Aihe: Pystyykö "lelukosketinsoitin" ohjaamaan syntetisaattoria?
1
cday
01.07.2007 20:27:01
Eli olisi tuossa aikoja sitten hankittu Casio ctk-651 ja mietin (kun en näistä liitännöistä mitään tiedä) että pystyykö sillä ohjaamaan synaa (räkkäri vai mikäs se oli..) jos hommaa ilman koskettimia?
Mitä näihin liitäntöihin muuten tulee kiinni esim.
Midi IN/OUT
Assignable jack ?

Kiitoksia jos jaksatte vastata
cday
01.07.2007 21:19:25
Kiitos kiitos... :) hyvä juttu
Pide
04.07.2007 15:20:15

(räkkäri vai mikäs se oli..)

Mahdatkohan hakea sanaa "räkki", joka on ihan se bloota, johon niitä vermeksiä pistetään. Esim: http://www.thomann.de/fi/thon_6he_economy_rack.htm

jos hommaa ilman koskettimia?

Tämä koskettelematon syntikka on "synamoduuli" tai "räkkisyna" tai vaikka pelkkä "moduuli". Se tökätään sitten sinne räkkiin.

Mitä näihin liitäntöihin muuten tulee kiinni esim.
Midi IN/OUT
Assignable jack ?

Midiä jo tuossa sivuttiinkin. Assignable jack vois olla semmoinen ylimääräänen ulostulo, jos Casiosta voi ohjata vaikka basson omaan ulostuloon ja työntää sieltä assignablesta sitten vaikka bassocomboon noin esimerkiksi. Tai ottaa metronomin ulos ja antaa se runpalille kuulokkeilla. Paitti Caasiossa taitaakin olla runpalisti talon puolesta... :)
Synth
18.07.2007 18:59:02
Kannattaa myös ottaa selvää onko tuo lelukoskettimisto + moduuli halvempi vaihtoehto... useimmiten pelkkä moduuli on kalliimpi kuin kosketinsoittimeksi rakennettu versio.
Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä...
JPQ
19.07.2007 04:37:39

Kannattaa myös ottaa selvää onko tuo lelukoskettimisto + moduuli halvempi vaihtoehto... useimmiten pelkkä moduuli on kalliimpi kuin kosketinsoittimeksi rakennettu versio.

Ymmärisinkö oikein että väität että räkki malli olisi useimmiten kalliimpi jos samalaite on kyseessä en ole yhtäkään nähnyt melkein identtiset mallit on jossain harvoissa mutta yleensä räkki mitä olen nähny halvempi ja ehkä hieman toisin bonuksin muistelen eli joskus monta outtia,laajennuspaikkoja enempi mutta toisaalta ei näppistä ja kontrollereita. Ja bonukset on nyt yhteiseen settiin päälle tulevia eroja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)