Daemon 24.06.2007 00:39:53 | |
---|
Emperor - Nonus Aequilibrium Kaikki päätyy tritonukseen. |
Master of Disguise 24.06.2007 01:18:14 | |
---|
Emperor - Nonus Aequilibrium Kyllä vain, kyllä vain! |
Daemon 24.06.2007 13:32:11 (muokattu 24.06.2007 13:32:31) | |
---|
Tässä esimerkki lyriikasta joka ilmeisesti koittaa olla hauska, mutta on lopultakin aikas perseestä:
Huh! Anna meille kaikki mitä ootte VIHAAN ITSEÄNI! Anna mulle kaikki mitä ootte! HUH! JEE! VITTU JOO! Juu, anna meille viettelys takaisin VIHAAMME TEITÄ! Tämä ei ole viettelys huh jee! Vittu JEE! Kertokaa meille kuinka paljon ne on vittu perseestä Vittu ne on joo perseestä Te ja bändinne on vittu perseestä Vittu joo olette vitun perseestä En vittu välitä vitun vittu Vittu joo olette vitun perseestä Anna tulla kerro kuinka paljon me ollaan vittu perseestä VITTU JOO OOTTE VITUN PERSEESTÄ Vittu joo ollaan vitun perseestä Vittu joo ollaan vitun perseestä Joo vittuun me kaikki Kaikki päätyy tritonukseen. |
hullu_ukko 24.06.2007 16:26:22 | |
---|
Tässä esimerkki lyriikasta joka ilmeisesti koittaa olla hauska, mutta on lopultakin aikas perseestä: Strapping Young Lad - You Suck! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Daemon 25.06.2007 18:43:42 | |
---|
Oikein!
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Kaikki päätyy tritonukseen. |
hullu_ukko 25.06.2007 20:14:04 | |
---|
Even though I met you, I don't regret.. Even the tiniest momen with you is, irreplaceable.. I wish i could have learnt more, about you.. Somewhere they decided otherwise. I beg.. I beg for more time! I know I won't see the spring, I can't stand through the winter.. I just want to feel one warm moment, one moment in your arms.. I want nothing more, just one beautiful memory.. I won't see the spring.. I won't see the spring, I know I won't see the spring.. Palikkaenglantia ja jotain vapauksia otettu.. Mutta eiköhän tuo tuosta selviä.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Heartwood 25.06.2007 20:20:48 | |
---|
Kertoja ei selvästikään talven yli elele, joten Kanadan sijasta sanon Mokoma ja En elä talven yli. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
hullu_ukko 25.06.2007 20:22:57 | |
---|
Kertoja ei selvästikään talven yli elele, joten Kanadan sijasta sanon Mokoma ja En elä talven yli. Sehän se. Jatkakaatte. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Heartwood 25.06.2007 20:36:49 | |
---|
Sehän se. Jatkakaatte. Jatkamme. Kuka julkeaa häiritä siunattua untani Jälleen olen nouseva vihassa Kauanko haudattuna makasin tiedä en Niin kauan sitten unohdettu maailmani hylkäsi minut Vallananastajat halveksivat minua Ah sitä tuskaa jonka he aiheuttivat Kosmiset, mustat synnit tahroina minussa Aurinko ei enää vapauta minua...
Ja vapauksia otettu tietysti vähän. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Anal Revenger 25.06.2007 20:44:12 | |
---|
Jatkamme. Kuka julkeaa häiritä siunattua untani Jälleen olen nouseva vihassa Kauanko haudattuna makasin tiedä en Niin kauan sitten unohdettu maailmani hylkäsi minut Vallananastajat halveksivat minua Ah sitä tuskaa jonka he aiheuttivat Kosmiset, mustat synnit tahroina minussa Aurinko ei enää vapauta minua...
Ja vapauksia otettu tietysti vähän. Nile - Sarkopakus Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Heartwood 25.06.2007 20:48:26 | |
---|
Nile - Sarkopakus Nopea ja oikea vastaus, tee siis hyvin. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Anal Revenger 25.06.2007 20:50:30 | |
---|
Nyt siellä on minun satuni kuolevista kukkasista maasta ja niistä ketä se suojaa kuolevista neidoista ja viikinkimiehistä linnuista.. jotka eivät enää koskaan ole samoin Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Daemon 26.06.2007 10:29:23 | |
---|
Arcturus - The Fall Of Man Hyvä laulelma Kaikki päätyy tritonukseen. |
Anal Revenger 26.06.2007 21:07:55 | |
---|
Arcturus - The Fall Of Man Kyllä on, jatkakaa. Hyvä laulelma Näimpä on. Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Late_ 28.06.2007 20:40:28 | |
---|
Kylläpä kestää, just kun mua huvittais pelata :p -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Koska oikein arvannut ei näytä olevan kiinnostunut lataamaan uutta putkeen, pistän uuden. Pimeys, nielee kaiken tieltään Sokea johtaa sokeita ja lauma on ikuisesti sekaisin.. Kenellä on selkeän näön ja mielen lahja? Kuka kykenee taistelemaan kun muut puhalletaan pois? Jatketaan siis tästä ellei kellään ole mitään sitä vastaan? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Anal Revenger 03.07.2007 15:46:11 | |
---|
Koska oikein arvannut ei näytä olevan kiinnostunut lataamaan uutta putkeen, pistän uuden. Jatketaan siis tästä ellei kellään ole mitään sitä vastaan? Joo, tö sou mast kou oon. Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
lxi 03.07.2007 16:38:47 | |
---|
Morbid Angel - Eyes to See, Ears to Hear |
hullu_ukko 03.07.2007 16:50:20 | |
---|
Morbid Angel - Eyes to See, Ears to Hear Oikeassa olet. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
lxi 03.07.2007 17:35:56 | |
---|
Kesän huokaus palatessani Viisitoista samanlaista sitten olin täällä Kylpee syvässä sumussa, peittää jälkeni Kuolettaa aamun ensi säteet |