Aihe: Kyselyt ja keikat ..privaattipuolella
1 2 3 4 5 6 7
Sertzo S
02.07.2007 22:12:42
On muuten olemassa toinenkin samanniminen kappale, käännösbiisi "Hopeinen kuu" joka on myös varsin kiva kappale.

Kuu voi olla myös sellainen, kuten eräässä laulussani, eli kylmänkeltainen.
KoskPaavo
02.07.2007 23:29:15
On muuten olemassa toinenkin samanniminen kappale, käännösbiisi "Hopeinen kuu" joka on myös varsin kiva kappale.
Ettei olis vaan se "Sail along silv`ry moon" -"Kerro kultainen kuu"
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
EP
02.07.2007 23:55:56 (muokattu 02.07.2007 23:59:42)
Täytyy myöntää että kuulaulua ei oo vedetty varmaan viiteentoista vuoteen.Parasiitti jos joku on toivonut.Sittenkin vielä varmistettu.Mulla on aina siitä sellainen fiilis että saan jännetuppitulehduksen haitsuhanduun!

Toimiskohan se sillätavalla molemmin käsin hatsuun tikuttamalla?

..ei varmaan ihan yhtä hyvin, vai?
Timi
03.07.2007 00:03:41
Toimiskohan se sillätavalla molemmin käsin hatsuun tikuttamalla?

..ei varmaan ihan yhtä hyvin, vai?

Minunkin mielestä ei taida toimia,Muuttuu kompin luonne,vaan mitä mieltä ovat taitajat?
Kylmän viileesti!
poppamies
03.07.2007 07:57:32

Ettei olis vaan se "Sail along silv`ry moon" -"Kerro kultainen kuu"

Ei ole se. Tämä mitä tarkoitan on poppikappale 60-70-luvun taitteesta. Hietanen esitti sen viime keikalla.
G strings are for strippers!
KoskPaavo
03.07.2007 08:06:54
Ei ole se. Tämä mitä tarkoitan on poppikappale 60-70-luvun taitteesta. Hietanen esitti sen viime keikalla.

Aivan outo mulle sitten onkin tuo
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Tankero
03.07.2007 22:49:14
Oot jäljillä.....

Poika alkaa oppia.
Varmasti, vissiin.
Tankero
03.07.2007 22:50:09
Täytyy myöntää että kuulaulua ei oo vedetty varmaan viiteentoista vuoteen.Parasiitti jos joku on toivonut.Sittenkin vielä varmistettu.Mulla on aina siitä sellainen fiilis että saan jännetuppitulehduksen haitsuhanduun!

Treenaamalla siitä pääsee.
Varmasti, vissiin.
paice60
03.07.2007 22:55:46

Oot muuten oikeassa taas.
Vittu näitä hommia.
Timi
05.07.2007 23:19:58

Tota mä pelkäsinkin!
Kylmän viileesti!
Coelhinho21
06.07.2007 03:08:08

Kyllähän tauoilla pitää olla aikaa vastata tärkeisiin kysymyksiin kuten esim: "Mites pojilla on keikkaa riittänyt?"

Tämä sen on hyvä, mutta vielä parempi on "mistäs pojat on kotoisin".

Ennen keikkaa saa vastailla "Mitäs pojat soittaa?" (tämä siis roudausvaiheessa)
Kitara kädessä vastataan: "Tänään näköjään kitaraa. Tuo kaveri tuolla soittaa rumpuja." :-)
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
uruttaja
07.07.2007 00:56:18
070707 kenellä tänään hääkeikka?

Millä hinnalla?
baron
07.07.2007 01:03:01

Millä hinnalla?

Mulla ei millään hinnalla vaikka lukuisia kyselyitä.
1. En saanut bändiä kasaan
2. Äitini synttäreiden kolmas päivä huomenna.

Mutta: Mun logiikka on että kun mulla ei muuta markkinointia ole, jokainen keikka on markkinointia. Tarkoittaa sitä että aina yritetään soittaa viimeisen päälle, jonka kaikki muutkin varmaan tekee, mutta mitään keikkaa ei tehdä alihinnalla eikä "ylihinnalla" eli ei kiristetä hädänalaista. Jos sekin keikka tehdään siedettävällä/normaalihinnalla, se voi pitkän päälle palkita paremmin.
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
EP
07.07.2007 02:01:25

Millä hinnalla?

Kysyttiin kyllä bassoa soittamaan, mutta en lähtenyt tu(u)raamaan! Hih! 8)
WanhaWetäjä
07.07.2007 02:32:40 (muokattu 07.07.2007 02:33:26)

Millä hinnalla?

ON!Valitettavasti...

Hinta on tod.näk. syvältä perseestä, wituttaa jo etukäteen, hullu olin kun suostuin moiseen, ensinnäkin jouduin kopsaan jonkun håkanin laulaman häävalssin ja ilman korvausta...ja saatana vielä kiipparikeikka ja vasuribassot, prkl!Kas kun mun luonnolla EI KYSELLÄ mistään jelppikerhosta nuotteja!Jos ite osaa jotain tehä, se myös tehään, prkl!

Mä en edes tiedä ketä sinne tulee, tuleeko kitaristi vai haitaristi, vai pasunisti tai säkkipillisti, treenattu tai edes sovittu mitä vedetään, ei olla yhtään, hauskaa saattaa piisata,HOHO!
poppamies
07.07.2007 06:41:53

...Kas kun mun luonnolla EI KYSELLÄ mistään jelppikerhosta nuotteja!Jos ite osaa jotain tehä, se myös tehään, prkl!

Ei tartte auttaa prkl...
G strings are for strippers!
isojussi
07.07.2007 07:51:59

Hep! Mese starttaa tunnin päästä - bileet alkaa ajoissa!

Millä hinnalla?

Hyvällä - sama linja, kun muiutkin hääkeikat tänäkesänä

ON!Valitettavasti...

Hinta on tod.näk. syvältä perseestä, wituttaa jo etukäteen, hullu olin kun suostuin moiseen,

Todennäköisesti? Siis häh? Äijä huutaa ja resuaa täällä suu vaahrossa toisten tekemisistä ja itte ei tiä, millä hinnalla on keikalle lähdössä. HOHOHOHO!!!!

ensinnäkin jouduin kopsaan jonkun håkanin laulaman häävalssin ja ilman korvausta...ja saatana vielä kiipparikeikka ja vasuribassot, prkl!Kas kun mun luonnolla EI KYSELLÄ mistään jelppikerhosta nuotteja!Jos ite osaa jotain tehä, se myös tehään, prkl!

So what? Kyllä sä oot kova!

Mä en edes tiedä ketä sinne tulee, tuleeko kitaristi vai haitaristi, vai pasunisti tai säkkipillisti, treenattu tai edes sovittu mitä vedetään, ei olla yhtään, hauskaa saattaa piisata,HOHO!

Mutta onneks hinta on "paikallaan" ja muistakaa syödä hyvin - se kuuluu keikkapalkkaan - HOHO!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
C7
07.07.2007 10:21:53
Kyllä, keikalle vääntäydytään illalla... keikkapalkkio riittävä... onneks juhlat on tuossa puolen tunnin ajomatkan päässä.
vanha, mutta elossa!
Fuzzy Boner
07.07.2007 10:24:22 (muokattu 07.07.2007 10:45:39)

Millä hinnalla?

Mulla on! Hinta on sellanen aika perus. Frendipohjalta. Alle kymppitonni kuitenkin per jätkä + pakolliset verot+sosiaalikulut tietenkin päälle.

Pitäis kans 3 toivebiisiä opetella tossa. Häätanssi + joku yhteisjohn + joku kolmas toive. Mä pistin heti jelppikerhoon yhden niistä ja avuliaat Poppis & Isojussi heti jeesas äänitteen muodossa (lähettivät tietenkin postissa CD:n lainaksi, jonka palautin). WW: ei kande keksiä pyörää aina uudelleen. Jos jostain saa apua, kannattaa se apu tietenkin käyttää. Etkö oo vielkään sitä hahmottanu? hihii.
Mut jos pitää valita onko kappaleesta pelkät nuotit, vai pelkkä äänite, nii tottakai se äänite sit vaan kehiin, niin saa kuvan biisistä, pelkillä pahveilla harvemmin teköö mitään. Sointulapun kirjoitus ei kuitenkaan kestä kenelläkään pitkään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)