muZZoli 06.06.2007 00:49:16 | |
---|
|
L_Laiho 06.06.2007 19:57:46 (muokattu 06.06.2007 20:03:22) | |
---|
Perusmallia B2 olen kokeillut. Siis sitä, missä ei ole tuota expressionia. Runko on yllättävän napakka ajatellen että kyseessä on noinkin halpa laite. Soundeja ruuvailin herken verran, ja tulin tulokseen, että pääasiallisesti soundeilla saa mukavia hetkiä itsekseen soitellessa mutta siihen se jääkin. Chorukset oli ihan kivoja. muu jäi vähän mitäänsanomattomaksi minulle, mutta johtuu osin siitäkin, että en pahemmin efekteillä ole leikkinyt. Kumpaan käyttöön padaali tulee? pändi vai kotisoittoon? Kannattaa miettiä myös, että mitä efektejä oikeasti tarvitsee. Pärjäätkö paremmin parilla-kolmella pedaalilla kuin digitaalisella ihmehärvelillä? Ja millainenkos vahvistin sulla on alla? Kannattaako ennemmin sijoittaa vahvistimeen vai efektiin? |
kyseinen 07.06.2007 10:08:04 | |
---|
Olisikos kellään kokemusta kyseisestä multiefektistä? Risuja ja ruusuja otetaan vastaan Usko tai älä, mutta Black Label Societyn basistilla oli juurikin tommoinen vehje eilen Ozzyn lämppärikeikalla. Mitään muuta sillä ei ollut. Katselin lavan sivulta, ja hämmästys oli suuri, kun näin sen tota kerran polkaisevan. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Vinttu 07.06.2007 15:16:00 | |
---|
Tänään testasin musaliikkeessä ja taidan ostaa pois. Rumpukone oli asiallinen. Efektejä en siinä kiireessä ihan hirveästi kerennyt selailemaan. Wahit ja delayt tuli katsottua ja todettua käyttökelpoisiksi. |
Mulla on ollut nyt nelisen kuukautta ko. vempele, enkä anna pois niin pitkään aikaan kun sitä tarvitsen..:) Pikku säröä ja "vibraa" tulee käytettyä. Toimii aivan loistavasti mulla. Varsinkin kun kytkee härpäkkeen efektilenkkiin ja ohittaa etusen vahvarista. Eli kaikkihan nuo multilaitteet pitäisikin ajaa puhtaana sisään, ilman vahvistimen omaa etusta..Toimii mallinnukset ym vallan paremmin. Rahansa väärtti! "Vi##uako sitä pihtaamaan...# |
Zarmo 03.07.2007 11:52:22 | |
---|
Usko tai älä, mutta Black Label Societyn basistilla oli juurikin tommoinen vehje eilen Ozzyn lämppärikeikalla. Mitään muuta sillä ei ollut. Katselin lavan sivulta, ja hämmästys oli suuri, kun näin sen tota kerran polkaisevan. Kovat jätkää pärjää vähemmänkin uskottavilla purkeilla, katos. Näinpä taannoin erään jazzkitaristin vetävän keikan behringerin v-ampilla suoraan pöytään ja kitarakin oli joku kahden markan lespaulikopio. |