phannola 19.01.2004 00:26:10 (muokattu 19.01.2004 00:27:03) | |
---|
Tällaista hilpeetä tänään. Lähdenpä tästä katsomaan Halinalleja videolta..
näinä öinä kun en unta saa mietin yksinäni maailmaa se minut uhkaa musertaa enkä jaksa taistella vastaan elämäni on umpikujassa en siitä itse pääse pois en uskalla edes itseäni tappaa kuka sen mun puolesta tehdä vois ampukaa minua päähän haulikolla, hakatkaa ruumiini maan tomuun hukuttakaa minut meren pohjaan, syvyyksiin sinisiin unohtakaa olen elänyt jo liiankin kauan, tuhonnut enemmän kuin kukaan saisi olen valmis jo lähtemään, ei minua tänne jää kukaan kaipaamaan miksi olen minä tällainen joku on kai tehnyt jonkin virheen ilmeisesti oli virheellinen luojan palapelin kokoamisohje elämäni on umpikujassa en siitä itse pääse pois en uskalla edes itseäni tappaa kuka sen mun puolesta tehdä vois ampukaa minua päähän haulikolla, hakatkaa ruumiini maan tomuun hukuttakaa minut meren pohjaan, syvyyksiin sinisiin unohtakaa olen elänyt jo liiankin kauan, tuhonnut enemmän kuin kukaan saisi olen valmis jo lähtemään, ei minua tänne jää kukaan kaipaamaan mun pää hajoaa ei ole lusikkaa ampukaa minua haulikolla maailma romahtaa en tahdo jatkaa ampukaa minua haulikolla
EDIT: Vittusaatanan asemointi perkele.... -So, what are you saying?
-I'm, not saying, what I'm saying. And I'm not saying, what I'm thinking. As a matter of fact, I'm not even thinking, what I'm thinking."
-Babylon 5 |
Vanalkar 19.01.2004 10:26:49 | |
---|
Miksi haulikolla? Ormurin Langi |
phannola 19.01.2004 16:45:17 | |
---|
Miksi haulikolla? Mikäs siinä nyt tökkii? Luultavasti tämä juontuu varhaisnuoruuteeni kuuluneesta Doomin peluusta... -So, what are you saying?
-I'm, not saying, what I'm saying. And I'm not saying, what I'm thinking. As a matter of fact, I'm not even thinking, what I'm thinking."
-Babylon 5 |
Incarnation 19.01.2004 17:13:01 | |
---|
...luojan palapelin kokoamisohje Hmm... Tarkoitatko että Luoja omistaa tämän palapelin vai miksi käytät sanaa Luoja? Minun mieleeni "elämän palapelin" kuulostaisi paremmalta, but it's your choice. ...ei ole lusikkaa... En ymmärtänyt tämän Lusikan jujua näissä sanoissa. Valaise minua mikä se on. Vai onko se Matrixin juttu "There is no spoon"? Hyvät sanat jotka voin kuulla päässäni, vedettynä Kotiteollisuuden Meren Mutaa biisin melodialla. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Von Härskiburg 19.01.2004 17:40:28 | |
---|
Ainakin näin luettuna tämä oli kyllä aivan liian angstinen. Siis luettuna. Tuli mieleen tarina siitä pissaliisasta jota kukaan ei rakastanut. Sitten se aneli että tappakaa mut, vaan kun kukaan ei sitä tehnyt, se yritti yliannostuskuolemaa MultiTabseilla. Kyllä tästä voi ihan hyvänkin biisin saada aikaiseksi. En vaan jotenkin saa tekstistä kiinni. Eikä mun kritiikkiä kannata ottaa muutenkaan liian vakavasti. "Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme |
phannola 19.01.2004 18:13:33 | |
---|
Hmm... Tarkoitatko että Luoja omistaa tämän palapelin vai miksi käytät sanaa Luoja? Minun mieleeni "elämän palapelin" kuulostaisi paremmalta, but it's your choice. "...jo äitini kohdussa sinä minut muovasit..." En ymmärtänyt tämän Lusikan jujua näissä sanoissa. Valaise minua mikä se on. Vai onko se Matrixin juttu "There is no spoon"? On. Valitettavasti. Hyvät sanat jotka voin kuulla päässäni, vedettynä Kotiteollisuuden Meren Mutaa biisin melodialla. Tällaista lappeenrantalaisballadia minäkin vähän ajattelin kun tätä tein.... -So, what are you saying?
-Babylon 5 |
phannola 19.01.2004 18:15:14 | |
---|
Ainakin näin luettuna tämä oli kyllä aivan liian angstinen. Siis luettuna. Tuli mieleen tarina siitä pissaliisasta jota kukaan ei rakastanut. Sitten se aneli että tappakaa mut, vaan kun kukaan ei sitä tehnyt, se yritti yliannostuskuolemaa MultiTabseilla. Yliannostuskuolema Multitabseilla.... Siinähän olisi mahtava levyn nimi... -So, what are you saying?
-Babylon 5 |
Incarnation 19.01.2004 18:27:24 | |
---|
Tällaista lappeenrantalaisballadia minäkin vähän ajattelin kun tätä tein.... Höhö! Balladista nyt en tiedä, mutta melodia ainakin. Tempo pitäisi olla vähintään 200 ja kitaroissa ihan saatanasti säröä että tämä toimisi. ;) "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
phannola 19.01.2004 18:52:27 | |
---|
Höhö! Balladista nyt en tiedä, mutta melodia ainakin. Tempo pitäisi olla vähintään 200 ja kitaroissa ihan saatanasti säröä että tämä toimisi. ;) Noniinniin, eikös perinteinen lappeenrantalaisballadi ole juuri tuollainen.... -So, what are you saying?
-Babylon 5 |
Incarnation 19.01.2004 19:08:49 | |
---|
Noniinniin, eikös perinteinen lappeenrantalaisballadi ole juuri tuollainen.... No enpä tiedä. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
phannola 19.01.2004 20:24:51 | |
---|
No siis esim. KT:n "balladit": Kädessäni ja muut, eivät ne kauhean hitaita tai "säröttömiä" ole... -So, what are you saying?
-Babylon 5 |
Hotakainen 19.01.2004 23:30:12 | |
---|
Siis tuo tappakaa minut haulikolla-kohta on mahtava. Vielä lisäät perään että PERKELE!!! Huora! Kuraperse! |
doolittle 20.01.2004 09:35:52 | |
---|
Masentaako sua oikeasti? toivottavasti tää on terapeuttista...hoh. "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
phannola 20.01.2004 17:05:37 | |
---|
Masentaako sua oikeasti? toivottavasti tää on terapeuttista...hoh. Ei tämä ole elämäkerrallista. -So, what are you saying?
-Babylon 5 |
NHR 20.01.2004 17:35:04 | |
---|
Ei tämä ole elämäkerrallista. Onko siinä tapauksessa tullut mieleen, että tuo teksti saattaa olla jopa vaarallinen itsesi kannalta? Oletetaanpa, että siitä tulee iso hitti, jonka jokainen kaiken tosissaan ottava idioottikin kuulee. Sitten joku heistä päättää auttaa laulajaa tämän ongelmissa, hankkii sen haulikon ja tulee keikallesi... Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Onko siinä tapauksessa tullut mieleen, että tuo teksti saattaa olla jopa vaarallinen itsesi kannalta? Oletetaanpa, että siitä tulee iso hitti, jonka jokainen kaiken tosissaan ottava idioottikin kuulee. Sitten joku heistä päättää auttaa laulajaa tämän ongelmissa, hankkii sen haulikon ja tulee keikallesi... Hitti? Laulaja? Keikalle? -So, what are you saying?
-Babylon 5 |
Incarnation 20.01.2004 21:06:14 | |
---|
Sitten joku heistä päättää auttaa laulajaa tämän ongelmissa, hankkii sen haulikon ja tulee keikallesi... Haulikon tuomisessa keikalle on omat ongelmansa. Ei näitä kannata ottaa niin vakavasti. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
NHR 20.01.2004 23:02:46 | |
---|
Hitti? Laulaja? Keikalle? Niin, no tämähän nyt olikin vain tällaista spekulaatiota... ;) Haulikon tuomisessa keikalle on omat ongelmansa. Ei näitä kannata ottaa niin vakavasti. Niinpä, mutta kun näitä sekopäitä tosiaan riittää, jotka _ottavat_ kaiken vakavasti ja tosissaan. Ei tämä tietenkään mikään kovin todennäköinen skenaario ole, mutta kannattaa ehkä kuitenkin miettiä tarkoin minkälaisia sanoituksia kirjoittaa. Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
phannola 21.01.2004 16:30:17 | |
---|
Niinpä, mutta kun näitä sekopäitä tosiaan riittää, jotka _ottavat_ kaiken vakavasti ja tosissaan. Ei tämä tietenkään mikään kovin todennäköinen skenaario ole, mutta kannattaa ehkä kuitenkin miettiä tarkoin minkälaisia sanoituksia kirjoittaa. No huh huh.... -So, what are you saying?
-Babylon 5 |
Silvertree1 22.01.2004 18:06:38 | |
---|
positiivista meininkiä ``Disconnect and self-destruct one bullet at a time, whats the rush? everyone will have their day to die`` |