Aihe: Topi Sorsakosi palaa Agentsiin!
1 2 3 4 516 17 18 19 2024 25 26 27 28
TiVe
29.06.2007 12:30:12
Ei ole tanssimusa lähellä sydäntäntä, mutta Topi ja agents(yhdessä ja erikseen) on kyllä saanut multa respectit. Tämä uusi biisi on kyllä kaikella kunnioituksellakin ihan hirveä!! Topi vetää joten päin persettä ja biisi on tylsää iskelmäradion keskitasoa, töissä joutuu nimittäin pakosta kuuntelemaan=). OT: No tulee sieltä sentään Johanna Kurkelaa--> se tyttö osaa kyllä vetää ihan helvetin hyvin...

Onko kukaan kuullut Kurkelaa livenä - onko yhtä hyvä? Kaunis, hento ja erikoinen ääni ei taida istua kuin tuollaisiin "slovareihin".
Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä
sonic77
29.06.2007 12:50:33
OT: No tulee sieltä sentään Johanna Kurkelaa--> se tyttö osaa kyllä vetää ihan helvetin hyvin...

Jaa, makunsa kullakin. Mulla puolestaan vaihtuu kanava siinä vaiheessa, kun Johanna pääsee ääneen. Ei tosiaankaan iske
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Neljä Ruuvia
01.07.2007 23:44:43
Eiköhän tossa Agentti ja Topi hommassa oo myös jonkinlaisena vaikuttimena tietty kädenojennus Kim Brownin suuntaan.Biisit on vanhoja Renegades biisejä ja ne ei siitä tavallaan huonone eikä parane jos ne vedetään uudestaan.Kim Brown niitä ei valitettavasti enää vedä.
sonic77
03.07.2007 21:32:58
Eiköhän tossa Agentti ja Topi hommassa oo myös jonkinlaisena vaikuttimena tietty kädenojennus Kim Brownin suuntaan.Biisit on vanhoja Renegades biisejä ja ne ei siitä tavallaan huonone eikä parane jos ne vedetään uudestaan.Kim Brown niitä ei valitettavasti enää vedä.

No sinäpä sen sanoit...siis tästä aiheesta. Onkohan mahdollisesti vielä jollakullamuulla tähän lisättävää? Tämä TOPIcci on kyllä kerännynnä jos jonninlaista sanomista niin asiasta, kuin asian vierestä
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
baron
03.07.2007 21:40:49 (muokattu 03.07.2007 21:44:50)

Mahtoiko se olla -65 kun Vääksyn juhannusjuhlilla Renegades esiintyi ja kuulin sitä ensin kerran livenä.
Kyllä niitten piisejä kannattaa tributoida, vaikka ne oli vaan paikallisia suomalaistähtiä, niin kyllähän ne vaikutti ja jotkut piisit jääneet elämään, meilläkin pari nykyisessä settilistassa.

Edit: Tarkemmin aatellen taisi olla -66, toi muisti alkaa vähän pätkiä.
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
uruttaja
03.07.2007 22:17:50
Mahtoiko se olla -65 kun Vääksyn juhannusjuhlilla Renegades esiintyi ja kuulin sitä ensin kerran livenä.
Kyllä niitten piisejä kannattaa tributoida, vaikka ne oli vaan paikallisia suomalaistähtiä, niin kyllähän ne vaikutti ja jotkut piisit jääneet elämään, meilläkin pari nykyisessä settilistassa.

Edit: Tarkemmin aatellen taisi olla -66, toi muisti alkaa vähän pätkiä.

Pätkii myös sen verran että Italiassa olivat myös staroja. Kotimaassaan ei ollenkaan.
Tankero
03.07.2007 22:35:55
Pätkii myös sen verran että Italiassa olivat myös staroja. Kotimaassaan ei ollenkaan.

Eihän mekään olla. Eikä kai vissiin Italiassakaan.
Varmasti, vissiin.
EP
03.07.2007 22:38:12

"Oi jospa kerran sinne satumaahan päästä vois.."
tala
04.07.2007 00:07:22
Olipa viimeviikonloppuna kunnia tutustua ja keskustella itsensä herra Kim Brownin kanssa. Mukava mies, ja täynnä elämäniloa sairaudestaan huolimatta!
EP
04.07.2007 05:34:55
Jaa, makunsa kullakin. Mulla puolestaan vaihtuu kanava siinä vaiheessa, kun Johanna pääsee ääneen. Ei tosiaankaan iske

On se ainakin mitä minä oon kuullu vähän sellaista "hyminää" se laulu, vähän niinku Jeppu, vai mikä Jippu lienee? :)
Sertzo S
04.07.2007 06:57:19
On se ainakin mitä minä oon kuullu vähän sellaista "hyminää" se laulu, vähän niinku Jeppu, vai mikä Jippu lienee? :)

Meri-Tuuli Elorinne eli Jippu.
uruttaja
04.07.2007 07:17:28

Ei taida nyt olla lukemisenymmärtäminen Kantolassa kovassa kurssissa.

Baron väitti, että Renegades olisi ollut vain paikallistähti Suomessa. Ne oli kuitenkin Italiassa vähintään yhtä kovassa huudossa ja listoilla kuin täälläkin.
uruttaja
04.07.2007 07:18:40

Komppaan. Oho.

Näitä rippikoululeirilaulajia on pilvinpimein, Jollain opilla nämä kaksi ovat erottuneet joukosta. Tutkimattomat ovat Herran tiet. Kuten Siunatussa Hulluudessakin sanottiin.
baron
04.07.2007 08:24:11

Ei taida nyt olla lukemisenymmärtäminen Kantolassa kovassa kurssissa.

Baron väitti, että Renegades olisi ollut vain paikallistähti Suomessa. Ne oli kuitenkin Italiassa vähintään yhtä kovassa huudossa ja listoilla kuin täälläkin.

Ai niinkuin Umberto Marcato?
Paitsi että se ei ollut Italiassa.
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
uruttaja
04.07.2007 09:22:26
Ai niinkuin Umberto Marcato?
Paitsi että se ei ollut Italiassa.

En mä siitä mitään tiedä, mutta Renegadesista on kirjoitettu aikakirjoihin tähtiaseman saavuttamiset sekä Suomessa että Italiassa. Kotimaassaan Englannissa Renegades oli tuntemato.
Riksteri
04.07.2007 09:29:12
Onhan se varsin yleinen ilmiö, ettei taiteilija ole profeetta omalla maallaan. Suomalaisessa tanssimusiikissa on mielestäni valtavasti potentiaalia tulla suosituksi ulkomailla, markkinointia vaan ei ole osattu hoitaa.
uruttaja
04.07.2007 09:31:09
Onhan se varsin yleinen ilmiö, ettei taiteilija ole profeetta omalla maallaan. Suomalaisessa tanssimusiikissa on mielestäni valtavasti potentiaalia tulla suosituksi ulkomailla, markkinointia vaan ei ole osattu hoitaa.

Plokmanni menis etunenässä Ruotsinmaalla läpi että jytisis. Ei olis edes kielimuuria ja musakin on samaa hölökkää. Kannattaisko kokeilla? Vikingarna on jo lopettanu, supertähdelle tilaus.
Riksteri
04.07.2007 09:37:27
Plokmanni menis etunenässä Ruotsinmaalla läpi että jytisis. Ei olis edes kielimuuria ja musakin on samaa hölökkää. Kannattaisko kokeilla? Vikingarna on jo lopettanu, supertähdelle tilaus.

Ruotsikin on aika pieni markkina-alue, suuret setelit ja täysin laiminlyödyt mahdollisuudet ovat kauempana, Aasiassa, latinanalaisessa Amerikassa ja venäjällä. Onhan meillä ruotsalainen iskelmäartisti kärkisijalla kotimaisessa levymyynnissäkin.
uruttaja
04.07.2007 12:49:15
Ruotsikin on aika pieni markkina-alue, suuret setelit ja täysin laiminlyödyt mahdollisuudet ovat kauempana, Aasiassa, latinanalaisessa Amerikassa ja venäjällä. Onhan meillä ruotsalainen iskelmäartisti kärkisijalla kotimaisessa levymyynnissäkin.

Intia. Kiina. Siellä se potentiaali olis..HOHO.

Ruotsin lisäksi ne pari muuta pohjoismaata menis samoilla tulilla, ruotsiksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)