Jepjep, eli hakua on käytetty ja jelppikerhosta kysytty, mutta apua ei löydy. Tarvin siis suomenkieliset ohjeet podin jalkapedaalin kalibrointiin. Oon yrittäny sitä tehdä englanninkielisillä ohjeilla, mutta vissiin oon ymmärtäny jonku kohdan väärin ku wahin leveli nousee vaan 33% vaikka sen painaa ihan pohjaan. Oon myös yrittäny kalibrointia useaan otteeseen mutta ei auta. Olisin kiitollinen jos joku XT Liven omistaja (tai muutenvaan tietoinen asiasta) kirjottais lyhyehköt ohjeet missä on kaikki tarpeellinen tieto mitä pitää tehdä ja missä järjestyksessä. |
Oukei, tässä "raaka" suomennus: 1. Aluksi virta pois ja pedaali about "puoliväliin" 2. Kaikki piuhat irti, paitsi virtapiuha tietty. 3. Sitten virta päälle, samalla painaen Bank Up - kytkintä. 4. Sitten paina Amp kytkintä (se nollaa nykyiset asetukset) 5. Paina pedaali ensin "kantapää"-asentoon, sitten "varvas"-asentoon kunnes wah menee päälle (punainen valo syttyy, parhaiten onnistut seisaaltaan.) 6. Odota 10 sekuntia, sitten sammutat - ja virrat uudestaan päälle. Näin sen pitäisi kyllä onnistua; itse oon joskus laittanu jonkun "stopperin" kanta asennon säätöön (eli joku - esim lehti/ohut kirja tms.), niin ei tarvi vääntää kanta-asennossa aivan täpöllä. Tätä ei toki ole välttämätöntä heti kokeilla, ilmeisesti XT Liveissä on aika paljon "herkkyyseroja" tuon pedaalin suhteen. Mutta toivottavasti tämä auttaa... |