Frusci-ante 11.06.2007 11:48:20 | |
---|
Ihan hyvä keikkahan toi oli. Ei ehkä mikään elämää suurempi kokemus, mutta kaikin puolin vähintään tasoa OK. |
Mursukanta 11.06.2007 18:04:10 | |
---|
Ei. Magical Mystery Tour Niin siis tämähän oli se nostatus-intro. Ja bändin soittohan alkoi vasta We Hate Everyone:sta |
KTULU 11.06.2007 18:11:08 | |
---|
^Ei, vaan bändi ihan itse soitti tuon Magical Mysteryn. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Mursukanta 11.06.2007 18:36:19 | |
---|
^Ei, vaan bändi ihan itse soitti tuon Magical Mysteryn. No sit mä olinkin helvetin humalassa |
DVD-SOITIN 12.06.2007 11:45:29 | |
---|
Kyllähän Typeen kuuluu tietty vittumaisuus ja omaa paskuutta ylikorostava musta huumori. Aikaisempia keikkoja nähneenä ja niihin verraten Steele vaan oli Saunassa vähän poissaoleva. Ts. kännissä tai muuten vaan ailahtelevalla persoonalla oli huono päivä, äijällähän on psyykelääkitys ollut ties kuinka kauan... Eikä kyllä muutenkaan voi puhua mistään peruspertistä. Mutta pääosin jäi ihan hyvät fiilikset, pienellä varauksella sen suhteen, että jäi miettimään mikä ukkelia vaivasi... Luulen, että Steelea ottivat pattiin ne muutamat epäkohdat lavalla; ainakin alkukeikasta mies ei oikein kuullut omaa lauluaan (ja sen huomasi välillä nuotin vierestä vedetyistä lauluosuuksista), ja mies viittoikin monesti monitorimiksaajaa pistämään kurkkuaan kovemmalle. Toinen oli se, kun bassonsa piuha oli ilmeisesti turhan lyhyt, mies kun ei päässyt puolta lavaa pidemmälle toisen laidan suuntaan. Tästäkin äijä ilmeili monta kertaa roudarille, joka lähinnä heilutteli käsiään tyyliin "minkäs teet". |
Styranki 15.06.2007 12:01:23 | |
---|
Typen Tallinnan-keikka oli muuten aivan mainio! Noudatin neuvoa vuorineuvoksen-
nyt nautin aamuin illoin Sorbuksen. |
Terry Pantheras 15.06.2007 12:51:08 | |
---|
Typen Tallinnan-keikka oli muuten aivan mainio! Näitkö Saunan keikan? Istuksiko Steele Tallinassa lavalla? Screw you guys, I'm going home... |
Styranki 15.06.2007 13:12:15 | |
---|
Ei päässyt saunailemaan. Olisi kyllä himottanut fidusti nähdä Heaven And Hell ja Type sielläkin. Ei Petrus ainakaan huomatakseni paljoa Tallinnassa istuskellut. Olin tosin itse kepeässä laitamyötäisessä keikalla, joten helvetin hyvän meiningin lisäksi ei paljoa yksityiskohtia jäänyt rekisteriin. Noudatin neuvoa vuorineuvoksen-
nyt nautin aamuin illoin Sorbuksen. |
Synnyttäjä 15.06.2007 22:54:48 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=pExdedITAP8 No ei taida Pete ihan kuivilla olla vielä... Mut musta tuo Saunan keikka oli kyllä edelleenkin pirun hyvä kaikki paskakommentit huomioon ottaeenkin. Rokkipoliisimeiningillä saa keikasta kuin keikasta paskan. ! |
Tympee Huttunen 15.06.2007 23:02:12 | |
---|
|
trih 16.06.2007 02:07:15 | |
---|
Video on poistettu. WTF? Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
jannu 16.06.2007 03:53:48 | |
---|
- MINKÄ TAKIA MY GIRLFRIEND'S GIRLFRIEND OLI POISSA SETISTÄ?! Olisko siksi, että se on aivan saatanan huono biisi?... Kova keikka, kova uusi albumi ja kova bändi. Mitä muuta tarvitaan.. "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
Dropped C 16.06.2007 18:38:02 | |
---|
Tuon videon perusteelli näytti että Petteri olisi hiukan heikossa hapessa... "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
KTULU 16.06.2007 22:13:44 | |
---|
Meikäläinen ei huomaa tuossa mitään muuta kun notta Peter on vähän vittuuntunut ja surullinen, mutta en todellakaan yhdy aikaisempiin mielipiteisiin tyyliin "sekakäyttäjä luolamies" tms... jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
KillingMachine 19.06.2007 12:14:01 | |
---|
Sain tuossa tänään postissa Typen The Best of -kokoelman. En todellakaan tiedä miksi menin ostamaan tämän, ehkä siksi koska se oli halvempi kuin Dead Again. Tää sisältää muuten aivan älyttömän hyvän coverin Purplen Highway Starista ja Neil Youngin Cinnamon Girlistä. No ainakin nyt tuli mulle vanhempi tuotanto tutummaksi samalla. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Terry Pantheras 19.06.2007 12:17:50 | |
---|
Sain tuossa tänään postissa Typen The Best of -kokoelman. En todellakaan tiedä miksi menin ostamaan tämän, ehkä siksi koska se oli halvempi kuin Dead Again. Tää sisältää muuten aivan älyttömän hyvän coverin Purplen Highway Starista ja Neil Youngin Cinnamon Girlistä. No ainakin nyt tuli mulle vanhempi tuotanto tutummaksi samalla. Type on myös siitä harvinainen bändi, että se saa coverit toimimaan aivan omalla tavallaan, esim. nuo kyseiset coverit vetää kevyesti vertoja alkuperäisille. Omalla tavallaan ne on jopa parempia. The fun machine took a shit & died |
saturnzreturn 29.06.2007 00:23:16 (muokattu 29.06.2007 00:33:19) | |
---|
tulin suomeen reissulta, ja ainoa mitä jäi kaipaamaan oli se että type o konsertoi samaan aikaan suomessa. kaverini kuitenkin haukkui tuon keikan ihan yhtä lyttyyn kuin hesarin toimittajakin; steele kännissä, settilista lähinnä vitsi etc. Tiedä sitten ketä uskoisi kun kaikki täälläkin tuntuvat tykkäävän. edit: tuossa videossa puhuttiin että steele olis ollut vankilassa? tämä on mennyt minulta ihan ohi. mistä syystä? my wallet's fat and so is my head |
KillingMachine 29.06.2007 08:37:05 | |
---|
edit: tuossa videossa puhuttiin että steele olis ollut vankilassa? tämä on mennyt minulta ihan ohi. mistä syystä? Jep, Steele tosiaan istui pari kuukautta vankilassa pahoinpideltyään erään tyypin kolmiodraaman seurauksena. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
tulin suomeen reissulta, ja ainoa mitä jäi kaipaamaan oli se että type o konsertoi samaan aikaan suomessa. kaverini kuitenkin haukkui tuon keikan ihan yhtä lyttyyn kuin hesarin toimittajakin; steele kännissä, settilista lähinnä vitsi etc. Tiedä sitten ketä uskoisi kun kaikki täälläkin tuntuvat tykkäävän. Kaverisi on uskonut täysin toimittajien propagandan. Tuntuu muutenkin siltä, että toimittajat eivät tunne Typeä ja kaiken lisäksi kirjoittavat artikkelinsa kollektiivisesti. Hienoa journalismia. Keikka oli ainakin omasta mielestäni erinomainen. Biisivalinnat olivat omaperäisiä ja ainakin henkilökohtaisesti koin keikan energiseksi ja hyväntuuliseksi. Steele nyt on aina melko veltto ihme otus, joten Sauna Open Airin veto ei ollut mikään erikoisuus, tuskinpa johtui mistään erikoisesta kännitilasta tai muustakaan. Steelen olemus ja tyyli on kuitenkin tärkeä osa Type o Negativea, jota ilman Type ei ole Type. Itse ihmettelisin paljon enemmän, jos Steele hyppisi innoissaan ympäri lavaa moshaten raivoisasti. Ajattelisin, että nyt olen jonkun toisen bändin keikalla, tai Steele on popsinut koko rasiallisen erikoisia vitamiinejaan. Anti-Matter Manifesto |
Terry Pantheras 30.06.2007 23:41:20 | |
---|
Kaverisi on uskonut täysin toimittajien propagandan. Tuntuu muutenkin siltä, että toimittajat eivät tunne Typeä ja kaiken lisäksi kirjoittavat artikkelinsa kollektiivisesti. Hienoa journalismia. Keikka oli ainakin omasta mielestäni erinomainen. Biisivalinnat olivat omaperäisiä ja ainakin henkilökohtaisesti koin keikan energiseksi ja hyväntuuliseksi. Steele nyt on aina melko veltto ihme otus, joten Sauna Open Airin veto ei ollut mikään erikoisuus, tuskinpa johtui mistään erikoisesta kännitilasta tai muustakaan. Steelen olemus ja tyyli on kuitenkin tärkeä osa Type o Negativea, jota ilman Type ei ole Type. Itse ihmettelisin paljon enemmän, jos Steele hyppisi innoissaan ympäri lavaa moshaten raivoisasti. Ajattelisin, että nyt olen jonkun toisen bändin keikalla, tai Steele on popsinut koko rasiallisen erikoisia vitamiinejaan. Ei se Steele ollut ainakaan Tuskan, eikä kymmenen vuoden takaisella Pakkahuoneen keikoilla noin jumissa ja poissaoleva kuin Saunassa. Mun mielestä se oli aika pihalla tai vittuuntuneen oloinen, vaikka kyllähän se aina välillä virkosi, ja samaa mieltä oli kolme mun kaveria, Typettäjiä hekin. Mutta eipä olis Typeä ilman Peteriä, olkoon missä kuosissa tahansa. Heh, se Peterin vitamiinipaksi After Darkilla on aika epäilyttävä... |