Onko joillain koemuksia kyseisestä kitarasta? Olen ehkä ostamassa toiseksi kitaraksi. Onko esim. hyvät mikit ja hyvä talla,kun en noista niin paljon tiedä. Kävin kerran jossain kaupassa nopeasti testaamassa ja vaikutti ihan asialliselta. Siellä myyjä sanoi hinnaksi 440€ alennuksien kera. Saisiko tuon Iban ostettua Levytukusta hintaan 400€? |
Henkka370 02.07.2007 17:45:30 | |
---|
Itellänihän on juurikin tuo rg370, mutta vasuri :) Asiallinen peli kyllä, itse hieman ihmettelen miksi kaikki haukkuvat tuota Edge pro III tallaa, vaikkakin itselläni se pitää vireen kovempienki dive bombbien jälkeen. Kannattaa kyllä valmistautua siihen, että mikit pitää vaihtaa, ei nääs mitään parhaita. Omani maksoi tasan sen 400e. En kadu ostoa. "Mitä kaikkea voikaan tehdä totuuden eteen?" |
JohnnyLee 02.07.2007 22:14:33 (muokattu 02.07.2007 22:16:44) | |
---|
Mikit ei ole hyvät, aika puuromaiset soundit jos on Powersound-mikit, Infinity-mikit hieman selkeämmät. Edge Pro II tai III -talla ei varmasti uutena ole huono, mutta halvempi hinta tulee mm. halvemmasta ja huonommasta materiaalista, mikä ei tee tallasta kovassa käytössä kovin pitkäikäistä. Kuten täällä yleensä suositellaan, osta mielummin käytetty Rg 500 -sarjalainen, noin 100€ kalliimpi, mutta varmasti on parempi! Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |
Rassailija 02.07.2007 23:24:38 (muokattu 02.07.2007 23:25:49) | |
---|
Varmasti hyvä kitara ja kohtuu hyvä hintalaatu suhteeltaan. Itse henkilökohtaisesti en omista 370:ä vaan 350:in. Edge III piti itselläni vireen puoli vuotta todella hyvin, mutta sen jälkeen jostain kumman suusta neljänsien kielien vaihdon jälkeen lopetti yhteisymmärryksen. Vire rupesi pomppimaan miten sattui. Käytin juuri kitaraa soitinrakentajalla korjattavana samalla asentaen siihen tremolo stabilizerin, mutta ei auttanut asiaa. Olen sitä mieltä, että edge III:a haukutaan - ja syystä. ei ole kestävä ja tällaisia kommentteja on varmasti kuulunut muualtakin kuin minun suusta. Siispä suosittelisin sinulle ostamaan jonkun RG:n jossa on kakkos edge. kaverilla on ja ainakin hänellä toimii hyvin. mikeistä olen taas itse sitä mieltä, että ne ovat aivan hyvät. Ainakin ovat itselleni välttäneet, mutta ehkäpä joku vaatii vehkeiltään enemmän kuin minä, mikä onkin varsin ymmärrettävää. :) Entäpä jos ostaisit jonknu käytetyn hieman vanhemman ibanezin? joku RG prestige sarjalainen t.j.s |