J.C 17.06.2007 12:32:43 | |
---|
Kerran eräs työpaikkani ikinuorista naisihmisistä ( hänkin oli silloin 50+) tokaisi, että olen kuulemma samannäköinen kuin Eppu Normaali. Oletan, että tarkoitti Martti Syrjää, siilä en usko ko. rouvalla olleen tietoa em . orkesterin jäsenten tarkemmista nimistä. Naamani on kyllä aika kirveellä veistetyn näköinen, pienet mulkosilmät ( voiko sellaisia olla ? ) ei mikään kovin sileä iho, leukaa riittää, mutta huulet eivät ole yhtä turpeat. Hiusmallissa on myös jotain takkuista samankaltaisuutta.Epäilen tosin että taiteilija Syrjä on parikymmentä kiloa kevyemmässä sarjassa. Kyllä se oli kuitenkin ehkä aika osuva kommenti. Mutta itse lisäisin ulkonäössäni olevan piirteitä M.Syrjän lisäksi myös seuraavista komistuksista: Seppo Räty, Samuli Edelman(se turvonnut versio) ja Jallu Rantanen, joka oli HJK kärkipelaajia aikoja sitten. Minuakin on sanottu Martti Syrjän näköiseksi. Otan sen kohteliaisuutena. That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! Lemmy Kilmister |
saastara 17.06.2007 14:42:43 | |
---|
Ei ollut kyse osaamisesta. Kannattaisi tutkia raamattua hieman tarkemmin! No eihän sielläkään nyt ihan kaikkea lue.. ;) Lisää middleä. |
strunffi 17.06.2007 21:44:52 | |
---|
"Tuleeko tytöt hissillä ylös?" pidä hauskaa |
RosmaZero 18.06.2007 21:29:04 | |
---|
no tää ei ehk liity mun ulkonäköö tai no tavallaan joo ku olin väsyneen näkönen. Elikkäs tossa taannoin laivalla istuskelin ja kuuntelin musiikkia hiljasella silmät kiinni oltiin tulossa virosta ni sit joku Mummo sanoo sen vieres istuvalle pappalle: mikä tota nykynuorisoo vaivaa ku ain on känni pääl, viitaten muhun :D. |
RocknRoll 20.06.2007 12:17:29 | |
---|
"Ootsä nainen vai mies" -sanoi elämänsä jurrissa oleva nainen ja pörrötti tukkaani samalla kun nojasi seinään että pysyi pystyssä. Onneksi oli sentään hyvännäköinen alle kolmissakymmenissä oleva neiti, niin ei vituttanut niin paljoa. |
RocknRoll 20.06.2007 12:17:29 (muokattu 20.06.2007 12:17:45) | |
---|
Tupala |
Sarko 20.06.2007 17:21:54 | |
---|
Tsäpätitsäijjää |
Matjardo 20.06.2007 18:45:23 (muokattu 20.06.2007 18:45:48) | |
---|
Jumakiuta. Ari Koivuseksi on haukuttu, mutta perkele, ei siinä mitään jos joskus joku mainitsee tuon. Meinaan, kun provinssissa käydessäni kuulin tuon heiton ainakin neljä kertaa, ja yhdellä kerralla piti jopa kirjoittaa Ari Koivusen nimmari jonkun sällin paljaaseen persposkeen permanentti tussilla. Ehkä pitää tukka leikata pois, niin saisi olla rauhassa. Two beers or not two beers? |
Zarmo 20.06.2007 22:41:12 | |
---|
Lähinnä on rumaksi mainittu. Joskus Jeesuksen ja Rasputinin näköseksi, ne kai niitä hauskoja kommentteja sitten. "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle
Vapinamonologeja Haussa lauantain 5.5 Itä-Häme |
Tsikira 21.06.2007 13:29:49 | |
---|
Mun on kyllä reilysti yli kymmenen kertaa sanottu näyttävän Austin Powersilta. Joskus myös Mike Myersiltä, mikä on ehkä vähän parempi... |
Horatius-87 21.06.2007 18:11:35 (muokattu 21.06.2007 18:12:22) | |
---|
enkö muka ole kirjoittanut tätä tänne? kirjoitan siis. eli oli sovittu rakkaan äiti kullan kanssa treffit stokkan edessä. (shoippaileen, mamma betalar ;) aikani siinä heiluin ja vittuunnuin kun muori oli jälleen kerran myöhässä. Sitten kun äiti siihen saapui, hän tervehti minua sanoin " Sä olet niin pelottavan näköinen" etc. Kiitosta äiti. Sen hetkinen ulkonäköni tila johtui enimmäkseen kärttyisestä ilmeestä. Näiden sanojen jälkeen mutsi jatkoi saarnaamalla huonosta ryhdistäni. Ihmeellistä kun kukaan muu ei sitä ole huomannut vaikka olen kysellytkin.. Niin että äiti on ihana. olipa taas turha viesti. mutta olin loukkaantunut! Quidquid latine dictum sit, altum viditur. |
Spandau- 21.06.2007 19:32:30 | |
---|
Joskus joku pultsari jolla oli kummallinen perunannäköinen paise poskessa kysyi kaveriltani: "onks tuo sun tyttöystäväs?" Joskus joku ihan selväpäinen keski-ikäinen naispuolinen henkilö sanoi: "kaunis asu" Siitä tuli jotenkin hyvä fiilis. Rinnakkaisluokkalainen tyttö sanoi että näytän Michael Jacksonilta. Tyttökaverin äiti sanoi narkkariksi. se nyt ei ollu kauhean hauska kommentti. Kauneus on katsojan perseessä. |
ruma ankka 22.06.2007 05:50:39 | |
---|
se oli musta hauskaa ku kerran jossai kaupan pihal pieni lapsi sanoi äidilleen "äiti kato, tolla tätillä on sininen tukka" . hauskaa siinä oli se, että olin 14v. enkä kauheen tätimäinen... mut se EI ollu hauskaa et mun perään huudeltiin "homepää" mut siit on jo yli 10v ja nykyään osaan jo pukeutua asiallisesti kröhhm |
Unspoken 23.06.2007 17:53:27 | |
---|
Jostain syystä mua on luultu pojaksi, etenkin kun en vedä hirveitä pakkelikerroksia naamaani. Haisunäädäksi kutsutaan hiusten takia. (Ovat blondimustat) Unspoken pain, I feel nothing. |
Napsu 25.06.2007 23:34:20 | |
---|
Amikseksi ovat sanoneet, ja jotkut olivat yllättyneitä kun sanoin meneväni lukioon. En ole edes ikinä puhunut mitään ammattikoulusta/käyttäytynyt kuin amis :S |
Vertigo 26.06.2007 01:10:01 | |
---|
Vastaan kävellyt tuntematon n. kymmenvuotias tyttö sanoi eilen, että näytän ihan Kristian Meurmanilta. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. |
Linda 26.06.2007 17:01:30 | |
---|
Laura Närhi-vertauksia kuuluu usein. Muutoin ulkoinen olemukseni yhdistettynä luonteeseen muistuttaa kuulemma eniten oravaa. |
Roadkill 28.06.2007 01:21:30 (muokattu 28.06.2007 18:55:04) | |
---|
Mie kuulemma näytän ihan Jeesukselta (mielenkiintoista kun en edes partaa omista) |
aijoo vielä toinen: "Etsä ruusu ole, mutta kukkiihan se perunakin." -eräs tuttuni. Kiitos 1. Kaikki nuoret käyttävät huumeita.
2. Esko on nuori.
3. Siis: Esko käyttää huumeita. |
KaRa 07.07.2007 09:00:23 | |
---|
Joskus 15 vuotiaana hyppäsin tutun kanssa taksiin ja sillä sitten jonnekkin.. en muista, mutta tämä kuljettaja katto peruutuspeilistä ja tokas: "jaa ootkin poika, katoin että onpas suloisen näköinen tyttö"... siis mitä v*ttua? mähän oon oikeesti ruma karju ja tää houra kattoo mua likaks... ok. Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta. |