Iba on hevi 26.06.2007 14:34:07 | |
---|
|
Landola59 26.06.2007 16:33:19 | |
---|
Oletettavasti olet haluamassa hevikitaristiksi... Vastaan tuohon vahvistin kysymykseen, eli suosittelen ehdottomasti ottamaan noista kahdesta tuon Rolandin eikä tuota Line6:sta. Äänenlaatu on muovinen, varsinkin tuossa 30 mallissa. Rolandia on täällä puolestaan kehuttu alottelevalle kitaristille kovalla temmolla. Voin vain sanoa ettei kannata tuota spideria ottaa. Mikäli muutaman kympin satsaisit vielä vahvistimeen, niin Peaveyn Bandit 112 tai Studio 112 saattaisi olla erinomainen vaihtoehto, sillä tehojakin löytyy varsin enemmän. Käytettyjen 112 Banditien hintakaan ei ole mikään päätähuimaava, omani ostin reilulla kahdella sadalla. Kitarasta en osaa sanoa noin kokemuksen puolesta, mutta komialta näyttääpi. Thomannilta voisit katsoa vastaavan kepin hintaa. www.thomann.fiOnko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
ravensoul 26.06.2007 18:26:21 (muokattu 26.06.2007 18:27:41) | |
---|
Eikös tuossa kepissä ole Edge III? Niitä kuulemma haukutaan vähän turhankin kärkkäästi. Se on varmasti totta, ettei ne kestä vuosikausia kulutusta kuten huippufloikat mutta jos on säädöissä ja hyvin huollettu ni eiköhän pidä virettä yhtä hyvin kuin muutkin lukkovibrat niin kauan kunnes alkaa veitset kulahtaa. Noista vahvistimista en henkilökohtaisesti joutuis miettimään sekuntia kauempaa kumman ottas. Yli kaks ja puoli hunttia 30W linjakuutosesta.. Voi jumaleissön. Enkä usko, että tuohon III-sarjaan on kovin paljoa parannettu II:sta, joka on täyttä paskaa. 50e halvemmalla paljon parempisoundinen (oletan, että noissa isommissa on sama mallinnustekniikka kuin Microssa) mööpeli. Tosin itse säästäisin ja jättäisin nuo 30-wattiset kokonaan väliin ja hommaisin Microcuben. Myöhemmin ostais sit bändisoittoa varten vähän tehokkaamman vehkeen. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
tommiot 26.06.2007 19:01:18 (muokattu 26.06.2007 19:02:34) | |
---|
Tosin itse säästäisin ja jättäisin nuo 30-wattiset kokonaan väliin ja hommaisin Microcuben. Myöhemmin ostais sit bändisoittoa varten vähän tehokkaamman vehkeen. Mä ottaisin kyl mieluummin 30-wattisen Cuben kuin Microcuben... Ihan sen takia että se pienikokoinen elementti on niin paskan kuuloinen vaikka mallinnukset on ihan hyvii. Ja Microcubessa ei ole EQ:ta muistaakseni? Pelkästään tone. Aika iso miinus mun mielestä. |
Umas 26.06.2007 21:20:12 | |
---|
Mä ottaisin kyl mieluummin 30-wattisen Cuben kuin Microcuben... Ihan sen takia että se pienikokoinen elementti on niin paskan kuuloinen vaikka mallinnukset on ihan hyvii. Ja Microcubessa ei ole EQ:ta muistaakseni? Pelkästään tone. Aika iso miinus mun mielestä. Microcuben voi ottaa mukaansa vaikka mihin, ku kerta toimii paristoillakin. Se on aika iso plussa mun mielestä. Ei sitä EQ:ta mihinkään tartte noin pienessä laitoksessa muutenkaan =P "Only sick music makes money today." Friedrich Nietzsche |
voima 26.06.2007 21:25:39 | |
---|
Kitara: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=054273 siitä olen kuullut hyvää ja Ibanezin keppi on muutenkin haussa. Onko totta että tuo EDGE II talla ei oikein pidä virettä kun sillä alkaa enemmänkin leikkiä? Tuossa on EDGE III joka ei pidä virettä hyvin. Tuossa hintaluokassa katsoisin kiinteätallaista kitaraa. Esim ibanez rg 321. Moi oon protuisti. |
Sergei Fallinen 26.06.2007 23:26:50 | |
---|
Suosittelen että ostat kitaran ja vahvistimen erikseen ja kiikarit sitten erikseen. Usein laatu kärsii jos on kaikki samassa laitteessa. EHHEHEHEEE! Ja takkini... |
Ibanez_90 27.06.2007 08:10:44 (muokattu 27.06.2007 08:11:08) | |
---|
Metalliin mielummin Line Spider, käytännössä muuhun toi Cube... Mutta Bandit 112 vie molemmat 6-0 Olen Stratocaster_90 |
Landola59 27.06.2007 11:09:21 | |
---|
Metalliin mielummin Line Spider, käytännössä muuhun toi Cube... Mutta Bandit 112 vie molemmat 6-0 Hep, Cube käy myös metallimättöön, ehkäpä jopa paremmin kuin spider? Spiderilla ei ole kuin kiva kikkailla sen efektien takia. Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
tommiot 27.06.2007 18:09:19 | |
---|
Hep, Cube käy myös metallimättöön, ehkäpä jopa paremmin kuin spider? Spiderilla ei ole kuin kiva kikkailla sen efektien takia. Todellakin sopii paremmin. Mutta kannattaa tietysti itse aina kokeilla, miltä tuntuu. |
ravensoul 27.06.2007 20:06:14 | |
---|
Todellakin sopii paremmin. Mutta kannattaa tietysti itse aina kokeilla, miltä tuntuu. Näinpä. Kyllä munstakin Cuben Rectifier-mallinnus vetää täpöillä pataan kutoslinjan sirinöitä. Mutta makuasioitahan ne tosiaan. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
risto 28.06.2007 08:23:04 | |
---|
.... Rolandia on täällä puolestaan kehuttu alottelevalle kitaristille kovalla temmolla. ... No, mä ostin tyttärelleni täällä esitettyjen kehujen perusteella. Oli iso pettymys, mutta jos tykkää 5 euron matkaradion äänestä, niin siitä vaan. Minusta on yleensäkin typerää, että porukka täällä suosittelee toisille jotakin tiettyä krääsää, parempi on olla suosittelematta mitään, vaan antaa toisille ainoastaan infoa tietämistään vaihtoehdoista ja jättää kyselijän vastuulle testaaminen ja päättäminen. "Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa,
joka meitä on rakastanut." Room 8:37 |
Iba on hevi 28.06.2007 18:50:12 | |
---|
|
Kefiiri 28.06.2007 19:07:50 (muokattu 28.06.2007 19:09:02) | |
---|
No, mä ostin tyttärelleni täällä esitettyjen kehujen perusteella. Oli iso pettymys, mutta jos tykkää 5 euron matkaradion äänestä, niin siitä vaan. Minusta on yleensäkin typerää, että porukka täällä suosittelee toisille jotakin tiettyä krääsää, parempi on olla suosittelematta mitään, vaan antaa toisille ainoastaan infoa tietämistään vaihtoehdoista ja jättää kyselijän vastuulle testaaminen ja päättäminen. Vaikka sitä ei joka viestissä erikseen mainitakaan, niin kaiketi se testaus ennen ostamista ja päätöksenteko on ajateltu jättää viime kädessä kyselijän vastuulle. En oikein ymmärrä miten tämä suosittelematta jättäminen toteutettaisiin. Onhan se jo tavallaan suositus, jos valitsee jonkin laitteen esitelläkseen sen sitten mahdollisimman neutraalisti? Harmi jos valinta ei osunut nappiin. Micro Cubeko noin kehnolta kuulostaa? Senhän varmaan pystyy myymään kohtuullisen pienin tappioin. Sitten ponkaisette tyttären kanssa soitinkauppoihin pitämään oikein perusteellisen vahvistintestailuturneen! |
ravensoul 29.06.2007 21:59:54 | |
---|
No, mä ostin tyttärelleni täällä esitettyjen kehujen perusteella. Oli iso pettymys, mutta jos tykkää 5 euron matkaradion äänestä, niin siitä vaan. Huh, kerta se on ensimmäinenkin kun kuulee Cubesta noin tylyä kommenttia. :) Eipä siinä, jotkut tykkää, toiset ei. Mutta jos tiedät paremman monisoundisen värkin, jonka saa uutena huntilla ni kerro ihmeessä. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
profitgeier 30.06.2007 23:23:25 | |
---|
|
hapan 01.07.2007 01:05:11 | |
---|
Mutta jos tiedät paremman monisoundisen värkin, jonka saa uutena huntilla ni kerro ihmeessä. No kerro mulle, mistä ton saa Suomesta huntilla uutena, niin käyn heti ostamassa. |
papitsu 01.07.2007 01:16:51 | |
---|
No kerro mulle, mistä ton saa Suomesta huntilla uutena, niin käyn heti ostamassa. Puhuttiinko tässä Microcubesta? Senhän nyt ainakin saa monestakin paikasta sataseen, ainakin hieman tinkimällä. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
hapan 01.07.2007 01:24:47 | |
---|
Puhuttiinko tässä Microcubesta? Senhän nyt ainakin saa monestakin paikasta sataseen, ainakin hieman tinkimällä. Kerroppa nyt jokunen mesta, josta ne suostuvat ihan nevarille sen myymään siitä 159 €:stä satasella. Oikeasti. |
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |