Aihe: VELVET REVOLVER - Libertad
1 2 3 4 5 69 10 11 12 13
Joees
25.06.2007 01:18:21
Pakko ostoshan tämä levy on. pidin contraband levystä todella paljon ja tältä odotan toki enemmän, koska bändi on hintsaantunut paremmin yhteen ja muutamat ennakko palat joita olen kuullut ovat antaneet ymmärtää että nyt räjähtää.

Contrabandissa tykkäsin siitä että se ei tuntunut ihan täysin sliipatulta. Aluksi pelkäsin tästä uudesta tuota, mutta nuo pätkät ovat vaikuttaneet ihan hyvältä. Ei niin paha :-) Piisithän ovat kyllä hyvää skeidaa...

Sama homma siinä Hanoin AHT-levyssä. Ihan kivoja veisuja mutta levyn soundien takia en voi kuunnella sitä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
KillingMachine
26.06.2007 13:29:15
Olen nyt muutamaa tältä uutukaiselta lataamaani biisiä kuunnellut ja aika hyvältä vaikuttaa. Olenkin kaipaillut vähän energisempää rockia viimeaikoina. Ja tietenkin aion hakea kaupasta tän levyn heti kunhan vain mahdollista. Jotkut biisit tuovat omituisella tavalla mieleen Shangri-La Dee Da -albumin aikaisen Stone Temple Pilotsin.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
Geffen
27.06.2007 17:02:05

Nice boys don't play rock n' roll
Joees
27.06.2007 18:36:06
Nyt sit sen voi kuunnella täältä: http://www.clearchannelmusic.com/cc-common/mfeatures/velvetrevolverSP/

Ihan hyvältähän tuo kuulosti. Mutta en sano sen enempää ennenkun pääsen omilla stereoilla kuuntelemaan :-)
meitu
28.06.2007 18:37:02

Hypetystä ihmetellessäni lainasin debyytin , täähän on kovettua shittiä!
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
man9
29.06.2007 03:40:03

Nyt on tullut muutaman kerran kuunneltua nuo biisit... Hyvältä kuulostaa. She Builds on kova rokkijyrä (kuten myös Mary Mary, American Man ja Let It Roll) ja Can't Get It Out Of My Head mukavan seesteinen - vaikka onkin jotenkin kiusallisen tutun kuuloinen. Toisaalta en tästä nyt odotakaan mitään käänteentekevän mullistavaa levyä vaan kunnon kulkevaa rokkia ja sitähän tuossa on tulossa koko levyllinen. Provinssikeikka oli ässää ja Libertadin tahdissa tulee sitä oleman kiva muistella.
Abysmal
29.06.2007 11:11:26
Cant get it ... on kai coveri, jos oikein muistan. Ainakin yksi coveri on tuolla levyllä.

Joo, ELO:n coveri on.
Peoplez
29.06.2007 13:01:08
Muutaman kuuntelun jälkeen Libertad potkii kyllä ihan mukavasti. Kyseessä on sellainen tasaisen hyvä levy. Harmittavasti ainakaan vielä ei ole levyltä löytynyt mitään elämää suurempia biisejä, mutta eipä varsinaista täytettäkään.
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
Geffen
29.06.2007 14:07:13

Let It Roll ja She Builds Quick Machines ovat parhaita musta;)
Joees
30.06.2007 21:31:44
Sen lisäksi että Weiland vetää hyvin noita rock-veisuja niin diggaan huolella sen laulamia balladeja ja sen henkisiä veisuja. The Last Fight ja Gravedancer futaa ihan täysillä.

Saa se jamppa nuo biisit elämään hiton hyvin.
Geffen
01.07.2007 18:57:54

Tää on kyl loistava levy. Lähes jokaista biisiä ollaan sanottu parhaaks^^^
Joees
02.07.2007 19:59:42
Tuleeko tää nyt huomenna vai keskiviikkona kun joku moista höpisi?
Geffen
04.07.2007 15:12:50

Jee sain aamulla postissa sen Libartadin limited editionin^^ paras!
Joees
04.07.2007 16:42:06 (muokattu 04.07.2007 20:24:14)
Jee sain aamulla postissa sen Libartadin limited editionin^^ paras!

Mä kävin myös poistamassa omani kaupasta tänään. Saman painoksen poistin minäkin. Liekö tuota toista vielä myynnissäkään? Tässähän on tää dvd messissä.

E: Hitto tällä levyllä on makeita pörinäkitarasoundeja. Hoho. Ihan vitsin rohisevia. Mahtavaa. Just Sixteen biisissä esimerkiksi Kushnerilla on kunnon pörinä.
Frusci-ante
05.07.2007 11:23:02
On kyllä tappavan tasaista menoa tämä levy, mutta vielä en ole itse havainnut mitään ikivihreitä rockviisuja. Muutamissa biiseissä on tosin ainesta päätyä omiksi suosikeiksi.
rheinone
05.07.2007 11:44:00
E: Hitto tällä levyllä on makeita pörinäkitarasoundeja. Hoho. Ihan vitsin rohisevia. Mahtavaa. Just Sixteen biisissä esimerkiksi Kushnerilla on kunnon pörinä.

Onks liikaa pörinää meikäläiselle?
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Joees
05.07.2007 14:00:58
Onks liikaa pörinää meikäläiselle?

En tiiä. Kannattaa tsekkailla itse. Se soveltuu hyvin sinne joukkoon kyllä. Yksistään jos se tulisi vain niin voisi olla karua.
rheinone
05.07.2007 14:58:46
Mä kävin myös poistamassa omani kaupasta tänään. Saman painoksen poistin minäkin. Liekö tuota toista vielä myynnissäkään? Tässähän on tää dvd messissä.

Äsken lähiliikkeessä kysyivät haluanko dvd:llä vai ilman. Meikäläinen siihen "Ilmammuuta ilman dvd:tä, sehän on ihan kauheeta katteltavaa". Diplomaattisesti hiljaisella äänellä myöntelivät "Niihä se sillontällön tuppaa olemaan".

No eihän sitä Weilandin koppalakkistailia ja kiemurteluu jaksa. Laulaa kyl ihan jees.
rheinone
05.07.2007 15:11:11
Joo, ELO:n coveri on.

Olipas tosiaan tutunkuulonen sävelmä. Lynne on kova sälli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)