Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 547 48 49 50 51131 132 133 134 135
FatSam
09.06.2007 19:34:47

Kohta alkaa Slayerin keikka Download-festareilla livenä tuolla: http://downloadfestival.co.uk/webcast/#

Hienosti ilmoitettu!! Kerkesin jo kyllä katsoa, että se on saatana mennyt jo, mutta oliki paikallista aikaa nuo.
ei mitn
meitu
09.06.2007 20:37:46

Ei ees Angel of Deathia tullu :/ mutta kova ja monipuolinen setti vaikkakin ne ilmeisimmät biisit oli taas mukana.
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
ollikainen
09.06.2007 20:39:27

Aika hyvä veto, parempi kuin Tampereella.
''Sex by eight is too late!'' -Nambla
Backlet
09.06.2007 20:47:41

Kovaa settiä pukkasi juu. Varsinkin Supremist oli mahtavuutta. Saisi Slayer soitella enemmän niitä harvinaisempia vanhoja biisejä, kuten Necrophiliac, Epidemic tai vaikka Spill the Blood.
Nuclear Waste.
Tohtori Tonus
09.06.2007 21:52:21 (muokattu 09.06.2007 21:56:47)
Kovaa settiä pukkasi juu. Varsinkin Supremist oli mahtavuutta. Saisi Slayer soitella enemmän niitä harvinaisempia vanhoja biisejä, kuten Necrophiliac, Epidemic tai vaikka Spill the Blood.

Eikös Necrophiliac ole aika yleinen biisi Slayerin keikoilla? Itse en ainakaan ole muistaakseni nähnyt yhtäkään keikkaa, jossa sitä ei olisi tullut.

E: paitti War at the Warfield-DVD
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
Blitz
09.06.2007 21:58:28
Eikös Necrophiliac ole aika yleinen biisi Slayerin keikoilla? Itse en ainakaan ole muistaakseni nähnyt yhtäkään keikkaa, jossa sitä ei olisi tullut.

E: paitti War at the Warfield-DVD

Ja kaksi muutakin mainittua uhkaan kyllä löytäväni joiltain muutaman vuoden takaisilta keikoilta. Sieltä Show No Mercyltä niitä löytyisi mitä saisivat soittaa. Nyt kun Lombardokin on kuvioissa... Ja South Of Heavenilta muutama kipale hittien välissä.
.net , .fi vai .com ?
Marshallga
09.06.2007 22:12:53
Ja kaksi muutakin mainittua uhkaan kyllä löytäväni joiltain muutaman vuoden takaisilta keikoilta. Sieltä Show No Mercyltä niitä löytyisi mitä saisivat soittaa. Nyt kun Lombardokin on kuvioissa... Ja South Of Heavenilta muutama kipale hittien välissä.

Spill The Blood, Behind The Crooked Cross ja Ghosts Of War ei olisi yhtään hassumpia.
Backlet
09.06.2007 23:34:19

Niin no kyllähän ne on noita soitellu aina joskus, mutta turhan harvoin kuitenkin. Sen Dead Skin Maskin saisivat ainakin heittää menemään sieltä setistä. En ole koskaan liiemmin pitänyt siitä.
Nuclear Waste.
Räkkipeli
10.06.2007 19:30:07
Siis voiko noita keikkoja kattoo jälkikäteen?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
FatSam
10.06.2007 19:46:15

Ei vissiin. En mä ainakaan onnistunut.
ei mitn
Räkkipeli
12.06.2007 13:00:41
Ei vissiin. En mä ainakaan onnistunut.

PRKL!!!!!!!!!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
e r s k i
12.06.2007 13:20:28

YouTubeenhan nuo Downloadin keikat valuu pikkuhiljaa. Slayerin veto ilmestyi myöskin vertaisverkkoon imutettavaksi melkein samantien.
Napsu
26.06.2007 22:25:35 (muokattu 26.06.2007 22:27:36)
Mitä? Onko Slayer vasta ollut Suomessa? :o
EDIT: Joo, nyt vasta tajusin jutun jujun. No vaihdetaampa kysymystä kun kerta nostettiinkin: Koska tulee seuraavan kerran Suomeen?
Torniojaws
26.06.2007 22:55:35

Koska tulee seuraavan kerran Suomeen?

30.6. on Tukholmassa ja parin muun Keski-Euroopan keikan jälkeen suuntaa tuonne jenkkeihin.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
DethBanger
27.06.2007 13:27:15
Jaujau, 3e maksaa Diabolus In Musica tuolla läheisessä ostoskeskuksessa sijaitsevassa Prismassa. Voisin sinne ihan sitä mennä hakemaan, kun se levy kuitenkin kolahti mulle ku sitä joskus kuuntelin. Esim. biisi nimeltä Point oli tosi hyvä. Toivottavasti oon viel samaa mieltä, sen verran aikaa ku sitä kuuntelin.
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
Räkkipeli
27.06.2007 13:34:14
Jaujau, 3e maksaa Diabolus In Musica tuolla läheisessä ostoskeskuksessa sijaitsevassa Prismassa. Voisin sinne ihan sitä mennä hakemaan, kun se levy kuitenkin kolahti mulle ku sitä joskus kuuntelin. Esim. biisi nimeltä Point oli tosi hyvä. Toivottavasti oon viel samaa mieltä, sen verran aikaa ku sitä kuuntelin.

Scrum on ykkönen.
jigsore
27.06.2007 16:29:25

Kannattaa ehdottomasti hakea! Onhan kyseessä miltei parasta Slayeriä sitten 80-luvun kulta-aikojen. Levyn ilmestymisen aikoihin olin kuullut vain South Of Heavenia, joten Diabolus lievässä alternativehenkisyydessään ei mitenkään kovasti napannut, instant-hittejä lukuunottamatta; Bitter Peace (takuuvarma aloitusjyrä), Stain Of Mind (vaikka vieläkin kuulen "väärin" sen alkuriffin..), Love To Hate (rakkautta ensikuulemalta, jotenkin vain mahtava gruuvi ja meininki). Noista huolimatta levy meni aika pian vaihtoon, tullen muutaman vuoden jälkeen 2cd-versiona takaisin. Sitten jytisikin vähän paremmin. Vaikka onhan tuo loppupeleissä vähän puuduttava kokonaisuus, mutta pesee se kevyesti sysipaskan God Hates Us All:n ja tämän uusimman, vaikka Lombardo onkin jumalani. Scrum on muuten levyn heikoimpia ralleja :)
Ebb: 01 02 03
Tohtori Tonus
27.06.2007 17:03:28 (muokattu 27.06.2007 17:12:41)
...2cd-versiona takaisin...

Jaa mikäs se tämmöinen on? Ihmeen halvalla tosiaan myydään Diabolusta, miksiköhän juuri sitä...? Onhan levyllä kuitenkin muutamat oikein tykkibiisit, kuten aloituskolmikko ja Screaming from the Sky, eikä yksikään biisi ole "huono".

Itse asiassa Bitter Peace oli ensimmäinen Slayerin biisi, jonka kuulin tietoisesti, ja siitä se sitten lähti. Heti ensimmäisistä kitaranjyrinöistä. Varmaan omassa Slayer-kipaleiden top5:ssä.

Itse en ole niinkään kiinnittänyt huomiota, mutta kaverini jaksaa aina mainostaa kuinka hänestä DiM on Slayerin synkin levy, ja siksi paras.

E: Pitää vielä olla vähän eri mieltä m/:n kanssa. God Hates Us All ei ole sysipaska, vaan siinä on muutama aivan saatanan kova biisi, ja loput "ihan jees". Karsimalla biisejä ja tiputtamalla kestoa sinne vähän 40 min alapuolelle olisi tullut kovaa jälkeä. Yleisellä tasolla rankkaisin tasoihin Diabolus in Musican kanssa. Christ Illusion sitten peseekin kaikki Seasonsin jälkeiset Slayerit ihan mennen tullen.
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
jigsore
28.06.2007 21:32:27

Bongasin äsken ekaa kertaa War Ensemblen kertsin marssiäänet! Vaikka lukemattomia kuunteluja takana, niin eipä ole huomannut tuollaista. Niin sitä kuulo vissiin kehittyy kun vanhaksi käy. Pahoittelen tarpeetonta viestiä.
Ebb: 01 02 03
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)