käyneensä vilkaisemassa Sturm Und Drangin vetoa? Ajattelin alunperin käydä sitä nopeasti tsekkaamassa ihan mielenkiinnosta, mutta oli sitten kuitenkin toisaalla vähän parempaa tekemistä :) Mitäs siinä häpeämistä..? Itse kävin tarkastamassa. Kyllä ne pojat paremmin vetävät kun meidän bändi tuon ikäisinä. ;) E: Mutta hemmetti kun oli kiva käydä Tuskassa pitkästä aikaa.. ja loistavia keikkojakin riitti vaikka kuinka.. Emperor, Immortal, Pain, Blind Guardian, Stratovarius, Katatonia, Vader, ja monet muut.. Ainoana pettymyksenä voisi nyt kenties mainita WASPin sekä Finntrollin jotka olivat lavalla huomattavan kesyjä. Itsellä tosin alkoi Straton kohdalla jo hieman meininki painaa päälle kun olin maanantaista asti siellä aamusta iltaan ollut.. Mutta mukavat pippalot kaikin puolin. Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan. Lisää middleä. |
Tobby 05.07.2007 18:36:26 | |
---|
Tuska 2008, MANOWAR. Rot In Piss |