IhmeHeebo 25.06.2007 17:36:28 | |
---|
Elikkä, pitäis saada kerrostalo & mökki soittoon pieni (2-15w) vahvistin, ja olen käynyt niitä testailemassa paikallisissa soitonliikkeissä ja olen siellä testannut tätä Micro Cuben 2 watin vahvaria mitä on kehuttu paljon, 99e. Mutta tietääkö joku halvempaa / parempaa ratkaisua vai ostanko tämän? When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
These Are the Pale Deaths Which
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Cannot the Kingdom of Salvation
Take Me Home...
...And Justice For All |
mailbag 25.06.2007 17:45:56 | |
---|
ton halvemmalla et varmasti saa parempaa |
Muuki 25.06.2007 17:55:15 | |
---|
Mikrokuutio on aivan uskomaton, täytyi ostaa itsekin. Ei voi yksinkertasesti katua, kun autossakin voi jammailla, puhumattakaan siitä, että ottaa sähköttömälle mökille, nakkaa mp3-soittimen kiinni ja antaa palaa. Ja ne mallinnukset, ah.. "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
IhmeHeebo 25.06.2007 17:56:06 | |
---|
Mikrokuutio on aivan uskomaton, täytyi ostaa itsekin. Ei voi yksinkertasesti katua, kun autossakin voi jammailla, puhumattakaan siitä, että ottaa sähköttömälle mökille, nakkaa mp3-soittimen kiinni ja antaa palaa. Ja ne mallinnukset, ah.. Kaikki sitä kehuu ni sen sitten ostan When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Take Me Home...
...And Justice For All |
Fingolfin 25.06.2007 18:41:35 | |
---|
Strength and Honor |
hullu_ukko 25.06.2007 18:49:44 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Fingolfin 25.06.2007 19:03:29 (muokattu 25.06.2007 19:06:21) | |
---|
Strength and Honor |
IhmeHeebo 25.06.2007 19:14:05 | |
---|
Hmm, musta tuntuu et otan Micron, ja se ei oo kallis et voin kokella tota toista muutaman vuoden päästä ko kyllästyn microon. When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Take Me Home...
...And Justice For All |
marcuz 25.06.2007 19:37:06 | |
---|
Myös Epiphone valve jr. kannattaa katsastaa tuossa hieman yli 150€ luokassa. |
Simo78 25.06.2007 21:18:06 | |
---|
|
IhmeHeebo 25.06.2007 21:20:00 | |
---|
When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Take Me Home...
...And Justice For All |
Pakko lisätä poikittainen sana, itsellä oli tuo Rolandin Cube 20x enkä tykännyt. Liikkeessä vaikutti upealta peliltä mutta käyttökelpoisia efektejä oli loppujen lopuksi vain pari. Soinnissa se pahin vika, tiedä sitten oliko vika skebassa mutta ääni jäi niin pirun ohueksi ja honottavaksi. Ei se liikkeessä kuulostanut tuollaiselta mitä kotona, mutta kitarassakaan tuskin on vika kun tusinalla vahvistimia ääni on jotain aivan muuta... |
tilikum 26.06.2007 23:44:55 | |
---|
kitara+marsu -onnellisia yhdessä |
IhmeHeebo 27.06.2007 00:59:10 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta Peavey Nano Valvesta? Olis nimittäin pirun komea, mutta onko soundit hyvät? http://www.thomann.de/fi/peavey_nano_valve.htm Jaa toi peli, yhel mun kaveril (aloitteleva kitaristi, heh^^) on tuollainen. En oo paljo soitellu mut kaveri valittaa huonoista säröistä, jos se vielä niistä jtn tietää. En tiiä onko tossa ees säröjä vai onko se sen tyypin pedaalista kii When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Take Me Home...
...And Justice For All |
weelie 27.06.2007 10:11:15 | |
---|
99€ maksava Voxin DA5 kannattaa tsekata Microcuben kilpailijana. Missä DA5 on 99€? Tuota Microcubea olen nähnyt 95€, 98€ ja 99€... mutta Voxia en. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
hullu_ukko 27.06.2007 10:14:51 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Simo78 27.06.2007 10:38:29 | |
---|
Jaa toi peli, yhel mun kaveril (aloitteleva kitaristi, heh^^) on tuollainen. En oo paljo soitellu mut kaveri valittaa huonoista säröistä, jos se vielä niistä jtn tietää. En tiiä onko tossa ees säröjä vai onko se sen tyypin pedaalista kii Ei tossa kyllä näyttäis mitään säröä olevan. Yksi volyme potikka luki noissa thomann tiedoissa. Mielenkiintoisen oloinen peli, vielä vähän halvempi kuin epi valve jr. . Pitäis päästä testaamaan, mutta veikkaan et voi olla hyvä. Tietenkin vaatii vähintään ok säröpedaalia eteen, esim. boss, rat jne. jne. jne. |
weelie 27.06.2007 12:04:30 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
IhmeHeebo 27.06.2007 12:32:08 | |
---|
Seuraava MA meen hakee cuuban Soitin Laineelta, sama hinta joka puolella When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Take Me Home...
...And Justice For All |
Takajeejee 30.06.2007 14:13:33 | |
---|
Jaa toi peli, yhel mun kaveril (aloitteleva kitaristi, heh^^) on tuollainen. En oo paljo soitellu mut kaveri valittaa huonoista säröistä, jos se vielä niistä jtn tietää. En tiiä onko tossa ees säröjä vai onko se sen tyypin pedaalista kii Aloittelija sanoo huono särö = liian vähän säröä ;) Could it be a new day? |