Nyt on sillä tavalla että just lähti Jekyll & Hyde kiertoon ja pitäisi uutta säröä saada kehiin. Oon paininu jo muutaman spedun välillä, mutta muiden mieltymykset ja käyttökokemukset antais kans ihan hyvin osviittaa. Eli mielellään sellainen pedaali mistä vois valita kahdesta tai useammasta kanavasta ja lootan pitäis saada voxin ac-50 (vehjehän on siis jo itsessään aika bassokas)huutelemaan murean, ison jenkkisärön lailla, mutta kissantappoa ei lähdetä hakemaan. Digihärpätykset eivät oikeen vakuuta. Ainakin Tech21:n Sansamp Tri-AC:ta ja Dytonen Boom Basticia oon harkinnu. Onko näistä millaisia kokemuksia? "...engages the VIBE circuit, this gives the player the sound and feel of a stadium gig" -Laneyn joku manuaali |
Juustonaksu 03.07.2007 23:31:19 (muokattu 03.07.2007 23:35:17) | |
---|
Kokeilehan Damage Control Demonizer. Siinä voisi olla oikeantyyppinen särö ainakin. Ajattelin itsekin tuon joskus hommata, jos intoutuu jotain rankempaa soittelemaan. Tosin nykyinenkin vehjes taipuu mainiosti aina Hard Rockiin asti. :) Ihastelin myös saman lafkan Liquid Bluesia, voisi vaikka kovan kaksikon joskus napata itselle, kun on vähän enemmän rahaa taskussa. Edit: Jos tuo Tri AC on edes osaa siitä, mitä taikoo Sansampista niin kyllä se voisi olla ihan varteenotettava. Tosin suosittelen tsekkaamaan ainakin noi Demonizerin soundiclipit. Varmaan aika murea, jos saa hyvän putkipäätteen siihen jatkeeksi. Voxeissa tuskin huonojakaan on, tosin en ole Voxin putkikoneita testannut (oletan AC-sarjan olevan täysputkia (no ehkei tasuria myöten?)) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Tumppi38 04.07.2007 11:37:13 | |
---|
Nyt on sillä tavalla että just lähti Jekyll & Hyde kiertoon ja pitäisi uutta säröä saada kehiin. Oon paininu jo muutaman spedun välillä, mutta muiden mieltymykset ja käyttökokemukset antais kans ihan hyvin osviittaa. Eli mielellään sellainen pedaali mistä vois valita kahdesta tai useammasta kanavasta ja lootan pitäis saada voxin ac-50 (vehjehän on siis jo itsessään aika bassokas)huutelemaan murean, ison jenkkisärön lailla, mutta kissantappoa ei lähdetä hakemaan. Digihärpätykset eivät oikeen vakuuta. Ainakin Tech21:n Sansamp Tri-AC:ta ja Dytonen Boom Basticia oon harkinnu. Onko näistä millaisia kokemuksia? Laaja alainen ja säädöiltään erinomainen on ollut tuo Baberin Small Fry http://www.barberelectronics.com/SmallFry.html ja jos ei ulkopuolella olevat potikat riitä niin sisällä vielä lisää säätö mahdollisuuksia. Suosittelen! "Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt"
- "Eivät kaikki, joilla on kitara, ole kitaristeja" |
Jone the Bone 04.07.2007 16:08:29 | |
---|
Hankin aikoinaan tuon Tech21 SansAmp GT-2 -pedaalin, koska siinä oleva "California" (siis Mesa) -mallinnus toimi tautisen hyvin ihan säröpedaalina suoraan kitaravahvistimen kanssa käytettynä, vaikka sinänsähän se on tarkoitettu hieman toisenlaiseen käyttöön. Soundi on paksu ja murea, juuri omaan makuuni se oikea soolosärö. Innostuin, kun TECH21 julkaisi Tri-ACin, koska siitäkin löytyy samantyyppiset valintakytkimet vahvistinmallinnokselle, ja lisänä vieläpä 3 ohjelmoitavaa kanavaa, jotka lisäävät pedaalin käyttökelpoisuutta merkittävästi. Mutta pettymys olikin suuri, kun otin tuon Tri-ACin testiin. California -mallinnus ei ollut "siellä päinkään", mitä GT-2:ssa ja vaikka sävynsäätimet vaikuttivat soundiin todella radikaalisti, ei sitä haluttua (GT-2) soundia löytynyt sitten millään. Myös British -mallinnus on GT-2:ssa todella hyvä, mutta sekin oli saatu aika "röpelöiseksi" Tri-AC:ssa. Tämä oli siis minun näkemykseni tuosta Tri-AC:sta, mutta ehkäpä jotakuta muuta sekin laite soundillisesti miellyttää. Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä). |
Zumppa 04.07.2007 21:53:58 | |
---|
Heh mulla ois yks kappale demonizeria, jonka vois laittaa myyntiin. Sormet lähtee soundista! |
Juustonaksu 04.07.2007 23:10:50 | |
---|
Heh mulla ois yks kappale demonizeria, jonka vois laittaa myyntiin. Pakko kysyä, mistä ostit ja mihin hintaan? Noita ei näytä enää Thomann myyvän ja nyt ei ole varaa ostella. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Puavali 04.07.2007 23:17:31 | |
---|
Pakko kysyä, missä säilytät? Nyt ei ole varaa ostella... Mitä? Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Zumppa 05.07.2007 08:32:44 | |
---|
Sormet lähtee soundista! |