toboc 02.07.2007 22:46:25 (muokattu 02.07.2007 22:46:42) | |
---|
Nyt kun levyä on luukutettu siinä määrin että alkaa muistamaan jo ulkoa joka biisin, niin voin tehdä semmoisen johtopäätöksen että levyllä on monta oikein hyvää ellei loistavaa biisiä ja muutama biisi mitä ei voi jaksaa enää kuunnella. Ensiksi mainittuihin täytyy laskea In the presence of enemies kummatkin osat. Constant motion ja Dark eternal night toimivat myös oikein hyvin, tiukkaa riffittelyä. Levyn kliimaksiksi laskisin The ministry of lost souls ja mammutin jälkimmäisen osan. Komppaan.. ainoastaan meikäläisen mielestä noi constant motion ja dark eternal night ovat levyn heikoimpia, mutta paranevat kerta kerralta.... Kyllä DT vaatii aina sen saatananmoisen luukuttamisen ennen kun levyyn pääsee sisään... TÄMÄNKIN levyn haukuin paskaksi vähäisen kuuntelun(vain 10 kertaa;) perusteella, mutta jouduin perumaan sanani muutaman lisäkuuntelukerran jälkeen... Ihan yhtä rautaa on kun vanhempikin matsku! :) |
LexaR 03.07.2007 01:27:32 | |
---|
On se helvetin kumma miten jostain musasta katoaa maku... muutama vuos takaperin olin aivan hullu DT-fani, nyt ei kiinnosta enää pätkääkään. Uutta levyä kuullu sen yhen biisin verran mitä kerran Radio Rockilta sattui autossa kuulemaan, hädin tuskin jaksoi kiinnittää huomiota. "Ahhrrrr... and... hh... FUCK THE SUN!"- Abbath, Tuska '07 |
On se helvetin kumma miten jostain musasta katoaa maku... muutama vuos takaperin olin aivan hullu DT-fani, nyt ei kiinnosta enää pätkääkään. Uutta levyä kuullu sen yhen biisin verran mitä kerran Radio Rockilta sattui autossa kuulemaan, hädin tuskin jaksoi kiinnittää huomiota. Näin täälläkin. Tosin Awakesta ei hohto ole kadonnut mihinkään. |
Ali 03.07.2007 10:40:29 | |
---|
On se helvetin kumma miten jostain musasta katoaa maku... muutama vuos takaperin olin aivan hullu DT-fani, nyt ei kiinnosta enää pätkääkään. Uutta levyä kuullu sen yhen biisin verran mitä kerran Radio Rockilta sattui autossa kuulemaan, hädin tuskin jaksoi kiinnittää huomiota. Samma på här. Lukioaikoina kuuntelin DT:ia 24/7, mutta nykyään en koske bändiin pitkällä tikullakaan. No ok, Eveä tulee kuunneltua silloin tällöin. Mulla on muuten Pokémon-kortti Strutsin nimmareilla, jos jotain kiinnostaa ostaa. ;) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Musta Arkipyhä 03.07.2007 11:13:56 | |
---|
Off Topicina maun katoamisesta:Näin kävi mulle Stratojen kohdalla.DT:n uudemmat onkin aivan helvatan kovia levyjä.Parina viime vuotena ne tuli ohitettua ja kiinnostusta ei ollut.Nyttemmin hommasin Octan TOT:n ja huomasin niiden olevan täynnään hienoa soittoa ja hyviä melodioita sekä riemastuttavaa jammailua.Awaken melodiat on aika huonoja ja tylsiä - sellasta ylijäämä-Totoa. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Hipelius 03.07.2007 11:16:27 | |
---|
On se helvetin kumma miten jostain musasta katoaa maku... muutama vuos takaperin olin aivan hullu DT-fani, nyt ei kiinnosta enää pätkääkään. Uutta levyä kuullu sen yhen biisin verran mitä kerran Radio Rockilta sattui autossa kuulemaan, hädin tuskin jaksoi kiinnittää huomiota. Hehe, juuri avauduin samasta aiheesta Progehuoneeseen :D http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Strutsi 03.07.2007 15:48:21 | |
---|
Mulla on muuten Pokémon-kortti Strutsin nimmareilla, jos jotain kiinnostaa ostaa. ;) Täh? :------D "It all makes sense in some way" - D. Townsend |
pehko 03.07.2007 17:44:07 | |
---|
sain keikkalipun synttärilahjaks...mjoo. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Rypsolisti 03.07.2007 22:10:31 | |
---|
Awaken melodiat on aika huonoja ja tylsiä - sellasta ylijäämä-Totoa. Ylijäämä Totoa? Toto fanina kiinnostaa kuulla tuosta hieman tarkempi selitys. Itse kyllä pidän kovasti Awakesta, melodiatkin kolahtaa. Fender Stratocaster '62 |
gorgonoidi 03.07.2007 22:18:01 (muokattu 03.07.2007 22:18:54) | |
---|
Ylijäämä Totoa? Toto fanina kiinnostaa kuulla tuosta hieman tarkempi selitys. Itse kyllä pidän kovasti Awakesta, melodiatkin kolahtaa. Käsitin että hän olisi tarkoittanut Totolla Train of Thoughtia. E: En kyllä voi käsittää hänen väitettään. Mielestäni Awaken melodiat ovat uskomattoman hienoja. No kai meitä on sit moneksi, tai jtn. |
Musta Arkipyhä 04.07.2007 10:39:44 (muokattu 04.07.2007 11:27:31) | |
---|
Ylijäämä Totoa? Toto fanina kiinnostaa kuulla tuosta hieman tarkempi selitys. Itse kyllä pidän kovasti Awakesta, melodiatkin kolahtaa. Muodollisesti ok - vaan esmes uudemmilta löytyy parempia.Noin tarttuvuusmielessä.Voisin kuvitella ,että esmes Totolta olis jäänyt yli vaikkapa Innoncence fadedin kertsi - noin kärjistäen.Ja lifting off-biisi on erittäin imelä - ei kaunis/tarttuva millään muotoa.Melodia olis voinu jäädä yli Toton Fahrenheit-sessioista :-) Kuitenkin edelliseltä levyltä löytyi Wait for sleepin kaltainen helmi. Itse en ymmärrä Awaken hehkutusta.Ei yhtään sen kummempi levy kuin uudemmatkaan.Monin paikoin selkeästi huonompi. E:Kuitenkin esmes muiden bändien mielipiteitä jakaneet levyt erottuu bändin muun tuotannon joukosta aivan toisella tavalla esim.Metallican musta levy tai St.anger.DT:n levyt on tässä suhteessa aika tasasta kamaa.Images toki aivan huippua.Parjattu Train of thought on musta oiva levy -ei ollenkaan niin huono kuin monet nettikeskustelut antaa ymmärtää.Toki soolot on melkoista pyöritystä ,mutta helmikohtiakin piisaa. Se mitä tässä yritän sanoa on ettei vaikkapa tuo DT:n uusin mikään täysi floppi ole bändin tuotannossa vaikka sen vaikutelman joistakin arvioista ja nettikeskusteluista saa.Täysin yliampuvaa kritiikkiä siis IMO. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Ali 05.07.2007 11:06:26 | |
---|
Täh? :------D Siis Petruccin. :) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Van Hannes 05.07.2007 12:04:44 | |
---|
Paljo maksaa toi nimmari-pokemon-kortti? Miten sä oot saanu sen ja miks just pokemonkorttiin?? "There Can Be Only One Hannes" |
gorgonoidi 05.07.2007 16:28:48 (muokattu 05.07.2007 16:31:52) | |
---|
tuplat |
gorgonoidi 05.07.2007 16:31:37 | |
---|
|
jigsore 05.07.2007 18:31:05 | |
---|
|
Ali 06.07.2007 13:09:07 | |
---|
Paljo maksaa toi nimmari-pokemon-kortti? Miten sä oot saanu sen ja miks just pokemonkorttiin?? Niin, siis en minä sitä ole ostanut, nimmarin vain pyytänyt siihen. Itse asiassa JP kysäisi, että olisiko minulla ollut toista korttia hänellekin. :) Harmi, kun ei vaan ollut. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Musta Arkipyhä 14.07.2007 10:15:15 (muokattu 14.07.2007 10:15:29) | |
---|
Tuli sitten hankittua SDOIT.Kuulostaa varsin hyvältä -oikeastaan todella hyvältä- näin ensi kuulemalta.Nyt vaikuttaa ,että saattaisi omassa DT-rankingissa nousta aika korkeallekin.Toinen levy vielä kuuntelematta. Milloinkahan iskee DT-kyllästyminen..tullut kuunneltua aika ahkerasti parin viime kuukauden aikana :-) "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Ali 14.07.2007 12:31:11 | |
---|
Milloinkahan iskee DT-kyllästyminen..tullut kuunneltua aika ahkerasti parin viime kuukauden aikana :-) Pari vuotta siinä menee. ;) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Musta Arkipyhä 14.07.2007 14:52:36 | |
---|
Pari vuotta siinä menee. ;) Hmm. Monestihan toi musan kuuntelu menee sykleissä meikäläisellä.Jostain innostutaan,kuunnellaan pirusti ja sitten on hiljasempaa kunnes sitten taas uudestaan.Yhtään sellasta musaa ei ole mitä olisin vuosikaudet jatkuvasti kuunnellut.Tauothan ei merkitse ,että musa olis huonoa vaan ,että vaihtelu virkistää. Näin varmaan nytkin :-) Asiaan:Levyltä kuuluu laaja kirjo vaikutteita aina Dixie Dregsistä Yesin kautta Led Zeppeliiniin ja sekamelska toimii.Petruccin DT-diskografian tyylikkäimpiä sooloja kuullaan kyllä rieskan nimikkobiisillä. Mike Portnoy - lead drums..hmm "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |