Aihe: Jackson RR3 vai Epiphone Goth Explorer??
1 2
wildchild2
02.07.2007 16:31:40
Elikkäs olisin uutta kitaraa ostamassa, ja kun kattelin netistä eri skittoja nii nämä kaksi kitaraa tuli esille (hinta on sopiva). Ja nyt mietin että kumpi näistä on parempi, ku toisen ajattelin jossai vaihees ostaa. Musiikkityyli on kaikenlainen hevi, melodinen metalli ja trash metalli esim. Metallica, Megadeth, Children Of Bodom. Akustista en paljoa soita, mitä nyt jossain kappaleissa vähän on. Mutta soolot pitäs myös onnistuu ja kuulostaa hyvältä. Elikkä kumpi näistä on laadukkaampi, ja parempi soittaa jos kokemusta jollain on??
Teksu
02.07.2007 16:42:03
Kaksi aivan erinlaista kitaraa. Kauppaan kokeilemaan.
kiip on thräshin!
samsonov
02.07.2007 17:02:18
Omaan käteen tuo Goth Explorerin kaula oli aivan hirvee. Hyvä ku ei kiinni jääny
WinterMad
02.07.2007 21:30:14
mä ostan ton rr3:n, hyvä kaula ja muutenkin hyvä mun käteen ainakin. mäkin soitan bodomia, siks ostin ton. kokeile säkin sitä niin tiedät millanen se on sun kätees :)

Miksi et MMV:tä tai Alexi -mallia ostanu ku Bodomia soittelet?
bodom on paska bändi ku se ei oo ees mitää musikki pelkkää kiljunta paskaa. bodom on iha paska ku ne ei osaa soittaa!!!!
Luotomeister
02.07.2007 22:50:04

piti ostaa mmv bo, mutta ostin rr3:n koska se on parempi :) sitten mitään alexi 200 en osta koska on paska floikka ja alexi-600 en osta koska rahat ei riitä, siinäkään kitarassa ei maksa mikään muu kuin "alexi" :P
Luotomeister
02.07.2007 22:50:42

ja ostin rr3:n koska se on parempi käteen ja jakin paikka on parempi.
Metsämies
02.07.2007 23:07:23 (muokattu 02.07.2007 23:11:46)
offtopic eikös olisi kannattanut muokata edellistä kirjoitusta? end of offtopic
ja kysymykseen että kannattaa miettiä tarviitko floikkaa vai et, koska se tekee tuota eroa lisää noihin kitaroihin. ja kauppoihin vaan testaamaan auttaa paljon. itse en ole tuota Epiluuria testannut ni en voi sanoa kumpi on laadukkaampi. veikkaisin ihan mutulla että Jacksoni mutta tämä siis vain mutua. ei muuta...

EDIT: Ja sehän on aivan mieltymyksistä kiinni kumpi on parempi soittaa. toinen tykkää toisesta toinen toisesta! Eikös se näin ole?
R.I.P. Jimi Hendrix
Alexi69
02.07.2007 23:46:36
sitten mitään alexi 200 en osta koska on paska floikka ja alexi-600 en osta koska rahat ei riitä, siinäkään kitarassa ei maksa mikään muu kuin "alexi" :P

Niinpä niin.
Kuinkas jaskan lisenssifloikka eroaa alexi-200 "paskasta" lisenssifloikasta? xD
ja kyllä tuo alexi-600 taitaa olla hieman korkeampitasoinen kepukka kuin rr3, neck-thru, eben otelauta, orkkisfloikka ja laihon nimi kyllä hintaa nostaa.
rr3 on ihan kunnollinen keppi mutta noiden kahden (jaskan tai epin) väliltä valittaessa kannattaa ehkä miettiä tarvitseeko floikkaa ja ostaa sen perusteella.
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
WinterMad
02.07.2007 23:51:58
Tuo mun kommentti oli kyllä vähän provo. RR3 on kyllä hyvä kitara, osta toki.
bodom on paska bändi ku se ei oo ees mitää musikki pelkkää kiljunta paskaa. bodom on iha paska ku ne ei osaa soittaa!!!!
Metsämies
03.07.2007 00:01:58
rr3 on ihan kunnollinen keppi mutta noiden kahden (jaskan tai epin) väliltä valittaessa kannattaa ehkä miettiä tarvitseeko floikkaa ja ostaa sen perusteella.

.. ja myös se kannattaa huomata että rr3:sen soitto asento on erilainen. itselle se sopii paremmin.
R.I.P. Jimi Hendrix
wildchild2
03.07.2007 01:34:41
Floikkaa käytän jonkun verran, olihan seki tietenki ihan hyvä olla. Mut oon myös kuullu et Goth X-Ploreri ei ois laatukitara, tietääkö kukaan tästä?
oiva tumpeloinen
03.07.2007 01:44:03
Floikkaa käytän jonkun verran, olihan seki tietenki ihan hyvä olla. Mut oon myös kuullu et Goth X-Ploreri ei ois laatukitara, tietääkö kukaan tästä?

Niissä on varmastikin paljon yksilöitä, parempia ja huonompia. Kafrulla on tuommoinen koottieksplooreri ja se on ihan hyvä peli. Onhan niitä parempiakin, mutta hintaansa nähden kyseinen leipälapio on todella hyvä.
Luotomeister
03.07.2007 09:59:21
Niinpä niin.
Kuinkas jaskan lisenssifloikka eroaa alexi-200 "paskasta" lisenssifloikasta? xD
ja kyllä tuo alexi-600 taitaa olla hieman korkeampitasoinen kepukka kuin rr3, neck-thru, eben otelauta, orkkisfloikka ja laihon nimi kyllä hintaa nostaa.

mä harkittin ekana tota alexi-200, mutta sitten kaikki haukku sen floikkaa ja rr3:n kehuttiin niin piti ottaa jaska, mun mielestä se on hienompikin :)
oiva tumpeloinen
03.07.2007 10:02:01
mä harkittin ekana tota alexi-200, mutta sitten kaikki haukku sen floikkaa ja rr3:n kehuttiin niin piti ottaa jaska, mun mielestä se on hienompikin :)

Eli sä et ole niitä kokeillut, ostanut vain täältä kuultujen kehujen mukaan? Ja sitten tulet kertomaan parempia kitaroita muille?
Alexi69
03.07.2007 10:34:10 (muokattu 03.07.2007 10:42:57)
ja rr3:n kehuttiin niin piti ottaa jaska

vai että ihan piti? :)
ei kitaroita kannata testata, ihan turhaa.
kannattaa ostaa se joka on muiden mielestä paras. xD
Ehkä myös kannattaa miettiä kuten edellä jo mainittu,
Ltd Mmv-Sn:ää.
siitä löytyy 24nauhaväliä ja liimakaulaliitos saattaa sopia pienikätiselle paremmin tilutteluihin.On myös halvempi kuin rr3.
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
Jazkaa
03.07.2007 11:39:53 (muokattu 03.07.2007 11:44:39)
Omaan käteen tuo Goth Explorer ei sopinut, tosin ihan hyvältä peliltä vaikutti. Jos Explorer mallistet kiinnostaa muuten, suosittelisin tuota ESP-LTD FX260:stä. ( http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_fx260_ns.htm ) Kaula sopii omaan käteen hyvin, ja speksitkin on kohallaan, tosin mikit eivät tajuntaa räjäytä.

E: Siis suosittelen kokeilemaan. ;)
Luotomeister
03.07.2007 12:13:55
Eli sä et ole niitä kokeillut, ostanut vain täältä kuultujen kehujen mukaan? Ja sitten tulet kertomaan parempia kitaroita muille?

mä oon soittanu tolla alexi-200:lla tv-sävelessä ja rr3:lla kaverilla. ja rr3 oli parempi mun käteen. eikö se riitä perusteluun, että miksi ostin sen?
Luotomeister
03.07.2007 12:15:22
vai että ihan piti? :)
ei kitaroita kannata testata, ihan turhaa.
kannattaa ostaa se joka on muiden mielestä paras. xD
Ehkä myös kannattaa miettiä kuten edellä jo mainittu,
Ltd Mmv-Sn:ää.
siitä löytyy 24nauhaväliä ja liimakaulaliitos saattaa sopia pienikätiselle paremmin tilutteluihin.On myös halvempi kuin rr3.

no kyllä niitä kitaroita kannattaa testata ennen kun ostaa, mä testasin, ja päädyin rr3:een :)
oiva tumpeloinen
03.07.2007 14:26:39
mä oon soittanu tolla alexi-200:lla tv-sävelessä ja rr3:lla kaverilla. ja rr3 oli parempi mun käteen. eikö se riitä perusteluun, että miksi ostin sen?

Hianoa. Nyt selvisi, että olet kokeillut soittimia. Nyt seuraavaksi laitat kirjoituksesi vähäksi aikaa mietintämyssyyn ja mietit, miten se voi auttaa jotain toista ongelmassaan. Pelkästään mainittuna: "se on hyvä"; "osta, et varmasti kadu"; "mäkin ostin sellaisen" ja "istuu mun lapaseen", ei varmastikaan paljoa lohduta ketään. Samalla varmasti vähenee nämä epäselvyydet ja sun ei tarvitse moneen kertaan selittää sun näkemyksiä asioista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)