Aihe: Mistä Ibanez wizard sand grippejä??
1
buttfinger
27.06.2007 13:42:17
Eli mistäköhän saisi tilattuja kyseisiä muovinpalasia?
Maahantuojaltakaan ei löytyny ja katsastin pari musiikkiliikettäkin. Ainoa paikka mistä löytyy on thomanni, mutta postikulut on sen 20€ muutamalle kummalle läpyskälle..
Jaqqi1991
27.06.2007 13:56:01
http://saitenkatalog.de/shop1/advan … nufacturers_id=&pfrom=&pto=

Postikulut 9€ ja jos tilaa yli 100€ niin ilmainen postitus
We may be humans, but were still animals
Jahme
27.06.2007 15:39:47
Voishan noita periaattessa tehdä itse hiekkapaperista ja tavallisesta plekusta.. Eiku vaan sopiva plektra ja ja sopivan karkeeta santapaperia. Leikkaat sopivan palan ja pikaliimalla näpäkästi kiinni. Tietty ne ei oo Ibanez wizard sand grippejä, mutta vois customoida itelleen sopivan!
Huhhahhei ja rommia pullo!
Retard1
27.06.2007 19:54:18
Voishan noita periaattessa tehdä itse hiekkapaperista ja tavallisesta plekusta.. Eiku vaan sopiva plektra ja ja sopivan karkeeta santapaperia. Leikkaat sopivan palan ja pikaliimalla näpäkästi kiinni. Tietty ne ei oo Ibanez wizard sand grippejä, mutta vois customoida itelleen sopivan!

Voi hyvinkin toimia, mutta epäilisin että sormista kuluu nahkaa aika hyvään tahtiin jos grippi ei ole tarpeeksi hyvä.

Gripistä tuli muuten mieleen, kuinkahan skeittilautojen grippi toimisi tässä hommassa? Sehän on kuin hiekkapaperia mutta jotenkin vähemmän kuluttavaa.
Se on menoks sano Annie Lennox
BugsH
27.06.2007 22:16:10
Voi hyvinkin toimia, mutta epäilisin että sormista kuluu nahkaa aika hyvään tahtiin jos grippi ei ole tarpeeksi hyvä.

Gripistä tuli muuten mieleen, kuinkahan skeittilautojen grippi toimisi tässä hommassa? Sehän on kuin hiekkapaperia mutta jotenkin vähemmän kuluttavaa.

Kokeilemalla se varmaan selviää?
zuppermuhle
28.06.2007 11:09:14
Hiekkapaperin sijaan voisi kokeilla myös laittaa liimaa ja tavallista hiekkaa plektran päälle.
M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?"
kid ego
28.06.2007 11:16:16
Hiekkapaperin sijaan voisi kokeilla myös laittaa liimaa ja tavallista hiekkaa plektran päälle.

Siirrettävän sand gripin saa pujottamalla plektran ensin sukkahousuihin ja tekemällä saman prosessin nylonin päälle.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
Retard1
28.06.2007 15:07:35
Kokeilemalla se varmaan selviää?

Luultavasti. En kyllä itse skedegrippiä omista enkä ole tätä varten hankkimassa mutta kun tässä on näitä custom-sandgrippejä hamuavia niin heille pienenä vinkkinä.
Se on menoks sano Annie Lennox
Jahme
28.06.2007 15:37:04
Mie ainakin aattelin ite kokeilla noin 320:stä hiomapaperia tai vesihiomapaperia plektraan kii. Ois suht halpa patentti... Eikä siinä sormet kyllä kulu.
Huhhahhei ja rommia pullo!
Ylilordi
28.06.2007 23:12:30
Turun F-Musiikista saa jos sielläpäin sattuu asumaan
"For never was a story of more woe Than this of Victoria and her Julian"
buttfinger
30.06.2007 18:41:07
tul postis tänään ja ai että ku lähtee.. ei pleku käsistä, kiitos hyvän pinnan, vaan soolot. On kyl aika wizardeja nää.
Sanetium
01.07.2007 11:47:44
Itse löysin noita sand grippejä Markun Musiikista, suosittelen muutenkin kyseisessä liikkeessä käymään jos suinkin mahdollista. Tähän asti ainoa musiikkiliike, jonka palvelu on minua miellyttänyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)