pehko 25.06.2007 19:42:50 | |
---|
Tässä olen ajatellut, että voisin Yamahastani veivata aktiivit helvettiin, ja laittaa tilalle passiivit. Tuossa sitten katselin vähän eri vaihtoehtoja. Onkos kellaan kokemusta näistä Bartolineista? Ja sitten, kun olen tässä vielä saippuapalojen kokoja katsellut, niin nappiin aikalailla menisi vanhoihin koloihin mikki, joka on tarkotettu 5kielisellä. Onko tämmönen ratkaisu ok? Ainakin EMG:n HZ saippuoissa oli tuote selostuksessa että "4 kieliselle tai kapealle 5 kieliselle"..en sitte ntiedä Bartolineista. tuommosta olen miettinyt http://www.thomann.de/fi/bartolini_ba_cf5c_bc_b_soapbar.htmHEAVY...FUCKING...METAL! |
Basismi 26.06.2007 10:38:56 | |
---|
Onhan Bartolini kenties maineikkain merkki, luulisi toimivan vähintään siinä missä muutkin. Noissa ei ole erillisiä magneettipaloja vaan levy sisällä, toimii kielten määrästä riippumatta kunhan ulkomitat vaan sopii. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
calster 26.06.2007 16:58:58 | |
---|
Itse olen kanssa kelannut vaihtaa mikit(sitte joskus) ,mutta itselläni on passiiviset ja kelasin että aktiiveihin vaihtaisin siiiiis!!!! niin sitä vaan että millaset kokemukset oli aktiiveista???? |
niin sitä vaan että millaset kokemukset oli aktiiveista???? no miusta se eq on ihan persiistä ja muutenkin aktiivit vetää helepommin muhjuks. HEAVY...FUCKING...METAL! |
leksi-B 26.06.2007 18:27:08 | |
---|
emt mulla on ibas. bartolinin mk1 :set mun mielest ne on iha hyvät aktiivi mikit! mut asiasta voi olla monta eri mieltä "makuasia" Basso se mukava soitin! |
M.Hanski 26.06.2007 21:35:23 | |
---|
|
pehko 26.06.2007 23:25:34 | |
---|
HEAVY...FUCKING...METAL! |
calster 27.06.2007 10:43:46 | |
---|
koitin kerran sellasia EMG:een akktiivi saippuamikkejä ja sen huomasin et ne ainakin tuuppasi ääntä ihan himopitkään, että jotenkin ne antaoi mielestäni turbon lailla ääntä pitkään HEH!!!..itselläni on EMG:een passiiviset ja ne eivät soi niinkään pitkään!!! onko muilla kokemuksia??? |
pehko 27.06.2007 10:50:35 | |
---|
itellä on 5kielisessä EMG:t kiinni, ja niistä kyllä tykkään, ei vedä muhjuksi tai mitn.Hyvin tasanen ääni.. mutta tuo Yamaha mikä mulla on niin tuuttaa niin perkeleesti. HEAVY...FUCKING...METAL! |
bize 28.06.2007 11:40:12 | |
---|
itellä on 5kielisessä EMG:t kiinni, ja niistä kyllä tykkään, ei vedä muhjuksi tai mitn.Hyvin tasanen ääni.. mutta tuo Yamaha mikä mulla on niin tuuttaa niin perkeleesti. Nuo EMG:n saippuapalat on kyllä ihan eri maailmasta kuin nuo jazz-mikit. Minusta huomattavasti selkeämmät. Tai sitten ne isommilla mikeillä höystetyt bassot on vaan aina poikkeuksetta olleet parempia. |
pehko 28.06.2007 11:42:43 | |
---|
Nuo EMG:n saippuapalat on kyllä ihan eri maailmasta kuin nuo jazz-mikit. Minusta huomattavasti selkeämmät. Tai sitten ne isommilla mikeillä höystetyt bassot on vaan aina poikkeuksetta olleet parempia. juuri näin. itekkään en ole kovin jatsi mikki ystäviä. HEAVY...FUCKING...METAL! |