Aihe: Pikaisesti tietoa Triple Rectifieristä!
1 2
Reddie
19.01.2004 13:17:45
Eli kun toi haku on poissa niin pitää kysyä suoraan kun asialla on vähän kiire. Eli tilanne on se että kitaristi on ehkä tommosta hankkimassa ja tällä kertaa vaffarin hankkimisessa olis vähän kiire kun keikkaa pukkaa päälle. Eli kertokaa kaikki kokemuksenne laitteesta, soundista ollaan bändin jäsenten kaa yhtämieltä että sopii meille mutta noin muut puolet: Käyettävyys, luotettavuus, jne. Kaikkia kokemuksia saa kertoa.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
Antti
19.01.2004 13:20:28
Jos rahat riittää niin ei varmastikkaan ole mikään huono hankinta. Tuohon Nu-Metal osastoon sopii kuin nenä päähän.

Olen kerran kaupassa testaillut ja toista kertaa ei enään uskaltanut mennä testailemaan, koska oli sen verran hyvän kuuloinen, että mukaan olisi lähtenyt.
Flaxwoodia odotellessa aika matelee
JuSu
19.01.2004 13:38:12 (muokattu 19.01.2004 13:39:29)
Jos rahat riittää niin ei varmastikkaan ole mikään huono hankinta.

Samoilla linjoilla... Eli jos on kiire ja rahaa on tuon verran ylimääräistä, niin siitä vain. Tuohon tyylilajiin varakkaan henkilön varma, mutta vähän persoonaton ja tylsä ratkaisu.

Eli jos aikaa olisi, niin kannattaisi toki tehdä perusteellista testausta eri kamojen kanssa. Tuolla rahalla kun saa jo vaikka mitä.

Niin ja kannattaa sitten satsata myös siihen kaappiin. Jos nupin kaverina on joku matolaatikko, niin menee nupin ominaisuudet hukkaan ja soundit harakoille. Kunnon kaappi siis myös ostoslistaan.

JuSu
Ööö... Morjens.
vahvari
19.01.2004 13:55:00
Ite oon omistanu Mesan dual rectifierin syksystä lähtien. Sehän on täysin sama kone kuin triple, mutta 50 wattia vähemmän. Eli kannattaa miettiä kannattaako satsata triplen 150 wattiin kun tuo satakin riittää kyllä hajottaa pään. No, oon ollu kyllä enemmän kö tyytyväinen. Soundit on loisteliaat soittaapa sitten mitä musiikkityyliä tahansa. Voin vakuuttaa että säröskaalassa löytyy laajuutta. Moodeja on yhteensä kahdeksan. Rectifierin nuppi on myös yksinkertanen, mikä sopii ainaki itelle hyvin. Nopea säätää eikä ole turhia hanikoita. Halpa ostos se ei missään nimessä ole. Mutta jos on rahaa ja musiikki kiinnostaa pitemmälläkin aikavälillä niin ei mene pätäkkä hukkaan. Ne saa kyllä myytyäki tarpeen vaatiessa vielä kelpo hintaan. Mulla on kaappina Marshallin Tall Vintage, ja voin suositella myös sitä. Soundaa tosi isolta...
Reddie
19.01.2004 14:09:15
Jahas jahas... Kitaristi ostaa siihen mukaan (jos ostaa ylipäätänsä) niin sen Rectifierin oman kaapin. Eli pitäs ainakin sopia siihen. :)

No onko kellään tullu mitään ongelmia? Hajoileeko putket mihin tahtiin?
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
askomiko
19.01.2004 16:39:10 (muokattu 19.01.2004 16:43:29)
Wau, Triple recto ja rectokaappi. Ei o rahasta pulaa! Tai vaihtoehtoisesti kaupan jälkeen on. Itse (vaikkakin vain karvalakkimallin omistaneena) pitäisin vermettä täysin ja todella rajusti ylihintaisena sen hyvyyteen nähden. Mutta nimessä on kyllä tarpeeksi magiaa ja hypeä täällpäin, se myönnettäköön. Mutta ilmeisesti käytetty onkin kiikarissa? Uutena oikeastaan järjetön ostos. Mutta mikäs siinä jos se pitää saada. Jonkunhan se pitää ostaa jotta käytettyjä saadaa liikkeelle..
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Jormaz
19.01.2004 18:17:04
Onhan se hintava mutta toisaalta, pistäähän porukka autoihinkin tuhansia ja taas tuhansia euroja. On jopa kunnia-asia jos auto on maksanut ihan perkeleesti. Kyllä mun mielestä Dual kuulostaisi järkevämmältä ratkaisulta. Mahtaa muuten Triplessä olla kivat kulut kun putket paukkuu. Mulla on EL84-putkilla (2*2 kpl) varustettu Mesan pääte ja sinänsä hyvä ratkaisu noin niinköstä rahojen kannalta.
Back to the 80's
HeavyMachinery
19.01.2004 20:12:28

Hyvä kone muttei anna rahoille vastinetta persoonaton soundi no niihän se aina on NuMetal hommissa, samalla rahalla saa kyllä paljon parempiakin minun mieli pide on se jos ton verran rahaa on niin diezelin ostaisin tai sitten bognerin ubershallin tai madproffessorin varmaan kaikista mieluiten !

madprofessorissa on sitten kaikki mitä ihminen voi tarvita...

http://www.custom-sounds.com/Kehys.htm

ja kato tuolta madproffessor

100% suomalaista käsityötä
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
Jäsen X
19.01.2004 20:34:45
Hyvä kone muttei anna rahoille vastinetta persoonaton soundi no niihän se aina on NuMetal hommissa, samalla rahalla saa kyllä paljon parempiakin minun mieli pide on se jos ton verran rahaa on niin diezelin ostaisin tai sitten bognerin ubershallin tai madproffessorin varmaan kaikista mieluiten !

madprofessorissa on sitten kaikki mitä ihminen voi tarvita...

http://www.custom-sounds.com/Kehys.htm

ja kato tuolta madproffessor

100% suomalaista käsityötä

Jep, ja hintaa sen samat 100% lisää.. en kyllä epäile ettei olis hyvä..
Drink up, shoot in, let the beatings begin!
askomiko
19.01.2004 20:39:47
Mutta Diezel/Bogner/VHT/Engl. Kaikilta saa jonkun rallimallin triplen hinnalla. Mutta kai se pitää itse kokea se recto, ennenkuin sädekehä rapisee. ;)
Invader
19.01.2004 21:25:20 (muokattu 19.01.2004 21:25:38)
Mutta Diezel/Bogner/VHT/Engl. Kaikilta saa jonkun rallimallin triplen hinnalla. Mutta kai se pitää itse kokea se recto, ennenkuin sädekehä rapisee. ;)

Saiskohan Riple Recton hinnalla Bogner Uberschallia? Ite kyllä nappaisin sellasen mieluummin.

Tuokohan noita Bognereita kukaan maahankaan?
Jäsen X
19.01.2004 21:58:15
Minä kun luulin että Diezeleitä ei oikein meinaa saada rahallakaan tai jos saa niin maksaa enemmän kun toi Recto?
askomiko
19.01.2004 22:11:58 (muokattu 19.01.2004 22:12:12)
Pöh, Diezelin Vh4 on 2500e. Ei siis paljon mitään. :)
Jäsen X
19.01.2004 22:24:36
Pöh, Diezelin Vh4 on 2500e. Ei siis paljon mitään. :)

missä on myynnissä?
toxic
19.01.2004 22:34:44
line 6 vetta II vois olla aika hyvä. ainaki kuulostaa hyvälle ja maksaa pari tonnia.
Dr. Muff
19.01.2004 22:43:42

Sun klippis ei ainakaan vähennä himoa saada recto.

Mutta kyllä mä tuntisin itteni vähän isommaks ja komeemmaks jos mulla olis taustalla tällaset vehkeet: http://guitargeek.com/rigview/593/
Lainatkaa rahaa??
askomiko
19.01.2004 23:39:15 (muokattu 19.01.2004 23:43:07)
www.proguitar.de :ssä oli aiemmin, nyt ei näy. :(

Tuolla on jotan toisinaan:
http://www.beyers-musik.de/newpage/ … ID=dc9e3cd1fec9d9866b2f6c5fb5222a73

Käytettynä tuollakin:
http://www.rareguitar.de/

Ebayssä tuurin mukaan.

Sun klippis ei ainakaan vähennä himoa saada recto.

Pöh, nehän on ihan rupisia.
PekkaRii
20.01.2004 00:09:58
Jos kerran antaa rahan laulaa niin mitenkäs tuo Dual Rectifier Road King?

Mitäs muuten on tuo vahvareiden "hot rodding". Joskus olen tämmöisen termin kuullut. Hetfield käytti ainakin Black albumin teossa kuulema jonku Los Angeles legenda äijän virittämiä vahvareita. Tää äijä on kuulemma Eddie Van Halenille tehny marsuja myös. Tästä on jäänyt termi killumaan mieleen.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 Asiasta toiseen, tarjotkaa kitaravahvistimia hintaluokkaan n.300e ja 30W.
askomiko
20.01.2004 00:12:21 (muokattu 20.01.2004 00:12:57)
Jose Arrendondo? Tai jotenkin noin sen nimi oli..
Bradshaw-masiinoita oli myös. Eli siis CAE-sukuisia. Niitä 80´s-juttuja..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)