Aihe: Aktiivista PA- settiä meillekkin 1 | |
---|---|
![]() 27.06.2007 21:54:57 (muokattu 27.06.2007 21:59:46) | |
Siirsin tämän tuolta Muut soittimet osastolta tänne, elikkäs.. Morjens kaikille.. Ollaan hommaamassa bändille hieman edellistä laitteistoa jytkymää settiä. Kokonais budjetti on näin alkuun noin 5000 euroa. Muun laitteiston osalta ostoslista alkaa olla suurinpiirtein selvillä, lisäksi vanhasta laitteistosta jää paljon käyttökelpoista roinaa jota aiomme hyödyntää. Mutta nuiden kaiuttimien osalta homma vielä hieman hakusessa.. Olen ajatellut, että kaiuttimille jää rahaa käytettäväksi noin 2500 euroa.. Joitain vaihtoehtoja olen esimerkiksi kerännyt: db Technologies Opera Club EX System http://www.thomann.de/fi/db_technologies_opera_club_ex_system.htm RCF ART310 A SUB 15 BUNDLE http://www.thomann.de/fi/rcf_art310_a_sub_15_bundle.htm Ja tuohon lisäksi vielä toinen samanlainen Subbari HK AUDIO LUCAS IMPACT http://www.thomann.de/fi/hk_audio_lucas_impact.htm Tuohon myös toinen Subbari, jos ei heti budjetti anna myöden, niin jonkin ajan päästä sitten? Sikäli mikäli nuita Subbareita edes "irto" kipaleina saa?? Olisko jollain heittää jotain muuta ehdotusta tai ihan vaan kommentoida näitä ehdotuksiani.. PS. Ja muuten, onkohan jollain kokemusta/ tietoa nuista RCFn kaiuttimista. Ittelleni aivan uusi "löytö".. Danke. Lennu vastaili jo tuolla "väärällä osastolla" näin: Onhan noita ART-sarjalaisia pyöriny enimmäkseen jaloissa ja joskus tolpannokassa. Kyllä ne tämmösen puukorvan tarpeita on aina tyydyttäneet. Ehkä snadisti kolkompi (ja kuuluvampi) soundi kuin vastaavissa FBT:n muovilaatikoissa. Mun mielestä, mikä on ehkä outoa, koska eikös ne lie saman puljun kaiuttimia? Tuli siitä mieleen, että kun aikoinaan poksuttelin Renkus Heinzin Cube- sarjalaisesta subbasesta elementin, niin nekin on tehty FBT:n tehtaalla Italiassa. NOJOO, eli mututiedolla mennään taas, odotellaan asiantuntijalausuntoja. USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? | |
![]() 28.06.2007 23:30:08 | |
Suosittelen vaikka näin alkuun pistäytymässä tuolla Soundatalla Kampissa ja kysele vaikka Wilskan Tapsaa. Hippi kukapa muukaan, ainainen riesa tän päivän stadissa. Oi tulispa kunnon sade joka pyyhkis alleen kaiken ton saastaan. Ja siihen paskaan mä luen hipit, stallarit, kommarit, revarit ja muut hihhulit jotka vaikeuttaa kekkosen duunia. | |
![]() 29.06.2007 07:24:10 | |
terve, Jos setin ei välttämättä pidä olla aktiivinen, niin mulla ois myynnissä tullainen HK Audio T-sarjan setti, joka sitten potkiikin jo erittäin kivasti ja soundaa hyvältä . Setissä on 2xvt112II ja 2xHL118 subbasta +päätteet ja muut roinat päälle. Jos kiinnostaa ,ni tsekkaa PA-Kamat osastolta. Siirsin tämän tuolta Muut soittimet osastolta tänne, elikkäs.. Morjens kaikille.. Ollaan hommaamassa bändille hieman edellistä laitteistoa jytkymää settiä. Kokonais budjetti on näin alkuun noin 5000 euroa. Muun laitteiston osalta ostoslista alkaa olla suurinpiirtein selvillä, lisäksi vanhasta laitteistosta jää paljon käyttökelpoista roinaa jota aiomme hyödyntää. Mutta nuiden kaiuttimien osalta homma vielä hieman hakusessa.. Olen ajatellut, että kaiuttimille jää rahaa käytettäväksi noin 2500 euroa.. Joitain vaihtoehtoja olen esimerkiksi kerännyt: db Technologies Opera Club EX System http://www.thomann.de/fi/db_technologies_opera_club_ex_system.htm RCF ART310 A SUB 15 BUNDLE http://www.thomann.de/fi/rcf_art310_a_sub_15_bundle.htm Ja tuohon lisäksi vielä toinen samanlainen Subbari HK AUDIO LUCAS IMPACT http://www.thomann.de/fi/hk_audio_lucas_impact.htm Tuohon myös toinen Subbari, jos ei heti budjetti anna myöden, niin jonkin ajan päästä sitten? Sikäli mikäli nuita Subbareita edes "irto" kipaleina saa?? Olisko jollain heittää jotain muuta ehdotusta tai ihan vaan kommentoida näitä ehdotuksiani.. PS. Ja muuten, onkohan jollain kokemusta/ tietoa nuista RCFn kaiuttimista. Ittelleni aivan uusi "löytö".. Danke. Lennu vastaili jo tuolla "väärällä osastolla" näin: | |
![]() 29.06.2007 10:15:35 | |
terve, Jos setin ei välttämättä pidä olla aktiivinen, niin mulla ois myynnissä tullainen HK Audio T-sarjan setti, joka sitten potkiikin jo erittäin kivasti ja soundaa hyvältä . Setissä on 2xvt112II ja 2xHL118 subbasta +päätteet ja muut roinat päälle. Jos kiinnostaa ,ni tsekkaa PA-Kamat osastolta. Minulta ääni tälle vaihtoehdolle! Hyviä kaiuttimia! Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...! | |
![]() 29.06.2007 21:57:37 | |
terve, Jos setin ei välttämättä pidä olla aktiivinen, niin mulla ois myynnissä tullainen HK Audio T-sarjan setti, joka sitten potkiikin jo erittäin kivasti ja soundaa hyvältä . Setissä on 2xvt112II ja 2xHL118 subbasta +päätteet ja muut roinat päälle. Jos kiinnostaa ,ni tsekkaa PA-Kamat osastolta. Juu, kyllä mä tuon huomasin, tais olla huutonetissäkin? Oon sitäkin miettinyt ja mietin edelleen. Mutta hintaa olis ruuvattava alaspäin.. Eihän sen tietenkään pidä aktiivinen olla. Oon lähinnä ajatellut tuota roudauksen kannalta ja muutenkin oon kuullut pelkkää positiivistä tällasista aktiivijärjestelmistä. Kattelin hiukan tuota sulla myytävänä olevaa HKta, tai niitä yläpäitä.. Aika helvetin raskaat.. 37 kg ainakin valmistajan sivujen perusteella. Päätteet vielä lisäksi.. Tuo DB 402 on vaan 18 kg.. Onko soundikin sitten sen mukainen?? Ja eikös nuo linkissäni olevan HKn sateliitit paina jotain 10 kg? Ja on kuulemma todella pätevät.. Mitä mieltä muut on? PS. Mikä olis tiukka hinta :-) USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? | |
![]() 30.06.2007 00:12:58 | |
Me hankimme taannoin pikkuPA:ksi juurikin nuo rcf310a:t höystettynä dBtechin 12 subbasilla. Ei ole tarvinnut katua. Yhteensä kuudenkymmenen kilon läjä, joka mahtuu melkein mihin tahansa. Ääntä lähtee meidän keikoilla aivan tarpeeksi, sekä laadussa, että määrässä. No joo, keikat ovat pieniä privaattikemuja, häitä, synttäreitä ja pikkujouluja noin enimmäkseen, yleisöä sadasta kahteensataan, harvoin enemmän. Kuunneltiin siinä hieman muitakin tarjokkaita, lähinnä tietysti isompia yläkomeroita ja etenkin järeämpiä subbareita. Tuli vain sellainen tunne, että ei ole tarvetta. One kind of music only - the good kind | |
![]() 02.07.2007 14:45:24 | |
Puolueetonta mielipidettä en tietenkään voi antaa (myyjänä), mutta pelkästään positiivista palautetta oon itte näistä laitteista saanu. Tsekkailin netistä hintoja ja musik service saksassa on näitä kyseisiä kaiuttimia (vt112II) myynyt 1695€ / kpl. (Laitoin hinnan nyt vain siksi, että usein tuo laatu seuraa hintaa) Omasta mielestäni voittaa kyllä mennen tullen nuo muut vaihtoehdot, mutta voit toki tulla koekuuntelemaan jos tosissaan kiinnostaa. Hinnasta voit toki laittaa järkeviä tarjouksia. Juu, kyllä mä tuon huomasin, tais olla huutonetissäkin? Oon sitäkin miettinyt ja mietin edelleen. Mutta hintaa olis ruuvattava alaspäin.. Eihän sen tietenkään pidä aktiivinen olla. Oon lähinnä ajatellut tuota roudauksen kannalta ja muutenkin oon kuullut pelkkää positiivistä tällasista aktiivijärjestelmistä. Kattelin hiukan tuota sulla myytävänä olevaa HKta, tai niitä yläpäitä.. Aika helvetin raskaat.. 37 kg ainakin valmistajan sivujen perusteella. Päätteet vielä lisäksi.. Tuo DB 402 on vaan 18 kg.. Onko soundikin sitten sen mukainen?? Ja eikös nuo linkissäni olevan HKn sateliitit paina jotain 10 kg? Ja on kuulemma todella pätevät.. Mitä mieltä muut on? PS. Mikä olis tiukka hinta :-) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)