hullu_ukko 30.06.2007 21:10:32 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Ze Kink 30.06.2007 23:00:10 (muokattu 30.06.2007 23:01:02) | |
---|
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
hullu_ukko 30.06.2007 23:24:32 | |
---|
Omasta mielestäni mahonki ei kyllä ole parasta matskua seiskoihin, paitsi ehkä paksun vaahterakannen ja vaahterakaulan kanssa. Haen oikeastaan sellaista hemmetinmoista matalaa murahtelua, joten luulen, että mahonki on mun tarpeisiin se oikea materiaali vai vetäiseekö tuo kokomahonkinen kitara yhdistettynä jonnekkin Drop-A vireen paikkeille soundin aivan täydeksi muhjuksi? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Juustonaksu 30.06.2007 23:58:04 | |
---|
Haen oikeastaan sellaista hemmetinmoista matalaa murahtelua, joten luulen, että mahonki on mun tarpeisiin se oikea materiaali vai vetäiseekö tuo kokomahonkinen kitara yhdistettynä jonnekkin Drop-A vireen paikkeille soundin aivan täydeksi muhjuksi? Hellraiser menee tohon kuvaukseen kuin nakutettu. Aktiivit eivät vain ole kaikkien mieleen. Minun mielestäni Hellraiserissa ne toimivat juurikin tuossa hyvin, koska ne ottavat sen alavireisen löysähkön kielen lurpahtelun paljon paremmin talteen kuin passiivit. Se siis kuulostaa kieleltä eikä "plonk plonk":lta. Hellraiser myös siksi, että ne 707-aktiivit toimivat hyvin mahongin kanssa. Ei ole liian tumma. Blackjack kaatui vähän siihen tummuuteen, jos vahvistin ei ollut esim. Engl voimakkailla Trebble/Presence -säädöillä. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Ze Kink 01.07.2007 01:21:50 | |
---|
Haen oikeastaan sellaista hemmetinmoista matalaa murahtelua, joten luulen, että mahonki on mun tarpeisiin se oikea materiaali vai vetäiseekö tuo kokomahonkinen kitara yhdistettynä jonnekkin Drop-A vireen paikkeille soundin aivan täydeksi muhjuksi? Meikä on vedellyt lehmusrungolla dropped E:stä ja kerran jopa drop Eb:stä, eikä ollut mutaa missään. Että mieluummin ehkä tasainen tai kirkas puu. Mielipidejuttujahan nämä on tosin. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Juustonaksu 01.07.2007 12:23:52 | |
---|
Meikä on vedellyt lehmusrungolla dropped E:stä ja kerran jopa drop Eb:stä, eikä ollut mutaa missään. Että mieluummin ehkä tasainen tai kirkas puu. Mielipidejuttujahan nämä on tosin. Eikös lehmus ole sen jonkun luokituksen mukaan mahonkia vielä tummempi puu? Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
mailbag 01.07.2007 12:36:27 | |
---|
niin ja niitä lajikkeitahan sitten oli miljuuna ja sana "mahonki" ei oikeastaan vielä kerro siitä puusta mitään :) |
LTD SC-607B HEAVY...FUCKING...METAL! |