Aihe: Huone tv-sarjoista ja elokuvista kiinnostuneille?
1 2
elbowski
29.06.2007 01:30:07
Niin, olisiko tällaiselle kannatusta. Saataisiin monipuolisempaa keskustelua aikaiseksi yksittäisistä sarjoista, näyttelijöistä, ohjaajista ja leffoista ilman että topikit heti parin postauksen jälkeen livahtaisivat unohdukseen. Ainoa moraalinen probleema mihin törmäsin oli että jättäisikö se koko mediapalstan turhaksi? Peleille ja youtubelle sun muille on jo omat huoneet. Jäisikö tänne pysyvät ja pitkää ikää nauttineet ketjut vai tulisiko nekin siirtää huoneeseen mikäli se aloitetaan?

Mitä olette mieltä?
March 23rd hushed the wind, the music died
dipshit
29.06.2007 05:13:54
Niin, olisiko tällaiselle kannatusta. Saataisiin monipuolisempaa keskustelua aikaiseksi yksittäisistä sarjoista, näyttelijöistä, ohjaajista ja leffoista ilman että topikit heti parin postauksen jälkeen livahtaisivat unohdukseen. Ainoa moraalinen probleema mihin törmäsin oli että jättäisikö se koko mediapalstan turhaksi? Peleille ja youtubelle sun muille on jo omat huoneet. Jäisikö tänne pysyvät ja pitkää ikää nauttineet ketjut vai tulisiko nekin siirtää huoneeseen mikäli se aloitetaan?

Mitä olette mieltä?

H*lvetin hyvä idea.
Wahi
29.06.2007 17:29:40
^ I agree, miksi kaikki pitäisi ajaa huoneisiin? Samalla voitaisiin sulkea koko Media ja viihde palsta jos kerta "maan alle" täytyy vetäytyä.
elbowski
29.06.2007 18:47:20
Ehkäpä se huone soveltuisikin todella vankasti innostuneille jäsenille. Kyllä tänne keskusteltavaa jäisi.
MV
29.06.2007 18:48:58
Ehkäpä se huone soveltuisikin todella vankasti innostuneille jäsenille. Kyllä tänne keskusteltavaa jäisi.

Kyllä mulle ainakin joku ton tyylinen kelpais.
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
RocknRoll
29.06.2007 18:59:03
Huone ja huone. Miksi kaikki pitää viedä sellaisiin? Monta hyvää ketjua ja aihetta mennyt hukkaan kun niille tehdään huone?
Onko niin ylivoimaista lukea Media ja viihde -otsikon alta juttuja?
Rattata
29.06.2007 20:04:43
Mun mielestä kummankaan ei tarvi sulkee toisiaan pois. Siis tää yleinen keskustelu ja huoneet. Ärsyttää "Huone???" -kuitteilut jos joku sattuu pistämään turhuuksiin jonkun ruoka-aiheisen ketjun. Helvetti, kyllä mun mielestä silti täälläkin voi jatkaa juttelua vaikka huone löytyisi. On niitä turhempiakin ketjuja.

Eli kyllä mä tulisin messiin, vaikka ei ehkä älytöntä tarvetta olekaan.
elbowski
29.06.2007 23:28:06 (muokattu 29.06.2007 23:30:40)
Noh, lisää näkökantoja vain. En viitsi vielä tehdä aloitetta.

E. Ja jos en aivan väärin ole käsittänyt, niin eikös Media ja Viihde-palstan poistamisesta ollut melko paljon puhetta turhuuspalstan katoamisen aikaan?
E2. Modethan eivät myöskään tarkista Huoneita topikkien näkökulmasta. Eli sanktiota ketjun aloittamisesta täällä ei tule vaikka samaisesta aiheesta olisikin juttua jo huoneissa. Kuten sanoinkin, siitä tulisi sellanen fanaatikkohuone tms.
gasser
30.06.2007 00:46:38
Noh, lisää näkökantoja vain. En viitsi vielä tehdä aloitetta..

Ja näin ja niinkuin olis iha jees!1
Näkökantoja, kommentteja, analyyseja, sitä ja tätä...
Vois toimiakin.
Booraksia mauriaisille!
papitsu
30.06.2007 00:46:59
Minua kiinnostaisi kovasti moinen huone.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Deino
30.06.2007 00:50:13

Olen kiinnostunut.
Juugeli
30.06.2007 09:20:16
No ei se ota jos ei annakaan. Oon messissä, jos tällainen syntyy.
I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright
Jag
30.06.2007 10:00:10

Tämä on hyvä juttu, mikäli ei sitten vedota täällä Media ja Viihde palstalla aina jotta "tästä on jo huone".... Tuolla huoneessa voisi olla lähes jokaisesta tv-sarjasta keskustelu. Kun taas täällä Media ja Viihde palstalla keskitytään lähinnä vain suosittuihin. Myös senkin takia, että vain suosituimmat ja katsotuimmat sarjat pysyvät pinnalla tässä topiccien meressä.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Mohla
30.06.2007 13:05:11

Huone ja huone. Miksi kaikki pitää viedä sellaisiin? Monta hyvää ketjua ja aihetta mennyt hukkaan kun niille tehdään huone?
Onko niin ylivoimaista lukea Media ja viihde -otsikon alta juttuja?

Niinpä. Mun mielestä tämä palsta on just sitä varten jota tuo huonekin olisi. Vähän turhaa mun mielestä... Sitten joutuisi aina selailemaan huoneen ja tämän palstan keskusteluita vuorotellen, ja sitten olisi taas samasta aiheesta vähintään kaksi eri keskustelua jne. Hankalaks vaan menee.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty

Housut.
MV
30.06.2007 14:45:37 (muokattu 30.06.2007 14:50:14)
Niinpä. Mun mielestä tämä palsta on just sitä varten jota tuo huonekin olisi. Vähän turhaa mun mielestä... Sitten joutuisi aina selailemaan huoneen ja tämän palstan keskusteluita vuorotellen, ja sitten olisi taas samasta aiheesta vähintään kaksi eri keskustelua jne. Hankalaks vaan menee.

Ei siinä mitään joutuisi. Jos ei kiinnosta niin voi jäädä ulkopuolelle. Itseäni ainakin kiinnostaisi tommonen vähän laajemmalle menevä keskustelu aiheesta. Esim. Ohjaajat, elokuvamaailma yleensä ja näin. Eikä sen keskustelun tarvitsisi välttämättä aina olla niin "nöyrää" kuin täällä. Ehkäpä siellä olisi vähän rankempikin sarkasmi sallittua kunhan touhu pysyy järkevissä mittasuhteissa tietenkin. Uusi huone pystyyn sanon mä!

EDIT:Monesti tekisi mieli jauhaa paskaa jostain aiheeseen liittyvästä mutta aina tulee mieleen, ettei se tälle palstalle sovi. Noh, onhan noita leffafoorumeita netissä mutta ei niissä tunne oloaan kotoisaksi:)
elbowski
30.06.2007 14:49:39
Hakemus huoneelle nimeltä TV- ja elokuvaintoilijat laitettu menemään. Keksitään parempi nimi sitten vaikka. Kutsuja tulee jos/kun hakemus menee läpi.

Ja ei, tarkoitukseni ei ole provosoida ketään taikka tätä palstaa. Itse vaan haluaisin kovasti juuri jutella esimerkiksi monista jenkkisarjoista syvällisemmin ja pistää pientä fanipoikavaihdetta päälle häiritsemättä muita nostelemalla vanhoja ketjuja.
MV
30.06.2007 14:51:20
Itse vaan haluaisin kovasti juuri jutella esimerkiksi monista jenkkisarjoista syvällisemmin ja pistää pientä fanipoikavaihdetta päälle häiritsemättä muita nostelemalla vanhoja ketjuja.

Hyvää turinaa, just tommonen setti ois jee. Plussaa hakemuksesta!
Chrissie
30.06.2007 17:22:07 (muokattu 30.06.2007 17:22:27)
En juurikaan pidä siitä, että keskustelua ajetaan palstoilta huoneisiin, mutta jos tällainen huone menee läpi... hell yeah, meikä on mukana!
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
elbowski
30.06.2007 18:09:01
En juurikaan pidä siitä, että keskustelua ajetaan palstoilta huoneisiin, mutta jos tällainen huone menee läpi... hell yeah, meikä on mukana!

Vieläkin, tarkoitus ei ole murtaa mediapalstaa, vaan luoda syvällisempää keskustelua esim. aiheista jotka eivät täällä saa näkyvyyttä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)