Pirkka 29.06.2007 00:37:35 (muokattu 29.06.2007 00:42:00) | |
---|
Turhaa, aivan turhaa... poistetaan, sori. |
EP 29.06.2007 01:21:58 (muokattu 29.06.2007 01:22:17) | |
---|
Mun ymmärtääkseni vetävät keikallakin noin - eli con Solton.. Jaa, mut noin yleisestikin aika usein kuulee noin tehdyn ja onhan se helpompaa.. E: Vähän toivoisin lisää räyhäkkyyttä joihinkin noista biiseistä. Meillä ainakin usein kun ollaan kuvattu ja nauhoteltu niin menee "paskajäykäksi"! 8)) |
Riksteri 29.06.2007 01:26:33 | |
---|
Hohoo, itselläni on soltonpeli myös. Kaikella kunnioituksella oikeita rumpu-ja bassopelejä kohtaan ex-ammattilaisena voin sanoa että normiyleisö ei tiedä hevon v.--ua miltä rumpu-ja bassosoundit haisee. Voisihan tämän sanoa niinkin että normihumppamuusikko ei tiedä hevon vittua siitä, miltä rumpu- ja bassosoundi haisee, eikä edes välitä tietää. |
isojussi 29.06.2007 01:49:34 | |
---|
Jaa, mut noin yleisestikin aika usein kuulee noin tehdyn ja onhan se helpompaa.. Tiedän monta ammattibändiä, joissa on useampi, kuin yks ukkeli ja sequt louskuttaa menemään. Meillä ainakin usein kun ollaan kuvattu ja nauhoteltu niin menee "paskajäykäksi"! 8)) Siis räyhäkkyyttä sequihin. Liian kilttiä oli osa minusta. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 29.06.2007 14:39:49 | |
---|
Voisihan tämän sanoa niinkin että normihumppamuusikko ei tiedä hevon vittua siitä, miltä rumpu- ja bassosoundi haisee, eikä edes välitä tietää. Jaaha. Taas on näköjään oikein asiantuntija liikkeellä. Vittu näitä hommia. |
v_m_kangas 29.06.2007 14:42:11 | |
---|
Tiedän monta ammattibändiä, joissa on useampi, kuin yks ukkeli ja sequt louskuttaa menemään. Valitettavasti! Jotkut tosin osaavat tehdä sen tyylikkäästi kuten esim Fernet. Siis räyhäkkyyttä sequihin. Liian kilttiä oli osa minusta. Esittäisin omana mielipiteenäni, että sequt hiiteen ja elävää musiikkia tilalle. Humppaa tai soita humppaa |
Jaaha. Taas on näköjään oikein asiantuntija liikkeellä. Vedetään sitä porukalla nenuun kun nähdään , heh P-le , mun soltonin rumpuja on kehuttu kovin, paremmat on kuin Alatalon Arvin Tokait "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
isojussi 30.06.2007 01:48:40 | |
---|
...Esittäisin omana mielipiteenäni, että sequt hiiteen ja elävää musiikkia tilalle. Esitä vaikka pantomiimia, mutta tekniikka on tätä päivää ja sen kanssa toimitaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
v_m_kangas 01.07.2007 21:06:36 | |
---|
Esitä vaikka pantomiimia, mutta tekniikka on tätä päivää ja sen kanssa toimitaan. Ei edes sun kannata pillastua jos joku on sitä mieltä, että tykkää kuunnella mieluimmin elävää musiikkia kuin purkkiruokaa, vai hä ;) *turpa kiinni siellä* Humppaa tai soita humppaa |
rock-kukko 01.07.2007 22:19:16 | |
---|
toiset on ahneempia kuin toiset. |
baron 01.07.2007 22:28:17 | |
---|
toiset on ahneempia kuin toiset. Mä oon eri mieltä! Mun mielestä se on tasan päinvastoin. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
KoskPaavo 01.07.2007 22:43:23 | |
---|
Ei edes sun kannata pillastua jos joku on sitä mieltä, että tykkää kuunnella mieluimmin elävää musiikkia kuin purkkiruokaa, vai hä ;) *turpa kiinni siellä* Nykyään sitä musiikkia tehdään niin jumalattoman monella tavalla, itse olen ajat sitten hylännyt jyrkän kannan noihin . välillä soitan keikkaa soltonilla , koneella tai livenä, tänään soitin haitarilla mansikkatilalla muutaman tunnin, sain kaksi hunttia. mistä vaan voi tykätä ja jaloilla pääsee pois jos ei tykkää. Mä teen tätä rahasta ja tykkään siitä, siis tekemisestäkin , joskus "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
isojussi 01.07.2007 22:44:39 | |
---|
Ei edes sun kannata pillastua jos joku on sitä mieltä, että tykkää kuunnella mieluimmin elävää musiikkia kuin purkkiruokaa, vai hä ;) *turpa kiinni siellä* En mä sitä meinaa. Enkä pillastunu. En vaan jaksa sörkkiä hymiötten kanssa. Steely on kieltäny. Ja onhan niin jotenkin pissismäisiä. Ne hymiöt. Mutta sen sanon, että live ei vielä takaa laatua ja munaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
rintapek 02.07.2007 02:04:31 (muokattu 02.07.2007 02:13:35) | |
---|
...Mutta sen sanon, että live ei vielä takaa laatua ja munaa. Tuo on totta. Live on munauksineen päivineen aina liveä. Ei voi taata että se menee laadukkaasti. Olen nähnyt p**koja livebändejä, jotka ovat kuulostaneet lähinnä levysoittimelta. Tai p**kalta bändiltä. Olen nähnyt aivan kelvollisia OMbandeja, 2Mbandeja ja vaikka 5Mbandeja, mutta ei, en sellaista, jota voisi kunnon liveaktiin verrata, munauksineen päivineen. Taustanauhat ja sekvensserit on ehkä sinnepäin, mutta ei sama juttu. Se on karismasta kiinni. Minkä teet, teet uskottavasti. Sitten se on rock, vaikka vetäisit digitaalista pyykkilautaa. Miesten tai koneiden lukumäärästä riippumatta. Vaatimaton mielipiteeni. Mitä tekemistä tällä on kohtuullisen keikkahinnoittelun kanssa? "Se ettemme hyväksy kohtuuttomuuksia ei merkitse sitä että tyytyisimme kohtuuteen; Samuli Paronen, maailma on sana." E: krjtusvreheet ja tarkennuksia One kind of music only - the good kind |
isojussi 02.07.2007 05:17:57 | |
---|
...jotka ovat kuulostaneet lähinnä levysoittimelta... ...mutta hengettömämmältä. Tätä ajoin takaa. Ei välttämättä tarviiolla virheetöntä, mutta mihin niin monelta on hukkunut soitosta / laulusta blues? ...munauksineen päivineen... Hehe - sun pitää nähdä mut, jos munauksia haluat kuulla. Taustanauhat ja sekvensserit on ehkä sinnepäin, mutta ei sama juttu. Se on karismasta kiinni. Minkä teet, teet uskottavasti. Sitten se on rock, vaikka vetäisit digitaalista pyykkilautaa. Miesten tai koneiden lukumäärästä riippumatta. Vaatimaton mielipiteeni. Juuri tän asian kanssa mä oon paininu jo vuosia. Laakereilleen ei saa jäädä lepäämään tai luulla, että nyt se on siinä. Vahva usko on olemassa siihen mitä oon tekemässä. Mitä tekemistä tällä on kohtuullisen keikkahinnoittelun kanssa? Niin - mistä asiakkaan kuuluu maksaa - soittajista vai musiikista. Aina ei isokaan määrä hyviäkään soittajia takaa musiikkia. Tai no - eihän ne silloin lopun perin ookkan hyviä, ne soittajat. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 04.07.2007 22:01:55 | |
---|
Humppahanuristilla on hyvä avatar. Ihan täynnä salmiakin ja mintun värisiä pastilleja. COVS n:o 1. |
EP 04.07.2007 22:05:17 | |
---|
Humppahanuristilla on hyvä avatar. Ihan täynnä salmiakin ja mintun värisiä pastilleja. Ettei vaan olis jottain rauhottavia nuo kuiteski? 8) |
cobham 04.07.2007 23:05:12 | |
---|
"Musiikkia maksukykyisille" on bändimme slogan ja ruoka/kaljapalkalla tai ns talkoo-keikkoja Ei pidä Eikä tartte tehdä. Näin se vaan on. Yli 10-vuotta on veivattu ja homma jatkuu.. Ja koskaan ei oo tarttenu hinnasta tinkiä. |
jjussila 05.07.2007 23:12:28 | |
---|
Ettei vaan olis jottain rauhottavia nuo kuiteski? 8) Niin onkin, muuten se pieni vihreä mini lähtee taas seuraamaan jokaisesta kadun kulmasta......HUH!! ..ei helev...olisko noin?..... |
WanhaWetäjä 06.07.2007 03:57:10 (muokattu 06.07.2007 03:58:12) | |
---|
Esitä vaikka pantomiimia, mutta tekniikka on tätä päivää ja sen kanssa toimitaan. HOHO!Se on sun mielipiteesi...pidä se, HOHO!Onko sulla muuten ns varasuunnitelma jos sekkari ns pettää??? Wittu että olin iloinen, suorastaan äärimmäisen VAHINGONILOINEN, laivalla oli trio, jossa kiippari ei soittanut juuri mitään, KAIKKI tuli kuin levyltä, siis tuli tosiaankin kovalevylta, vaan prkl menikin yks biisi wituiksi, eli ei muuta kuin irti poikki ja alusta uusiksi ja eri biisi! Se siitä ELÄVÄSTÄ musiikista, PRKL!!!! Kaikenlisäksi kyse oli sivutoimisista soittajista, olen ymmärtänyt...eli kesälomaa vietettiin laivalla.... Miksi????MIKSI tällästä kusetusta harrastetaan???Eikö jumalauta ole todellakaan olemassa työttömiä tai heikosti työllistetttyjä AMMATIKSEEN soittavia bändejä jotka soittais LIVENA ja oikeesti??? Joo ei mulla muuta, jatkakaa... |