Aihe: Jackson RR3 vai Epiphone Goth Explorer??
1 2
Luotomeister
03.07.2007 14:31:52
Hianoa. Nyt selvisi, että olet kokeillut soittimia. Nyt seuraavaksi laitat kirjoituksesi vähäksi aikaa mietintämyssyyn ja mietit, miten se voi auttaa jotain toista ongelmassaan. Pelkästään mainittuna: "se on hyvä"; "osta, et varmasti kadu"; "mäkin ostin sellaisen" ja "istuu mun lapaseen", ei varmastikaan paljoa lohduta ketään. Samalla varmasti vähenee nämä epäselvyydet ja sun ei tarvitse moneen kertaan selittää sun näkemyksiä asioista.

Mulle se rr3 on hyvä kitara. mistä pirusta mä tiiän onko se tolle alottajalle hyvä. sen pitäis ihan ite testata sitä :)
oiva tumpeloinen
03.07.2007 14:34:12
Mulle se rr3 on hyvä kitara. mistä pirusta mä tiiän onko se tolle alottajalle hyvä. sen pitäis ihan ite testata sitä :)

Erittele, mikä siitä kitarasta tekee sulle hyvän. Kerro sen hyvistä ja huonoista puolista. Joku syyhän siihenkin on, että se istuu lapaseen.

Kaikki kitarat olisi hyvä kokeilla ennen ostoa, joten sillä periaatteella kaikki nämä keskustelut on aika turhia.
musaniko
03.07.2007 18:13:04

Suhun alkaa aika monella mennä hermot täällä. Kannattaisi ihan rauhoittua ja miettiä mitä kirjotat ja välillä olla kirjottelematta ollenkaan. Ja kaikkiin threadeihin ei tarvitse kirjoittaa. (Ja ihan tiedoksi sulle että alexi 200 on sama floikka kuin mmv sn:ssä.)
Luotomeister
03.07.2007 20:01:26
Suhun alkaa aika monella mennä hermot täällä. Kannattaisi ihan rauhoittua ja miettiä mitä kirjotat ja välillä olla kirjottelematta ollenkaan. Ja kaikkiin threadeihin ei tarvitse kirjoittaa. (Ja ihan tiedoksi sulle että alexi 200 on sama floikka kuin mmv sn:ssä.)

no eikö kaikissa halpis ltd:issä oo sama floikka
Luotomeister
03.07.2007 20:02:43
Kaikki kitarat olisi hyvä kokeilla ennen ostoa, joten sillä periaatteella kaikki nämä keskustelut on aika turhia.

niinhän se taitaa olla... :)
Luotomeister
03.07.2007 20:19:00
Suhun alkaa aika monella mennä hermot täällä.

ja miksi jollain menis hermot? mistä syystä? oonko mä muka sanonu jotain väärää?
McNulty
03.07.2007 20:23:23 (muokattu 03.07.2007 20:26:27)
ja miksi jollain menis hermot? mistä syystä? oonko mä muka sanonu jotain väärää?

Jaa'a... itse en sano muuta, kuin että kolme peräkkäistä postausta samaan threadiin on kohtalaisen huvittavaa samalta jampalta. Omia viestejä kun voi muokata ja lainauksia tehdä hakasulkeita käyttämällä kohdassa kuin kohdassa. Nuo siun kolme one-liner postausta olisi voinut kirjoittaa yhteen ja samaan viestiin.

ps. Eli näin... muokkaamalla viestiä. Tällä sivulla on siulta 4 one-liner postausta. Jokainen lause ei tarvitse erikseen omaa viestiä, junou!
if the shit fits... wear it!
Luotomeister
03.07.2007 20:48:00
Jaa'a... itse en sano muuta, kuin että kolme peräkkäistä postausta samaan threadiin on kohtalaisen huvittavaa samlta jampalta. Omia viestejä kun voi muokata ja lainauksia tehdä hakasulkeita käyttämällä kohdassa kuin kohdassa. Nuo siun kolme one-liner postausta olisi voinut kirjoittaa yhteen ja samaan viestiin.

ps. Eli näin... muokkaamalla viestiä. Tällä sivulla on siulta 4 one-liner postausta. Jokainen lause ei tarvitse erikseen omaa viestiä, junou!

ok, kiitos kun kerroit. ei olisi tullut viestien editointi muuten mieleen :)
wildchild2
03.07.2007 22:19:10
Omaan käteen tuo Goth Explorer ei sopinut, tosin ihan hyvältä peliltä vaikutti. Jos Explorer mallistet kiinnostaa muuten, suosittelisin tuota ESP-LTD FX260:stä. ( http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_fx260_ns.htm ) Kaula sopii omaan käteen hyvin, ja speksitkin on kohallaan, tosin mikit eivät tajuntaa räjäytä.

E: Siis suosittelen kokeilemaan. ;)

Joo, kattelin myös noita ESPn kitaroita ja EX-400 kattelin mut hintaa oli vähän liikaa, mut pitääpä ottaa myös tuo huomioon.
wildchild2
03.07.2007 22:21:52
Pitääpä käydä testimässä tuota rr3 kaupassa, ja xploreriakin jos tommonen sieltä vaan löytyy..
heavy
03.07.2007 22:24:10
noh jos nyt palataan ihan aloittajan kysymykseen ja jätetään ne vittuilut jonnekkin muualle?
niin, eli kaverilla on ollu toi rr3 muutaman vuoden ja olen soitellut sillä muutamia kertoja ja oikeen hyvä kepakko se on. mikit ovat myös oikein hyvät ja riittävät hevi paahtoon.
Gootti explorerista ei ole kokemusta mutta, korina explorer on itselläni ollut jokunen vuosi ja olen ollut erittäin tyytyviäinen, mikit menivät vaihtoon parin viikon jälkeen mutta muuten olen saanut rahoilleni vastinetta.
joten yhteen vetona rr3 on heti valmis tosi toimiin, korina vaatii mielestäni mikin vaihdon.
viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk
wildchild2
03.07.2007 23:14:31
noh jos nyt palataan ihan aloittajan kysymykseen ja jätetään ne vittuilut jonnekkin muualle?
niin, eli kaverilla on ollu toi rr3 muutaman vuoden ja olen soitellut sillä muutamia kertoja ja oikeen hyvä kepakko se on. mikit ovat myös oikein hyvät ja riittävät hevi paahtoon.
Gootti explorerista ei ole kokemusta mutta, korina explorer on itselläni ollut jokunen vuosi ja olen ollut erittäin tyytyviäinen, mikit menivät vaihtoon parin viikon jälkeen mutta muuten olen saanut rahoilleni vastinetta.
joten yhteen vetona rr3 on heti valmis tosi toimiin, korina vaatii mielestäni mikin vaihdon.

Kiitos vastauksista! Joo, oonki kääntymäs nyt tuon rr3 puoleen, mut pakkohan noita on käydä kaupas testaamassa ennen ku päättää minkä ostaa.
musaniko
04.07.2007 20:05:22
no eikö kaikissa halpis ltd:issä oo sama floikka

Kyllä on juu. On muuten aika hassua. Yhdessa threadissa (oliko tämä eniveis) haukut alexi 200 floikkaa paskaksi. Toisessa sanot että se on ok. Mieti ihan oikeasti että minkä takia suhun menee hermot. Sä puhut asioista tietävinäs niistä enemmän kuin tiedätkään. Esim. Jackson rr3 laadusta, vaikka sulla on ollut se keppi vasta jonkun viiko -kaks.. Tuu parin vuoden jälkeen kertoo siitä sun lisenssi floikasta kun tiedät millainen se oikeasti on.
Luotomeister
04.07.2007 21:51:19
Kyllä on juu. On muuten aika hassua. Yhdessa threadissa (oliko tämä eniveis) haukut alexi 200 floikkaa paskaksi. Toisessa sanot että se on ok. Mieti ihan oikeasti että minkä takia suhun menee hermot. Sä puhut asioista tietävinäs niistä enemmän kuin tiedätkään. Esim. Jackson rr3 laadusta, vaikka sulla on ollut se keppi vasta jonkun viiko -kaks.. Tuu parin vuoden jälkeen kertoo siitä sun lisenssi floikasta kun tiedät millainen se oikeasti on.

no katotaan sit 2 vuoden päästä :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)