pehko 15.03.2007 12:11:42 (muokattu 15.03.2007 12:11:50) | |
---|
Tällä tavalla miekin nämä "tein". Luovutus, aina paras vaihtoehto. Ja naisia tulee ku on nii nätti letti. VISSII ::::...--------DDDDDddddddddddd naiset tykkää joo...koska veikkaan että ei ne muuten musuta tykkäis, kun ei ne aikasemminkaan tykänny. HEAVY...FUCKING...METAL! |
gorgonoidi 24.06.2007 13:50:04 (muokattu 24.06.2007 15:59:01) | |
---|
Nosto. Kannattaako kasvattaa rastoja jos hiukset ovat todella paksut, tuuheat ja tiheässä? Ihan utelen vaan, mutta kasvattaa pitää vielä paljon sillä letti läksi joku pari kuukautta sitten ja nyt kasvattelen rauhassa uudelleen. Olisin luultavasti joskus tulevaisuudessa ottamassa mikäli tämä tästä kasvaa. |
Twist 24.06.2007 15:09:07 | |
---|
Nosto. Kannattaako ottaa rastoja jos hiukset ovat todella paksut, tuuheat ja tiheässä? Ihan utelen vaan, mutta kasvattaa pitää vielä paljon sillä letti läksi joku pari kuukautta sitten ja nyt kasvattelen rauhassa uudelleen. Olisin luultavasti joskus tulevaisuudessa ottamassa mikäli tämä tästä kasvaa. voithan sä ottaa vaik olis minkä tyyppiset hiukset. miksi ei voisi ottaa? Oops, I twisted again... |
gorgonoidi 24.06.2007 15:10:43 (muokattu 24.06.2007 15:25:43) | |
---|
voithan sä ottaa vaik olis minkä tyyppiset hiukset. miksi ei voisi ottaa? Oli pakko kysyä että onkon ihan hyvä jos hiukset ovat tämmöiset paksut kuin mitkä. En minä näistä rastoista mitään tiedä. Edit: Mäntysuovalla voi yrittää pestä vai hä? |
pehko 24.06.2007 15:53:01 | |
---|
Kannattaako ottaa rastoja jos hiukset ovat todella paksut, tuuheat ja tiheässä? Ihan utelen vaan, mutta kasvattaa pitää vielä paljon sillä letti läksi joku pari kuukautta sitten ja nyt kasvattelen rauhassa uudelleen. Olisin luultavasti joskus tulevaisuudessa ottamassa mikäli tämä tästä kasvaa. edelleen suosittelisin että annat niiden tulla itsestään. jos menet esim kampaajalle ottamaan, niin pilaat vaan koko tukkas. ne iskee semmoset myrkyt sun päähän että oksat pois. ja ei tuu yhtä hienot kampaajalla. onhan se kasvattelu aikaa vievää puuhaa, mutta se kannattaa... HEAVY...FUCKING...METAL! |
gorgonoidi 24.06.2007 15:58:02 (muokattu 24.06.2007 15:58:47) | |
---|
edelleen suosittelisin että annat niiden tulla itsestään. jos menet esim kampaajalle ottamaan, niin pilaat vaan koko tukkas. ne iskee semmoset myrkyt sun päähän että oksat pois. ja ei tuu yhtä hienot kampaajalla. onhan se kasvattelu aikaa vievää puuhaa, mutta se kannattaa... Juujuu... ei ole kertaakaan käynyt mielessä että kampaajalle menisin ottamaan. Ajatuksenai olisi tässä samalla rastoittaa hissukseen tukkaa kun se kasvaakin. Eli ajan kanssa. Edit: tuo ottaa -sana taisi hämätä tosiaan. |
Twist 24.06.2007 17:55:10 | |
---|
edelleen suosittelisin että annat niiden tulla itsestään. jos menet esim kampaajalle ottamaan, niin pilaat vaan koko tukkas. hehe, minä kävin kampaajalla.. ei tullu pahat :) mutta kyllä niissä on enemmän tunnetta kun on ihan omasta takaa kasvatettu *peukku* Oops, I twisted again... |
Kirjoitus virhe 25.06.2007 14:15:54 | |
---|
Kuudennella luokalla oli puoli rastat kasvaneet vahingossa. Johtui ainoastaan siitä etten kammannut pehkoani koskaan. Mutta niin. Mites kauan käytännössä hiusten rastottumiseen menee jos vaan antaa kasvaa rastaksi? Ja pitääkö sen rastakasvatuksen aikana pestä jollain tärpätillä hiuksia joka edesauttaisi rastottumista? |
gorgonoidi 25.06.2007 15:40:17 | |
---|
Mutta niin. Mites kauan käytännössä hiusten rastottumiseen menee jos vaan antaa kasvaa rastaksi? Ja pitääkö sen rastakasvatuksen aikana pestä jollain tärpätillä hiuksia joka edesauttaisi rastottumista? Jep, tämän haluan itsekkin kuulla sillä ajattelin että annan hiusten kasvaa rastoiksi sitä mukaa kun niitä kasvattelee. Onnistuukon niin? |
aziztcf 25.06.2007 16:39:30 | |
---|
Ei tartte välttämättä mitään tehdä, annat vaan kasvaa etkä kampaa. Toimi mulle. Olis edes hauskaa elämästä puolet, mut eihän täällä viihdy ku kokoomusnuoret. |
NRider 25.06.2007 19:16:44 | |
---|
Ei tartte välttämättä mitään tehdä, annat vaan kasvaa etkä kampaa. Toimi mulle. Mulla taas ei sitten ollenkaan. Yritä siinä nyt rastoja kasvattaa, kun parin kuukauden totaalinen kampaamattomuus ei aiheuta edes pieniä takkuja. |
Mutta niin. Mites kauan käytännössä hiusten rastottumiseen menee jos vaan antaa kasvaa rastaksi? Ja pitääkö sen rastakasvatuksen aikana pestä jollain tärpätillä hiuksia joka edesauttaisi rastottumista? Eiköhän tuo riipu ihan hiustyypistä. Suomalainen hiuslaatu on monesti aika sileää, joten sen takia monilla ei rastoitu jos pesee normaalilla shamppoolla. Mutta tiedän myös tapauksia, jossa on pelkästään riittänyt kun ei kampaa ja on pesty tavallisella shampoolla. Hepomminhan ne rastoittuu jos pesee esim. mäntysuovalla ja edesauttaa itse pyörittelemällä pötkylöitä, tai tulee ainakin siistimmän näköiset niin. Itse en ainakaan haluaisi sellaisia käsivarren paksuisia oksia päähäni. Aikaa menee joitain kuukausia, mutta niin kuin sanoin, riippuu ihan hiuksista. |
pehko 26.06.2007 09:20:27 | |
---|
Itse en ainakaan haluaisi sellaisia käsivarren paksuisia oksia päähäni. no hoho! nää on just parhaita! itellä roikuskelee takaraivossa yks kolmihaaranen jööti, tosin, ei nyt ihan käsivarren paksunen kuitenkaan, mutta kuitenkin. =D HEAVY...FUCKING...METAL! |
Kirjoitus virhe 26.06.2007 17:18:44 | |
---|
Noniin. Päätin sitten kuitenkin että tulee solmutekniikalla tehtyä. Paras vaihtoehtohan tietenkin olisi ollut että annan vaan rastottua mutta olisin joutunut elämään kiharoideni kanssa vähän turhan kauan jota en halua. Ja nuo Pehkon rastat on kyllä ehkä yhet hienoimmista. |
tommiot 26.06.2007 20:44:36 (muokattu 26.06.2007 20:45:16) | |
---|
Kyllästyin vähän tähän omaan lettiin, pitkä, suora, paksu, tuuhea... Alkaa vituttaa pikkuhiljaa kun kaikki naispuoliset henkilöt jaksaa olla kateellisia mun hiuksista ... -_- Luulen että on vähän liian sileät hiukset, että jaksais vaan antaa olla kampaamatta ja silleen rastoittua... Niin että mitäs jos itse tupeeraisi ja pyörittelisi patukoita jne...? Aikaa se ilmeisesti vie aika paljon, mutta tuleeko tuolla tavalla edes siistit? Ja minkä verran tuo oikein vie aikaa? Mulla on aika sileät ja suorat hiukset, menee varmaan ikuisuus jos antaa noiden olla kampaamatta ja ei tee yhtään mitään... |
pehko 26.06.2007 23:34:09 | |
---|
Ja nuo Pehkon rastat on kyllä ehkä yhet hienoimmista. nooh, ei nyt sentään. =D HEAVY...FUCKING...METAL! |
Kirjoitus virhe 27.06.2007 11:15:41 | |
---|
nooh, ei nyt sentään. =D Ei ku just hyvät. Tarpeeksi pitkät ja eri paksusia pötköjä. Toimivin yhdistelmä omasta mielestä. |
pehko 27.06.2007 11:25:50 (muokattu 27.06.2007 11:26:12) | |
---|
Tarpeeksi pitkät ja eri paksusia pötköjä. soon kyllä hanurista jos on kaikki samanmoisia. itsellä on yksi, tai siis kaks yhdistynyt niin, että se kasvaa nyt semmoseksi vajaat 5senttiä leveäksi levyksi, mikä kuitenkin on melko ohut.. =D HEAVY...FUCKING...METAL! |
tommiot 27.06.2007 13:22:18 | |
---|
Hei jäbät (ja muutkin =), jeesatkaa vähän, kun sain hullun idean duunata locksit ^ :) |
Jumina5/6 27.06.2007 14:06:13 | |
---|
Jos pesee sillä mäntysuovalla, kannattanee lantrata sitä reilusti. Suoraan pullosta vedettäessä alkaa kyllä päänahka aristamaan. Mutta se kyllä ainakin itsellä auttoi alkuvaiheessa, toisten hiukset eivät edes tarvi. Mutta joo, -98 taisin nämä rastat vääntää. Eli siis hiukset vaan kiinni myttyihin ja antaa kasvaa. Kyllähän niille pituuttakin on jo 9 vuodes kertynyt. Black Hippies Underground |