HaloOfFlies 10.06.2007 02:05:43 (muokattu 10.06.2007 02:12:04) | |
---|
Fleetwood Mac on periaatteessa kaksi eri bändiä, eli on Peter Green aikainen rock/blues Macci, ja sen jälkeinen poppi Macci joka täysin erilaista. Juu. Tuon alkuperäisen Macin katalogiin kuuluu mm. sellaisia biisejä kuin Black Magic Woman, Albatross, Green Manalishi, Oh Well ja Man Of The World. Poppis-Macin tuotannosta voisi poimia ainakin Go Your Own Wayn, Don't Stopin ja Little Liesin. Ja kyllä tuo Stop Messin' Around on Peter Greenin sävellys eli Fleetwood Mac-coverista tosiaan on kyse. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Ivory 26.06.2007 22:52:03 | |
---|
Nyt sais lippupalvelua halvemmalla 2 lippua keikalle, itsellä työt möhli mahdollisuuden lähteä katsomaan showta. Liput on kentälle ja niiden oikea hinta on 69€/kpl, nyt sais 100€:lla kummatkin liput. Pistäkiehän pikaviestiä jos kiinnostaa. |
Joees 01.07.2007 00:35:00 | |
---|
Porukkaa lähdössä lahdesta autolla? Jos on ja kyytiin mahtuu yksi niin olisi hienoa. Maksan toki korvausta bensasta... Tai ihan sama mistä, jos vaan Nastolasta tai Lahdesta voi napata kyytiin? :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
sunder 01.07.2007 00:51:04 | |
---|
Onko pohjosesta päin lähtijöitä? |
mlehtinen 01.07.2007 08:06:48 (muokattu 01.07.2007 08:08:21) | |
---|
Eilen Hollannissa soiteltiin tämmöiset viisut: Elevator Same Old song and dance Cryin' Eat The Rich I don't wanna Miss A Thing Jaded Baby Please don't go Seasons of wither Dream On Living on the Edge Stop Messin around Sweet Emotion Draw The Line Encore Walk This Way Rag doll ja what it takes jonnekin väliin vielä Suomessa niin hyvä on... Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" |
Joees 01.07.2007 12:57:11 (muokattu 01.07.2007 12:58:27) | |
---|
Eilen Hollannissa soiteltiin tämmöiset viisut: Elevator Same Old song and dance Cryin' Eat The Rich I don't wanna Miss A Thing Jaded Baby Please don't go Seasons of wither Dream On Living on the Edge Stop Messin around Sweet Emotion Draw The Line Encore Walk This Way Rag doll ja what it takes jonnekin väliin vielä Suomessa niin hyvä on... Kyllä mä haluaisin Rocksilta kamaa tohon settiin. Back in the Saddle, Rats in the Cellar jne jne. E: Ja edelleen, jos joku voi ottaa Lahdesta tai Nastolasta kyytiin(tulit sitten kauempaakin mutta ajat lahden ohi) niin olisi erittäin hienoa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
mlehtinen 01.07.2007 12:59:31 | |
---|
Eivät vaan kauheasti ole tuota settiään muutelleet tällä kiertueella. Eli taitaa olla turha odottaa mitään ylläreitä... Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" |
RocknRoll 01.07.2007 13:05:16 | |
---|
Puuttuu Mama Kin ja Lick And Promise. Tai siis olis kiva olla setissä mukana tuollaiset, mua se ei haittaa kun ei ole aikaa eikä rahaa päästä bändiä katsomaan. |
Joees 01.07.2007 13:07:51 | |
---|
Eivät vaan kauheasti ole tuota settiään muutelleet tällä kiertueella. Eli taitaa olla turha odottaa mitään ylläreitä... Juu, näin oon mäkin katsellut. Mutta ihan hyvä se tuokin setti on. Kelpaa mulle :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Haaha 01.07.2007 13:59:03 (muokattu 01.07.2007 14:02:17) | |
---|
Höh, onhan noilla minusta ollut vaihtelua setissä enemmän kuin monella muulla, edes muutama biisi vaihdellut :). Pääasia että tulisi setti mallia pitkä, eli se 17-18 biisiä. Ja siitä sitten kun heittäisi Cryingin ja Jadedin huut hittoon ja tilalle vaikkapa Big Ten Inch Record, Rats In The Cellar ja/tai Train Kept A Rollin' niin asiaa. Mama Kin saisi olla tuolla encoressa niinkuin muutamalla keikalla on ollutkin. Bändillä on kyllä sen verran paljon nasevaa kamaa etenkin livevetoja varten, että ikinä ei pääse kaikkea mitä haluaisi näkemään samana iltana, ei voi mitään... Ja tuo kirjanjulkaisutilaisuushäppeninki josta aiemmin threadissa ollut puhetta, jollain tarkempaa tietoa tuosta? Rocktownissa ilmeisestikin klo 16-19, mutta onkos tuo nyt sitten paikkaansapitävää tietoa että itse bändi olisi myös paikalla? Kuvittelisi että ovat jo suunnilleen Hartwallin uumenissa tuohon aikaan. Edit: tuo Methisin mainitsema Back In The Saddle kuuluisi ehdottomasti myös settiin, suorastaan pyhäinhäväistys että sitä ei ole näkynyt ollenkaan...ja Jaded on. Örh. |
Joees 01.07.2007 17:17:56 | |
---|
Edit: tuo Methisin mainitsema Back In The Saddle kuuluisi ehdottomasti myös settiin, suorastaan pyhäinhäväistys että sitä ei ole näkynyt ollenkaan...ja Jaded on. Örh. Näimpä. Ei se Jaded mikään paska ole, mutta mutta :-) Kyllä mä silti paljon paljon mieluummin kuulisin Back in the Saddlen. Tässä tapauksessa tuo biisi menee samaan kategoriaan kuin vaikkapa Walk This Way ja Sweet Emotion. Mielestäni ainakin. Mutta kuten sanoit, materiaalia hemmoilla riittää niin paljon että melkein mahdotonta yhtenä iltana kuulla kaikkea mitä haluisi. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Haaha 01.07.2007 17:56:28 | |
---|
Näimpä. Ei se Jaded mikään paska ole, mutta mutta :-) Kyllä mä silti paljon paljon mieluummin kuulisin Back in the Saddlen. Tässä tapauksessa tuo biisi menee samaan kategoriaan kuin vaikkapa Walk This Way ja Sweet Emotion. Mielestäni ainakin. Juuri näin. Tuo biisi taitaa kyllä olla Tylerin äänelle aika kuluttava, ja se kun ei taida kuitenkaan (valitettavasti) olla ihan siinä kunnossa kuin joskus aiemmin, niin lienee varmaan osasyy tuon biisin poisjättämiseen. Ehkä. Tuli vaan mieleen. I'm baaaaaaaaaa-aaaaaa-AAAAA-aaaaaaaaaaaaack in the saddle agaaaain... Mutta kuten sanoit, materiaalia hemmoilla riittää niin paljon että melkein mahdotonta yhtenä iltana kuulla kaikkea mitä haluisi. Voisivat ottaa uudenlaisen konseptin käyttöön: ensimmäisenä iltana puolentoista tunnin setti kamaa Done With Mirrorsiin asti ja seuraavana samanmittainen pläjäys tuosta tuoreempaa kamaa. Ovat muutenkin olleet ensimmäisinä tekemässä ties mitä niin sopisi kuvioon tuollainen extended-meininki. Ai miten niin ei toimisi käytännössä... |
Juuri näin. Tuo biisi taitaa kyllä olla Tylerin äänelle aika kuluttava, ja se kun ei taida kuitenkaan (valitettavasti) olla ihan siinä kunnossa kuin joskus aiemmin, niin lienee varmaan osasyy tuon biisin poisjättämiseen. Ehkä. Tuli vaan mieleen. I'm baaaaaaaaaa-aaaaaa-AAAAA-aaaaaaaaaaaaack in the saddle agaaaain... Tuota mäkin oon kelannut jotta ei välttis kurkku enää futaa. Lekuri kuitenkin kieltänyt jotta sähän et enää Back in the Saddlea vedä, heh. Ja toisenlaista laulusovitustahan siihen ei voi tehdä, eihän se biisi enää futais. ;-D Voisivat ottaa uudenlaisen konseptin käyttöön: ensimmäisenä iltana puolentoista tunnin setti kamaa Done With Mirrorsiin asti ja seuraavana samanmittainen pläjäys tuosta tuoreempaa kamaa. Ovat muutenkin olleet ensimmäisinä tekemässä ties mitä niin sopisi kuvioon tuollainen extended-meininki. Ai miten niin ei toimisi käytännössä... Ei pöllömpi idea, kyllä mä kävisin kummatkin illat tsekkaamassa. Mut ehkä se enemistö ei kävis ja tulis bändille se kalliiksi. Noo, pääasia jotta tulevat suomessakin käymään. Pääseepähän meikäläinenkin näkemään pojat livenä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Haaha 01.07.2007 19:29:22 | |
---|
Ja toisenlaista laulusovitustahan siihen ei voi tehdä, eihän se biisi enää futais. ;-D Juuei, eikä voi yleisöäkään laulattaa tuossa kohtaa kun eihän jengi tuohon pysty. Ei pöllömpi idea, kyllä mä kävisin kummatkin illat tsekkaamassa. Mut ehkä se enemistö ei kävis ja tulis bändille se kalliiksi. Sama vika, olisi meitä sitten kaksi henkeä yleisössä. Joo, eipä tuo sille kuuluisalle suurelle yleisölle toimisi, fanit tietty pomppisivat mukana onnesta soikeana. Noo, pääasia jotta tulevat suomessakin käymään. Pääseepähän meikäläinenkin näkemään pojat livenä. Mä kans, eka kerta itsellenikin. Woohoo, legendaarista! Onhan noita odotettu, ja melkein jo luovuttu toivosta että ne täällä kotimaassa pääsisi livenä näkemään. |
Joees 01.07.2007 19:36:56 | |
---|
Mä kans, eka kerta itsellenikin. Woohoo, legendaarista! Onhan noita odotettu, ja melkein jo luovuttu toivosta että ne täällä kotimaassa pääsisi livenä näkemään. Mä tossa aikanaan, muutama kuukausi ennen kuin tosta tuli tietoa jotta ovat tulossa, höpötin emännälle jotta piru jos vielä tulevat suomeen niin se on menoo sitte. Se oli ns. pakko nähdä jos mahikset tulee osastolla. No, sitten kuulin, ja tajusin jotta päivä on sama kuin emännän hyvän frendin häät. No, ei mun silti tarvinu miettii kumpaan menen, heh. Ei tullu ees soraääniä. Valitteli vaan jotta itse ei pääse tsekkaamaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
sirdickyj 01.07.2007 22:27:16 | |
---|
Eilen Hollannissa soiteltiin tämmöiset viisut: Elevator Same Old song and dance Cryin' Eat The Rich I don't wanna Miss A Thing Jaded Baby Please don't go Seasons of wither Dream On Living on the Edge Stop Messin around Sweet Emotion Draw The Line Encore Walk This Way Rag doll ja what it takes jonnekin väliin vielä Suomessa niin hyvä on... puuttuuhan tosta kumminkin kovia veisuja, Falling in love, Dude, Hole in my soul, Pink, Other side, Last Child....nooh, nyt nämä biisit. Eihän tosiaan kaikkea voi saada. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Haaha 01.07.2007 22:41:02 | |
---|
Mä tossa aikanaan, muutama kuukausi ennen kuin tosta tuli tietoa jotta ovat tulossa, höpötin emännälle jotta piru jos vielä tulevat suomeen niin se on menoo sitte. Se oli ns. pakko nähdä jos mahikset tulee osastolla. No, sitten kuulin, ja tajusin jotta päivä on sama kuin emännän hyvän frendin häät. No, ei mun silti tarvinu miettii kumpaan menen, heh. Ei tullu ees soraääniä. Valitteli vaan jotta itse ei pääse tsekkaamaan. Heh...itse päivittelin tyttöystävälle että kauheasti nuo ihmiset myyvät lippujaan sen takia kun sattuu häät samalle päivälle ja uhosin että sellaisia häitä ei olekaan jotka minut tuolta keikalta pois pitäisivät. Hetken päästä tarkensin, että omat häät saattaisivat olla poikkeus. Joutuisi jo hiukan harkitsemaan asioita. Ja (pikaisen) pohdinnan jälkeen luultavasti siirrettäisiin häät. |
stickyfinger 02.07.2007 20:18:23 | |
---|
Jaahas, 14 biisiä, aika lyhyt setti näemmä. Parit rallit lisää, kiitos. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Borlag 02.07.2007 21:54:17 | |
---|
Jaahas, 14 biisiä, aika lyhyt setti näemmä. Parit rallit lisää, kiitos. Tuo oli festarisetti Arrow Rock Festivalista, ja mitä todennäköisemmin lyhennetty sellainen, eli turha pelko että tuohon jäisi ensi lauantaina :) Arrow Rockissa ainakin festarin sivujen mukaan heillä oli 90min slotti käytettävissä, Suomessa ihan noin tiukkaa aika rajaa käsittääkseni ei ole. |
weelie 02.07.2007 22:57:03 | |
---|
Cryin' Eat The Rich I don't wanna Miss A Thing Jaded
Jos tuo settilista paikkansa pitää, niin tuossa olisi kyllä oiva kalja/vessatauko minulle... :) kiitos tuosta. :) Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |