Aihe: Converset
1 2 3 4 59 10 11 12 1318 19 20 21 22
Roitto
26.05.2007 23:21:22
Mitä stana nakkia? :D mun mielestä tennarit on ihan hemmetin hyvät jalas. tuntuis ku ei piäis kenkia ollenkaan ku on nii sellaset rennot ja hyvät jalas :D

Kai ny ku ne on sukat mis on kumipohja ja nauhat :D
Yhden miehen Fight Club
Baron Samedi
29.05.2007 13:22:07
Jostain kun vielä löytyisi versio, missä olisi liimasauman sijasta käytetty tikkausta. Liima kun tuntuu pettävän jo noin 2kk käytön jälkeen kenkien taittumiskohdista.
Zarmo
29.05.2007 15:16:36

Hitto, alkaa molemmat konverskopiot olla aika lopussa. Toiset onkin jo kolmatta kesää käytössä, taitaa vähän jo vuotaa pohjasta. Uudemmat on revenny kantapään paikkeilta, ehkö jollain patentilla vois vielä vähän pelastaa.
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle
Vapinamonologeja
Haussa lauantain 5.5 Itä-Häme
Roitto
29.05.2007 20:29:15
Hitto, alkaa molemmat konverskopiot olla aika lopussa. Toiset onkin jo kolmatta kesää käytössä, taitaa vähän jo vuotaa pohjasta. Uudemmat on revenny kantapään paikkeilta, ehkö jollain patentilla vois vielä vähän pelastaa.

Pistät Eristysteippiä molemmille puolille, ulkopuolelle ja sisäpuolelle.
Yhden miehen Fight Club
mungiisi
11.06.2007 22:02:06
Pistetäänpäs tänne tämä kysymys:

Mulla on Converset. Oon käyttäny niitä nyt ilman sukkia ja kuuma kun on niin nehän haisevat paskalle jo monen metrin päälle, eikä asiaa auta se että päälle on kaatunu kuravedestä viiniin. Ne pitäisi varmaan pestä, ja kun kaverini ja ilmeisesti täälläkin porukka niitä pesee pesukoneissa, niin miten se onnistuu? Minkälainen ohjelma, linkous kyllä/ei, lämpötila?
Zarmo
12.06.2007 18:37:06

Haloselta löytyi lyhytvartiset kopiot hintaan 20€. 15 eurollakin ois saanu, jos ois ollu sopivia. Hassusti vaan oli niissä 46 pienehkö, kun taas toisissa 45 aivan sopiva.

Korjasin myös punaisen tennarin sinisellä farkkukankaan palalla. Saa nähdä, miten kestää. Ainakin katu-uskottavuus on huipussaan.
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle
Vapinamonologeja
KurtCobain
12.06.2007 18:41:05
Haloselta löytyi lyhytvartiset kopiot hintaan 20€.

Ittekkin ostin haloselta noi uudet, ku vanhat alko lahoo käsiin :) ite sain 15e ja hyvi on täs ekojen viikkojen aikana kestäny ainaki.
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
battery
13.06.2007 10:49:12
Pistetäänpäs tänne tämä kysymys:

Mulla on Converset. Oon käyttäny niitä nyt ilman sukkia ja kuuma kun on niin nehän haisevat paskalle jo monen metrin päälle, eikä asiaa auta se että päälle on kaatunu kuravedestä viiniin. Ne pitäisi varmaan pestä, ja kun kaverini ja ilmeisesti täälläkin porukka niitä pesee pesukoneissa, niin miten se onnistuu? Minkälainen ohjelma, linkous kyllä/ei, lämpötila?

eiköhän joku 30-40 astetta ja hiljanen linkous, niin kuivaavat joskus.
Black or White
hullu_ukko
14.06.2007 19:51:13
Kahdet omistan ja kolmannet tulossa Amerikan ihmemaasta.
Ensimmäiset olivat mustat valkoisilla kumiosilla. Vieläkin käytän niitä silloin tällöin ja hyvin kestävät, vaikka ovatkin kirjaimellisesti nähneet maailma viimeisen puolentoista vuoden aikana. Täysin mustat hommasin tuossa tilalle kun nuo toiset alkavat ulkonäöltään olla melkoisen ruokottoman näköiset. Jenkeistä sukulaiset lupasivat lähettää uudet ja tilasin maastokuviolla tai mustana. Saa nähdä kumpaa tulee.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
Lord of the strings
16.06.2007 15:22:42
Ostinpa eilen ensimmäiset Converseni. Värivaihtoehtoja mietin kaupassa varmaan puoli tuntia, mutta päädyin perus mustiin All Stareihin. Ne on kaikkein hienoimmat. Punaset ym. voi työntää vaikkapa pyllyyn.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
routa
17.06.2007 10:27:59
Meikäläisen kokoja on vähän hankala löytää. 46 ku on mono.
"Vasara: Näytät Pat O'brienin ja George Fisherin risteytykseltä"
Zarmo
17.06.2007 14:06:26 (muokattu 17.06.2007 14:07:26)

Halosella ainakin oli

kopsuja siis

Kaikki siisteimmät kukkavärit yms. on kyllä yleensä vaan pikkukokoina
Vapinamonologeja
Lord of the strings
17.06.2007 18:40:14

Hoh. Just oli Ison Omenan stadiumissa kaksi paria. Katselin niitä ja mietin että on kanootit eksynyt väärälle osastolle.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
LaeLea
24.06.2007 19:50:35
En pysty enää käyttämään, koska eivät ole tukevia vaan ovat pilipalikenkiä. Maanantaina kävelin sellaisilla, ja seurauksena jalat kipeytyivät ja selkä meni jumiin/kramppiin. Eli ergonomisesti aivan kamalat kengät, pohja on kaiken huippu.

Toi on varmaan jalasta/selästä/ihmisestä kiinni. Ostin huhtikuun alussa allstarit, enkä parin päivän totuttelun jälkeen (kymmenen vuoden skeittikenkä/buutsi-linjasta oli hankala päästä irti) olo oli mahtava. Kevyet ja mukavan löysät. Kestävyys on tietty vähän hinnan kanssa eri luokkaa, alkavat pahukset olla jo reippaasti kuluneet. Työn puolesta on kyllä päivässä sellanen 5-10 kilometriä tullut matkaa taitettua, liittyisköhän siihen. Taidan kuitenkin siirtyä noihin kopioihin, kuudenkympin kengille toivois hieman kolmea kuukautta pitempää ikää...
Kick Out The Mother, Mother!
Artist
24.06.2007 20:15:32
Toi on varmaan jalasta/selästä/ihmisestä kiinni.

Tottakai on. Valitettelin vaan, kun muuten pidän Converseista noin niin kuin tyylin suhteen, mutta kun kehoni ei salli niitä hirveästi käyttää. :D
"I wish life could be Swedish magazines."
Rocco_Longfella
25.06.2007 17:18:45 (muokattu 25.06.2007 17:19:24)
Mikä teidän jalkoja vaivaa? Itselläni ei mene paikat kipeäksi edes ilman kenkiä kävellessä, ellei joudu olemaan kokoajan varpaillaan ja pelko perseessä lasinsirujen tms. takia.

Tennarit olen ostanut joka kevät muutaman vuoden ajan ja syksyllä ovat aina ihan riekaleina. ("Mikä sun kävelytyyliä vaivaa, itselläni kestää kengät vähintään neljä vuotta" niin niin, tiedetään)
Pitänee ilmeisesti satsata johonkin vähän parempaan, kuin noihin 20e kopioihin.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
petro123
28.06.2007 08:52:05
Itteltä löytyy mustat Converset, ja on vaan niin penteleen hyvät kengät, varsinkin kun soitan rumpuja, niin ovat todella hyvät polkea basaria ja hihattia näillä, ja ovat tyylikkään näkösetkin :P.
kirjoitetaan alle.
tommium
28.06.2007 15:12:00
Itse hommasin Sellon Intersportista reilu viikko sitten mustat, matalavartiset Firefly merkkiset kopiot hintaan 9,90. Eilen ne siirtyivät sitten "remppakengiksi" kun hain itselle synttärilahjaksi aidot nilkkapituiset tummanruskeat tarjoushintaan 39,90 (OVH 64,90). Vielä on noita tummanruskeita jäljellä niin Sellon kuin Vantaanportinkin Stadiumissa.
InYourFace90
29.06.2007 14:49:56
Itellä meni Converset just paskaksi. Kävin ostamassa uudet, jotka olivat tällä kertaa harmaat.
Up The Irons!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)