Alpertti 15.07.2006 00:12:37 | |
---|
Onkos kellään kokemuksia otsikon mukaisesta vahvistusmasiinasta? Vaikuttais varsin mieleniintoiselta peliltä SVT - ja oldies äänimaailmoineen, jos mainoslauseet pitää paikkaansa. Paljonkohan mahtaa vaatia seteleitä pöytään.. Jos laittais postia ja suuntais testaileen. Mikään ei ole pakko |
TommiW. 15.07.2006 19:13:51 | |
---|
Kannattaa kysellä noista Monster-stygeistä nimimerkiltä Hemmo. Jonkin sortin Momster-mies on hän. "Näkee jo kaukee, että tuossa on basisti, mies, joka saa mitä haluaa, alfa-uros!" -Sam Other |
hemmo 15.07.2006 20:40:40 | |
---|
Kannattaa kysellä noista Monster-stygeistä nimimerkiltä Hemmo. Jonkin sortin Momster-mies on hän. Sääh. Mulla on Monster Bass Buster 2000 bassonuppi, mutta se on hieman erilainen kuin otsikossa kysytty. Pääteputket, 6550, tosin kyllä samat. Sedaps. |
TommiW. 16.07.2006 23:00:15 | |
---|
Sääh. Mulla on Monster ass Buster 2000 bassonuppi, mutta se on hieman erilainen kuin otsikossa kysytty. Pääteputket, 6550, tosin kyllä samat. Ei väkistin. Höhö, et tiiä mitn, hihi! "Näkee jo kaukee, että tuossa on basisti, mies, joka saa mitä haluaa, alfa-uros!" -Sam Other |
hemmo 16.07.2006 23:13:30 | |
---|
Ei väkistin. Höhö, et tiiä mitn, hihi! Niin, sisäpiiri ei tiedä. Sedaps. |
Stalin 23.10.2006 17:12:25 | |
---|
Itselläni tuommoinen headi ja muutama saman sarjan kaappi löytyy ja vehkeissä ei ole tähän mennessä ollut mitään moitittavaa. Koko setti haluamine lisäoptioiden kanssa rassasi rahapussia noin 2800euroa. Pajahan sijaitsee siis Forssassa, jossa pääsee muutamia malleja testailemaan. http://www.leviatech.fi/monsteramps/ |
hemmo 23.10.2006 18:29:10 | |
---|
Mun Monster Bass Buster 2000 on sökönä. Putkien uusinnasta ja biasoinnista huolimatta omituinen vika: volume vaihtelee itsestään up/down soitettaessa. Sama vika myös F-Musiikin vastaavassa nupissa. Jos Ampeg on kehno lousku ja jää pukuhuoneeseen, niin Monster jää jo kauppaan. ;-) "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
J.Hollström 23.10.2006 19:03:05 | |
---|
Mun Monster ass Buster 2000 on sökönä. Putkien uusinnasta ja biasoinnista huolimatta omituinen vika: volume vaihtelee itsestään up/down soitettaessa. Sama vika myös F-Musiikin vastaavassa nupissa. Jos Ampeg on kehno lousku ja jää pukuhuoneeseen, niin Monster jää jo kauppaan. ;-) Lainaan ihan piruuttaan, että tuo "ass" tulee esiin. Luulisi että moinen vika kiinnostaa jo itse Mäntymaatakin sen verran, että korjausvinkkejä / apua tulisi. Ainakin olen kuullut, että innokkaasti on ollut säätämässä toimittamiaan styrkkareita asiakkailla asti. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
hemmo 23.10.2006 19:06:40 | |
---|
Lainaan ihan piruuttaan, että tuo "ass" tulee esiin. Luulisi että moinen vika kiinnostaa jo itse Mäntymaatakin sen verran, että korjausvinkkejä / apua tulisi. Ainakin olen kuullut, että innokkaasti on ollut säätämässä toimittamiaan styrkkareita asiakkailla asti. Ei. Luotan nimim. Unskelottiin enemmän. 8-) "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
J.Hollström 23.10.2006 19:15:00 | |
---|
Ei. Luotan nimim. Unskelottiin enemmän. 8-) Luottamus on kovaa luokkaa. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
hemmo 23.10.2006 19:16:00 | |
---|
Luottamus on kovaa luokkaa. "Suuri Ohmin sota." "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
möyssy 29.06.2007 13:30:36 | |
---|
Yeh! Kenelläkään kokemuksia noista bassokaapeista? Etenki toi 4x10 kiinnostais. Paljonko näistä nykyään maksetaan? ''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen.'' |
Keefster 29.06.2007 13:55:10 | |
---|
No sehän sopii kuin satula lehmälle. |
poppamies 30.06.2007 13:20:13 | |
---|
Lainaan ihan piruuttaan, että tuo "ass" tulee esiin. Luulisi että moinen vika kiinnostaa jo itse Mäntymaatakin sen verran, että korjausvinkkejä / apua tulisi. Ainakin olen kuullut, että innokkaasti on ollut säätämässä toimittamiaan styrkkareita asiakkailla asti. Varmasti kiinnostaa Mäntymaata itseään tämäkin saia. Pyörii näillä sivuilla silloin tällöin. Hoiti minunkin vanhan putkipäätteen kunnialla kuntoon. G strings are for strippers! |
Heikki L. 01.07.2007 15:41:47 | |
---|
Kovasti kiinnostaisi käydä kokeilemassa tuota nuppia. Kitaristikaveri hommasi itselleen monster-läjän ja se saundaa kyllä törkeän hyvältä. Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
Mun Monster ass Buster 2000 on sökönä. Putkien uusinnasta ja biasoinnista huolimatta omituinen vika: volume vaihtelee itsestään up/down soitettaessa. Sama vika myös F-Musiikin vastaavassa nupissa. Jos Ampeg on kehno lousku ja jää pukuhuoneeseen, niin Monster jää jo kauppaan. ;-) MOI Olisit kysynyt joltain, joka korjaa putkikoneita (ja myös tietää, mitä tekee). Hyvin usein putket vaihdetaan ihan turhaan "varmuuden vuoksi", vaikka vika on ihan muualla. Varmista, että kaiutinliittimet ja -piuha, ovat ok. Tämä murkula on toiminut toissa keväästä erinomaisesti. Ja odotettavissa on vuosia luotettavaa toimintaa. http://www.okabass.suntuubi.com/?cat=8 Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh. |
faffbey 02.07.2007 08:39:02 | |
---|
Mun Monster ass Buster 2000 on sökönä. Putkien uusinnasta ja biasoinnista huolimatta omituinen vika: volume vaihtelee itsestään up/down soitettaessa. Sama vika myös F-Musiikin vastaavassa nupissa. Mun Ampeg V4BH:ssa oli/on sama vika. Vika ilmeni käyttäessä vahvistimen ja kaapin välissä speakon johtoa. Kun vaihdoin johdon plugi/plugi johtoon, vika häipyi. En ole vielä selvittänyt johtuiko vika speakonjohdosta vai vahvistimen tai kaapin speakonliitännästä. Vian aikana putket (tietenkin silloin uudet) kävivät tosi kuumina, joten vaikutti jonkin asteiselta oikosululta jossain. Uudet putket meni roskiin. |