Fortune 20.01.2004 19:40:20 | |
---|
Vuosi on kulunut edellisestä paitasouvista ja nyt pannaan uusi pyörimään. Paitadesignit ovat nämä: http://www.hut.fi/~aschrode/pics/mpaita1.jpg http://www.hut.fi/~aschrode/pics/mpaita2.jpg Kyhään sommittelua yms. uusiksi, mutta perusideana tuo, mustaan paitaan valkoista, halvimmaksi tulee (musta valkoisella olisi halvempi, mutta valkoinen paidan väri ei suosi isomasuisia). Eli nyt tulee kaksi vaihtoehtoa ja vähän hillitympi design. Jospa tämä innoittaisi useamman tilaamaan, niin saataisiin hinta järkeviin mittasuhteisiin. En ota vielä varauksia ja tilauksia vastaan, mietin hyvän systeemin sitä varten, mutta nyt voisi kiljua ja valittaa muuten vain. Otan neuvoista vaarin, jos huvittaa. Systeemiksi muotoutunee viimevuotisen härdellin tapaan seuraavanlainen: -ensin kerätään varaukset (jotka ovat sitovia, ohareiden tekijät paheksutaan kuoliaiksi) -sitten tilataan satsi painosta -kerätään rahat sveitsiläiselle pankkitililleni -allekirjoittanut hajottaa selkänsä paitalaatikoita kärrätessä -allekirjoittanut tunkee paitoja maksusuoritusten saapuillessa kirjekuoriin ja kiikuttaa selkä vääränä Postin huomaan -tilaaja hihkuu parin päivän sisällä edellisestä rätti kourissaan ja juoksee esittelemään sitä pikkusiskoille ja -veljille -allekirjoittanut makaa kotona stressin aiheuttamalla sairaslomalla tuijottaen kalenterissa lähestyvää painotalon mammuttilaskun eräpäivää, nojaten 400 lunastamattomaan paitaan ja juoden tuulilasinpesunestettä, kiroten koko Mnetin ja muusikot alimpaan himputtiin Et silviisiin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Härski 20.01.2004 19:47:52 (muokattu 20.01.2004 19:49:46) | |
---|
Tämähän on hieanoae. Tilaan sellaisen, jos hinta ei ole päätön. Ja paitamalli nro. 2 olisi mieleisempi mielestäni. EDIT: Oisko mahdollista, että tuon muusikoiden.net- tekstin saisi tuolla originaalilla m.netvihreä- värillä? Vai pitääkö silloin tuon nuottiavaimenkin oltava sen värinen? Kyllähän sekin kävisi... tässä nyt eka ehdotus... |
Fortune 20.01.2004 19:52:43 (muokattu 20.01.2004 19:54:01) | |
---|
Väri on valkoinen, koskapa se on helpointa minulle, en jaksa edes yrittää vaivata päätäni millään värimäärittelyillä. Ja vihreä mustalla ei näytä hyvältä eikä näy mihinkään. Ja molemmat mallit siis menevät tuotantoon, eli oman fetissin mukaan saa tilailla. Toki jos käy niin, että bassoklaavipaitaa tilataan 598 kappaletta ja diskanttiklaavipaitaa 2 kappaletta, ensin mainittu on ainoa, joka painoon lähtee. Järkevä minimipainoskoko paitamallille olkoon vaikkapa 70 kappaletta, sen alle en vaivaudu, koskapa hinta nousee hölmöksi. Ja hinnasta: yli kympin, mutta alle 15 euroa, näin lonkalta, viimeksi oli kymppi postikuluineen ja siitä jäin vähän pakkaselle loppujen lopuksi. Kokonaistilausmäärän kasvaessa hinta laskee. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Härski 20.01.2004 19:57:42 | |
---|
Asia pihvi. Eli yksi paita #2, kokoa L tai 52. Kiitos nam. |
Fortune 20.01.2004 20:02:18 | |
---|
Asia pihvi. Eli yksi paita #2, kokoa L tai 52. Kiitos nam. "En ota vielä varauksia ja tilauksia vastaan" :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Härski 20.01.2004 20:04:13 | |
---|
"En ota vielä varauksia ja tilauksia vastaan" :) Vittuillakseni heitin.. hoho. |
Dumb 20.01.2004 20:19:57 (muokattu 20.01.2004 20:20:19) | |
---|
Kun ei kannata vielä sanoa, että "tilaan paita nro. 2:sen", niin sanon vain, että kannatan ideaa! |
N_Bates 20.01.2004 21:50:39 | |
---|
Hattua nostan herra Fortunelle kun lähtee leikkiin taas kerran mukaan! Mä muuten haluan noi molemmat! http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Sammakko 20.01.2004 21:58:23 | |
---|
Saako niitä vanhanmallisia tilattua? Haluisin semmosen. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Teijo K. 20.01.2004 22:01:06 (muokattu 20.01.2004 22:03:36) | |
---|
Väri on valkoinen.
Anteeksi sotkin. Siis musta paita, valkoisella kuviolla. Loistavaa. Kannatan. Kaksinkertaisesti. Jiihaa.
-Teppo "Jiihaa" Nättilä. |
PIRU 20.01.2004 22:05:15 | |
---|
Mun mielestä selkäpuoli sais olla tyhjä. Piru vie! |
Juho L 20.01.2004 22:41:27 | |
---|
Mun mielestä selkäpuoli sais olla tyhjä. Niin. Minäkin olen enemmän tuon pelkän Muusikoiden.netin kannalla. "Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
vanttera 20.01.2004 23:05:42 | |
---|
Niin. Minäkin olen enemmän tuon pelkän Muusikoiden.netin kannalla. panskat. Mää haluan sitten että paidassa lukee Ilmestyskirjan sisältö. Ja Suuren Kitarakirjan koko teksti. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
kid ego 20.01.2004 23:24:46 | |
---|
Mun mielestä selkäpuoli sais olla tyhjä. Jep. Mutta kyllä mulle käy tuo nuottiavainkin.
"Toi muija painaa varmaan hehtaarin!" - kaverin suusta
"Mä en kyllä auraa neliöjuurtakaan!" - toinen kaveri
|
Lilli 21.01.2004 07:12:20 | |
---|
Vuosi on kulunut... Et silviisiin. Kulunut on juu, ja minäkin sitten kannatan - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
Fortune 21.01.2004 08:39:46 | |
---|
Muskotti: Saako niitä vanhanmallisia tilattua? Haluisin semmosen. Ei saa, se oli once-in-a-lifetime -ruljanssi. Piru: Mun mielestä selkäpuoli sais olla tyhjä. Siitä vain painattamaan. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Vuosi on kulunut edellisestä paitasouvista ja nyt pannaan uusi pyörimään. Paitadesignit ovat nämä: http://www.hut.fi/~aschrode/pics/mpaita1.jpg http://www.hut.fi/~aschrode/pics/mpaita2.jpg Hyvältä näyttää ja kuulostaa. Älä nyt Fortune vaan anna tulla liiaksi vaatimuksia vaihtoehtoihin! Muuten olet kusessa eri variaatioiden vaatijien kanssa. Bassoklaavipaitahan sai tilausta ensin, ja tämän me basistit olemme ansainneet. Olisin edelleenkin sillä kannalla, että euron-pari voisit per paita ottaa itsellesi välityspalkkiota, ei ole liikaa. Terveisin Jonte Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
HS 21.01.2004 09:04:12 | |
---|
Terve Vanhana konservatiivina kannatan vahvasti nyt esitettyä hillittyä linjaa ja perinteistä mustaa väriä. Saako niitä vanhanmallisia tilattua? Haluisin semmosen. -Voin myydä. Pari kertaa pidetty. Hinta 85 € + pm. Paa pikaviestiä. :) |
noir 21.01.2004 10:46:01 (muokattu 21.01.2004 10:46:54) | |
---|
Mun mielestä selkäpuoli sais olla tyhjä. Yksinäisten iltojen ratoksi saa puhdetta raapiessaan sitä avainkuviota irti. Kannattaa valita vaivan minimoimiseksi alaltaan pienempi kuviointi. Ja saattanen olla kovasti tässäkin paitaprojektissa mukana. EDIT: Sanotaan vielä paitamallivaihtoehtojen olevan varsin kelvollisia. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Mimi 21.01.2004 12:29:38 | |
---|
Melkein vois kiinnostaa minuakin, ja hintakin kuulostaa aika ok:lle... Lisää informatsioonia sit ku alkaa olemaan se tillamisen aika...Jookos... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |