PIM 26.06.2007 11:29:49 | |
---|
|
onko kellään kokemusta? onko kannattava? ite akg 271 miksauksessa käytössä. |
Mikael 26.06.2007 20:02:02 | |
---|
onko kellään kokemusta? onko kannattava? ite akg 271 miksauksessa käytössä. Ilmainenhan toi näytti olevan joten testaamalla selviää... Inhimillisyys on hyve. |
Locrian 26.06.2007 21:50:42 | |
---|
Ilmainenhan toi näytti olevan joten testaamalla selviää... ... mutta en lähtis tollakaan tekemään mitään hirvean radikaaleja ratkaisuja. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
-septimisti- 26.06.2007 22:37:25 | |
---|
... mutta en lähtis tollakaan tekemään mitään hirvean radikaaleja ratkaisuja. Haluatko valottaa syytä tälle? Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki. |
Locrian 27.06.2007 09:33:53 | |
---|
Haluatko valottaa syytä tälle? Jep. Kun kummankin korvan päällä olevien kaiuttimien luonnollista toistoa muokataan viiveillä jne. niin, että toisto vastaa paremmin kaiuttimien muodostamaa kuulokuvaa, ei voi enää olla varma oikeastaan mistään mitä tekee. erilaiset toistovirheet on aika todennäköisiä. Periaatteessa vois ihan huvikseen testaa täysin vaihekoherenttia matskua monotettuna ja kuunnella miltä kuulostaa tolla. Vois kertoa ainaki jotain. Valitettavasti mulla on tällä hetkellä vaan PT-ympäristö käytössä joten en pääse tota testailemaan. Voin tosin heittää jollekin halukkaalle testiä varten Schoepsin stereomikillä nauhotettua materiaalia joka on aika pitkälti täysin vaihevirheetöntä. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
Hestroyer 27.06.2007 16:46:23 | |
---|
Jep. Kun kummankin korvan päällä olevien kaiuttimien luonnollista toistoa muokataan viiveillä jne. niin, että toisto vastaa paremmin kaiuttimien muodostamaa kuulokuvaa, ei voi enää olla varma oikeastaan mistään mitä tekee. erilaiset toistovirheet on aika todennäköisiä. tota mäki täs fundeerasin. mut voishan tuota kokeilla. |
Klezberg 27.06.2007 16:48:19 | |
---|
tota mäki täs fundeerasin. mut voishan tuota kokeilla. Tuntui tutulta, ja olihan se mulla koneella. Siinä on vain yksi liukusäädin, enkä huomaa mitään vaikutusta, ehkä en osaa sitä käyttää. lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
Hestroyer 27.06.2007 16:52:27 | |
---|
latasin... testaus alkakoon.... en sit tiedä millä mä tiedän et onks se toimiva vai ei :) |
kivi 27.06.2007 16:53:59 | |
---|
Haluatko valottaa syytä tälle? Mä tutustuin tuohon plugariin tässä tarkoituksessa joskus talvella. En suosittele miksaamiseen. Suosittelen ehdottomasti musiikista nauttimiseen tilanteissa joissa kuulokkeiden tarjoama binauraalinen ääni ei vastaa elävää stereoääntä; esim täysdigitaalisissa AB-mikityksellä toteutetuissa klassisissa levytyksissä. Miksaaminen on kuitenkin eksaktia hommaa. Se, että kuulokuvia sekoitetaan keskenään ja viivästetään, ei auta, vaan kyseessä on vain hetkellinen illuusio paremmasta laadusta. Aivan kuten valokuvaajaa ei enää kiusaa optiikan epätarkkyys kun tähtäin sotketaan vaseliinilla. Tähän sopii sitaatti, jossa Megadeth-nokkamies Dave Mustaine analysoi omaa huumeidenkäyttöään: "Luulin, että huumeet saivat minut soittamaan sitä paremmin mitä enemmän niitä vedin, mutta sitten tajusin että soittoni on niin karmeaa kuraa että tarvitaan tosi paljon huumeita ennen kuin sen voi kuvitella hyväksi." |
Hestroyer 27.06.2007 16:59:16 | |
---|
yhdyn edelliseen... siis mielipiteeseen kokeilun jälkeen |
Jaakkoopuukkoo 27.06.2007 18:25:45 | |
---|
yhdyn edelliseen... siis mielipiteeseen kokeilun jälkeen Huumeiden vai plugarin? En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa. |
Synnyttäjä 27.06.2007 20:40:59 | |
---|
Siinä on vain yksi liukusäädin, enkä huomaa mitään vaikutusta, ehkä en osaa sitä käyttää. Mäkin intouduin tekemään pienen kokeilun, ja keskelle panoroidut elementit ehkä tuntui hieman pomppaavan paremmin esille. Ajattelin, että ihan kiva ja säädin jotain vanhaa projektia aikani. Ajoin sitten matskun perus-anttilasterkkoihin ja kas kun keskellä olevat basso ja laulu oli mössöä. Paremman tuloksen sain ilman plugaria. Niin, ja em. mössöhän ei tietenkään johdu siitä, etten osaa miksata pätkääkään... :-) ! |
PIM 28.06.2007 09:10:05 | |
---|
Tuntui tutulta, ja olihan se mulla koneella. Siinä on vain yksi liukusäädin, enkä huomaa mitään vaikutusta, ehkä en osaa sitä käyttää. Tuolla säätimellä ei pitäisikään olla mitään vaikutusta, koska se on siinä vain sitä varten, että jotkut isäntäohjelmat ei tykkää jos pluginissa ei ole yhtään säätöä. |