arppah8 05.06.2007 11:48:14 | |
---|
Oululaisista/Kajaanilaisista/mistä v**ustaminätiedän mistä ovat kotosin -koostunut suomalainen tusinahevibändi Jepjep. Hoho? We're such a clever bunch, generation irony |
wertyson 05.06.2007 21:49:17 | |
---|
Itse annoin ääneni Alexi Laiholle, nuo monet oli kyll aika outoja nimiä. Aika outoa et jopa Alexi Laiholla oli vain muistaakseni 1.3% korjatkaa jos muistan väärin. No ei minunmielestä ole kovin ihmeellistä, kertoo ehkä vain siitä että suurin osa äänestäjistä on kitaristeja... Mutta Hassen olisin luullu olevan hiukan paremmin menestyny... Ainakin vähän. |
wertyson 30.06.2007 18:53:07 | |
---|
Noniin! Karsinta päättynyt ja sen voitti.... Järvisen Pekka! Mielestäni ansaitsisi voiton. Mitäs mieltä muut olette karsinnan tuloksista? |
gorgonoidi 30.06.2007 19:19:10 | |
---|
Missä tulokset on nähtävissä? Koskaan kuullutkaan Pekka Järvisestä ja kooklettaminenkaan ei antanut tulosta. Olenhan mä viel kuitenkin aika tyhmä et :I |
BigPapa 30.06.2007 19:20:25 | |
---|
Missä tulokset on nähtävissä? Koskaan kuullutkaan Pekka Järvisestä ja kooklettaminenkaan ei antanut tulosta. Olenhan mä viel kuitenkin aika tyhmä et :I No se on tää tuntematon Pekka "Albert" Järvinen....hoho!!!! The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
gorgonoidi 30.06.2007 19:30:45 (muokattu 30.06.2007 20:32:00) | |
---|
Nimi Albert Järvinen sanookin jo jotain. Anteeksi, ei tämmöinen tyhmä ja nuori sukupolvi mitään tiedä :( Ei auta kuin yrittää viisastua. Edit: Mutta minne jäi Syrenius? |
jk74 02.07.2007 10:19:45 | |
---|
Eikös se soittanut siinä Idols -bändissä? Mitä siinä seurasin hänen soittoaan niin ei liiemmin säväyttänyt, lähes joka biisin soolotkin onnistui yhdessä toisen kitaristin kanssa raiskaamaan täydellisesti. Ja oli vähän sellainen epävarma olo koko ajan hänen ja toisen kitaristin suhteen, kun tiesi biisissä tulevan vähänkin hankalampi kohta että mitenköhän hän/he sen handlaa, vai handlaako ollenkaan... Taidetaanpa tarkoittaa mm. näitä. Näyttäisi ihan Warrelta. Soolot alkaa tuossa 2:05 paikkeilla molemmissa... http://www.youtube.com/watch?v=ulAUAnFqiVA Ja lisää... http://www.youtube.com/watch?v=1XpQ0c0C9ME Kuvittelin itsekin aiemmin, että onpa se hyvä, kun vetää Marzin & co:n kanssa, mutta hiukan noiden jälkeen petyin. Oiskohan ollut niin, ettei ollut aikaa opetella biisejä tms. Sen verran hapuilevan heikko esitys oli. Tuolla ei kyllä oltaisi kitaristien Idolsissa menty jatkoon... Mut hei - korjatkaa, jos se ei ollutkaan Warre! Mitä tulee äänestykseen - olenko todella ainoa, kun tunnustan, että annoin ääneni Erja Lyytiselle? Maailman luokan blueskitaristi metallimaana pidetystä suomesta. Suorastaan häkellyttävän tyylikästä ja varmaotteista soittoa. Tunnustusta on tullut ulkomaita myöten. Täysammattilainen tyylitaituri sanon minä. Painii aivan eri sarjassa kuin esim. toinen top10 päässyt Jake Yrölä. Molemmat nähty livenä. |
Hanhi 02.07.2007 15:00:39 | |
---|
Pääsipähän omat suosikit Tolonen ja Pete Walli TOP10:iin. Tolosen olis toki ajatellut hieman korkeammalle kuin 9.sijaan. |
-Cale 02.07.2007 15:33:17 (muokattu 02.07.2007 15:38:09) | |
---|
Taidetaanpa tarkoittaa mm. näitä. Näyttäisi ihan Warrelta. Soolot alkaa tuossa 2:05 paikkeilla molemmissa... http://www.youtube.com/watch?v=ulAUAnFqiVA Ja lisää... http://www.youtube.com/watch?v=1XpQ0c0C9ME Kuvittelin itsekin aiemmin, että onpa se hyvä, kun vetää Marzin & co:n kanssa, mutta hiukan noiden jälkeen petyin. Oiskohan ollut niin, ettei ollut aikaa opetella biisejä tms. Sen verran hapuilevan heikko esitys oli. Tuolla ei kyllä oltaisi kitaristien Idolsissa menty jatkoon... Mut hei - korjatkaa, jos se ei ollutkaan Warre! Kyllä, nuokin, sekä muistelisin että mm. Hold The Linessa Varren soolo oli aivan pilallinen, sekä Kilven Sielut Iskee Tulta kitarointi tökki paikoitellen pahastikkin. Mutta onhan noista aikaa että muisti saattaa pätkiä, mutta jotain häilyviä muistikuvia tuollaisesta on... |
Kyllä Laihon ois pitäny kuulua kärkikastiin. Paremmin se vetää kuin joku Albert Järvinen mun mielestä. |
Kefiiri 02.07.2007 17:02:40 | |
---|
Kyllä Laihon ois pitäny kuulua kärkikastiin. Paremmin se vetää kuin joku Albert Järvinen mun mielestä. Me alppufanit ollaan niin vanhoja jötkäleitä että ei me jakseta provosoitua tommosesta. |
blessed 02.07.2007 17:26:25 | |
---|
Mikä on Sentenced? Oululaisista/Kajaanilaisista/mistä v**ustaminätiedän mistä ovat kotosin -koostunut suomalainen tusinahevibändi joka teki lopettamisestaan sen verran ison numeron, että luulis jokasen tietävän Öö... tusinahevibändi? Tietääköhän herra mtään suomalaisesta hevihistoriasta. Mennään hieman samalla linjalla, kuin jos sanottaisiin Hurriganesia suomalaiseksi tusinarokkibändiksi. Eipä tässä muuta, jatkakaa. |
Epämuusikko 02.07.2007 17:53:26 | |
---|
Puuttuhan tuolta vielä ainakin Timo Kämäräinen, Tuomas Wäinölä ja Mikko Kosonen. kova kolmikko. Kaikki tuntuu taittuvan. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä." -Noir.
Bustard #1 |
Puavali 02.07.2007 17:59:31 | |
---|
Öö... tusinahevibändi? Tietääköhän herra mtään suomalaisesta hevihistoriasta. Mennään hieman samalla linjalla, kuin jos sanottaisiin Hurriganesia suomalaiseksi tusinarokkibändiksi. Eipä tässä muuta, jatkakaa. Ilmeisesti en tiedä paljoakaan suomalaisesta hevihistoriasta. :/ Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
BigPapa 02.07.2007 18:09:41 | |
---|
Ilmeisesti en tiedä paljoakaan suomalaisesta hevihistoriasta. :/ Eikä siinä todentotta ole paljoa tietämistäkään, mun mielestä. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
-Cale 02.07.2007 18:13:49 | |
---|
Eikä siinä todentotta ole paljoa tietämistäkään, mun mielestä. Tsot tsot, onkos Zero Nine ja Ironcross äijälle tuttuja? :) |
BigPapa 02.07.2007 18:16:39 (muokattu 02.07.2007 18:18:47) | |
---|
Tsot tsot, onkos Zero Nine ja Ironcross äijälle tuttuja? :) Zero Nine oli enepi rockia noin miten mä ajattelen asiaa ja Iron Crossia en tiedä. Silloin kun minä olin nuori niin Deep Purplea, Uriah Heeppia, Black Sabbathia ja Led Zeppeliniä kutsuttiin rockiksi. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Kefiiri 02.07.2007 18:18:54 | |
---|
Tsot tsot, onkos Zero Nine ja Ironcross äijälle tuttuja? :) Kas kun ei Sarcofagus... vai oliko se Sargofacus? Sarkofagus? |
-Cale 02.07.2007 18:23:17 (muokattu 02.07.2007 18:25:46) | |
---|
Zero Nine oli enepi rockia noin miten mä ajattelen asiaa ja Iron Crossia en tiedä. Silloin kun minä olin nuori niin Deep Purplea, Uriah Heeppia, Black Sabbathia ja Led Zeppeliniä kutsuttiin rockiksi. Niinkö? Tsekkaappa vaikka Voodoo You -levy ensiksi. Minusta aika hevanderia kamaa. Myös muilta levyiltä löytyy rankempaa kamaa, jonka minä ainakin luokittelen heviksi. Kas kun ei Sarcofagus... vai oliko se Sargofacus? Sarkofagus? Sarcofagus taisi olla... Tuohon en ole niinkään perehtynyt. Oliko noissa kahdessa muussa sitten jotain vikaa? Ja tuolta Suomihevin kulmakiveä: http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=180507541 Edit: Ari "Steeler" Suomi oli muuten hemmetin kova kepittäjä ainakin minusta, sääli että nykyään mies ei taida kitaraa soitella ollenkaan... |
BigPapa 02.07.2007 18:25:53 | |
---|
Niinkö? Tsekkaappa vaikka Voodoo You -levy ensiksi. Minusta aika hevanderia kamaa. Myös muilta levyiltä löytyy rankempaa kamaa, jonka minä ainakin luokittelen heviksi. Se mikä nykyään on heviä on must p..kennettua rockia. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |