jkinnun2 23.01.2007 10:02:41 | |
---|
Mä oon käyttänyt peaweytä vuodesta 81, mark 4 oli varmaan eka styrkkari peaweyltä, ja 2x15 blackwidowit, joku urpo pölli lepakosta sen kaapin. Bassona oli tuohon aikaan joku 4 kielinen passiivi peawey, oli helvetin hyvä ja senkin joku urmas pölli lepakosta.Senkun sais josk,us takasii.... Nyttemmin mulla on peawey T-max styrk. ja skobeina eriversioita peawey kaappeja.1x15,2x10, 4x10. Bassoja käytän 5 kielisenä sirius sarjaa, 4-kielisiä, dynabass, sekä G-bass. Jussi |
Vepi 04.02.2007 00:36:55 (muokattu 04.02.2007 22:11:34) | |
---|
käytöstä löytyy loistavat budjettipelit.... Peavey mark IV nuppi vm.1982 Peavey 215 kaappi (elementit neliönmuotoisilla magneeteilla?) ei black widow ja kakkos kepukkana Peavey Fury u.s.a. |
juici 06.02.2007 16:12:07 | |
---|
Kävinpä tänään sitten ostamassa musiikkiliikkeestä Peavey TNT-130:n. Melkein harmittaa ettei tule omaan käyttööni vaan ostin sen kaverille joka osamaksulla ostaa sen sitten minulta. Varsin selkeäkäyttöinen vekotin, melkein parempi kuin oma TNT-150. "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
|
janne h 01.03.2007 20:55:51 | |
---|
Onkos kellään kokemusta Peaveyn Tour sarjasta?? Kävin tänää kyselemässä tarjouksia, mutta olis kiva kuulla kommentteja tosta merkistä ja Tourista. |
Force 06.03.2007 09:05:54 | |
---|
Mulla on Peavey Tour 450. Kertaakaan en vielä tosin ole päässyt sitä kokeilemaan. Tänään sit On The Rocksin keikalla ekan kerran :P Mut kai klubiin hyväksytään kun omistaa tollasen :D http://www.forcesite.net |
janne h 06.03.2007 13:23:18 | |
---|
Mulla on Peavey Tour 450. Kertaakaan en vielä tosin ole päässyt sitä kokeilemaan. Tänään sit On The Rocksin keikalla ekan kerran :P Mut kai klubiin hyväksytään kun omistaa tollasen :D Kerros miltä tuntu ku tiiät. Tosin mä ostin jo ampegin vehkeet ku ei viittiny sikaa säkissä ostaa. Eikä itseasiassa oo vieläkään tullu ensimmäistäkään tarjousta niistä vaikka kävin kysymässä vissiin viidestä paikasta... Washburn XB-400 & Epiphone Gipson |
kimmokel 24.03.2007 19:51:12 | |
---|
Tänään hain Peaveyn TVX 410 kaapin ton Backline 600:sen kaveriksi. 4 ohminen malli kyseessä joten irtoaa nupista kaikki tarjolla olevat tehotkin. Hintaisekseen kyllä pirun hyvä kaappi. Soundi mukavan pehmeä mutta kolinaakin kyllä tarvittaessa irtoaa ja kestää ainakin tolla 300w backlinella luukutella ilman turhia räpinöitä. Ainoana miinuksena vois sanoa että painaahan tuo pirusti. Siinä sitte ku join aamupalaa... |
beissi man 24.03.2007 19:55:01 | |
---|
Itellä TVX210 kyllähän se on hemmetin hyvä kaappi This is my bass.
There are many like it, but this one is MINE.
My bass is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
My bass without me is useless. Without my bass, I am useless. |
pekezu 10.06.2007 20:49:15 | |
---|
Kun te Peavey- klubilaiset luultavasti tiedätte Peaveystä jotain, niin minu askarruttaa, onko Peaveyn bassoista mihinkään. Lähinnä http://www.thomann.de/fi/peavey_c4nt_bass.htmon iskenyt silmään, samoin monet muut, thomannilta löytyvät, alle 500e maksavat bassot ovat mietityttäneet jo pitkään. Onko niistä mihinkään? PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
willie 11.06.2007 18:09:18 | |
---|
Kokemukset Peaveystä sijoittuvat tuonne vahvistin/kaiutin/mikseripuolelle. Peavey bassoa en ole koskaan omistanut ja yhtäkin vain kokeillut n. 15 vuotta sitten enkä edes muista mikä se oli.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
Sensi 11.06.2007 18:31:04 | |
---|
Kun te Peavey- klubilaiset luultavasti tiedätte Peaveystä jotain, niin minu askarruttaa, onko Peaveyn bassoista mihinkään. Lähinnä http://www.thomann.de/fi/peavey_c4nt_bass.htm on iskenyt silmään, samoin monet muut, thomannilta löytyvät, alle 500e maksavat bassot ovat mietityttäneet jo pitkään. Onko niistä mihinkään? Mulla ei näistä uudemmista ole kokemusta, mutta ainakin jäsen Hössö kehui omaansa. Kyseleppä, eiköhän sieltä ihan miellellään jaeta kokemuksia. |
Listen 17.06.2007 18:05:39 | |
---|
Minun Peavey-basso on käytetty musta Fury Precision, made in USA. Ostin lähinnä tosi hyvin käteen sopivan kaulan takia, lisäksi soi hyvin. Tämännäköinen (suunnilleen sivun puolivälissä): http://www.toucantrackclub.net/BassPics.html |
Auttakee arvon Peavey tietäjät. Nyt olis tarvetta (tai ei oikeesti oo uskottelen vaa itelleni) 15" kaapille ja silmäni kohdistuvat peaveyn tuotteisiin jossa toisessa on Sheffiled ämyri ja toisessa Black Widow ja hintaeroa pöntöillä olisi n. 70e. Nyt olisi hyvä tietää kenellä on paljon kokemusta Black Widow elementeistä Sheffieldit on todettu kelvollisiksi koska nykyisestä 2x10 pöntöstä sellaiset löytyy. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Johnny Buzz 25.06.2007 22:58:29 | |
---|
Auttakee arvon Peavey tietäjät. Nyt olis tarvetta (tai ei oikeesti oo uskottelen vaa itelleni) 15" kaapille ja silmäni kohdistuvat peaveyn tuotteisiin jossa toisessa on Sheffiled ämyri ja toisessa Black Widow ja hintaeroa pöntöillä olisi n. 70e. Nyt olisi hyvä tietää kenellä on paljon kokemusta Black Widow elementeistä Sheffieldit on todettu kelvollisiksi koska nykyisestä 2x10 pöntöstä sellaiset löytyy. Mulla on kokemusta 15" Black Widow elementeistä tuon oman 215 kaapin kautta. Nuo BW:thän ovat muistaakseni kevlarilla vahvistettuja, joten niiden pitäisi olla kestävämpiä kuin perus paperikartioiden. Itsellä ollut tuo kaappi vasta vajaan vuoden, joten sen enempää kokemusta ei ole vielä kertynyt. Hyvin on joka tapauksessa pelittänyt tuo kaappi. |
beissi man 26.06.2007 18:51:48 | |
---|
Mulla on kokemusta 15" Black Widow elementeistä tuon oman 215 kaapin kautta. Nuo BW:thän ovat muistaakseni kevlarilla vahvistettuja, joten niiden pitäisi olla kestävämpiä kuin perus paperikartioiden. Itsellä ollut tuo kaappi vasta vajaan vuoden, joten sen enempää kokemusta ei ole vielä kertynyt. Hyvin on joka tapauksessa pelittänyt tuo kaappi. Lukee muutes manuaalissa että olisi vahvistettu noita Sheffield amyreitäkii kevlarilla. Testaamallahan se selviää onko niissä niin isoa eroa saundissa. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Tympee Huttunen 26.06.2007 19:16:23 (muokattu 26.06.2007 19:46:54) | |
---|
210TX kaappi tuli mullekin. Ilmeisesti ihan oiva peli? Mukana tuli myös Peaveyn Mark III XC Series Professional Series Power Amplifier 400B-sarjalainen, joka on ilmeisesti pelkkä PA-pääte, mutta ajaa soundillisesti asiansa hyvin. Ehkä hieman enemmän äänenpainetta nupista kaipaisin, vaikka takapaneelin mukaan kokonaistehoa olisi peräti 700W. Molemmissa kaiutinlähdöissä lukee 210W 4ohm 28V RMS. Edit: Niinjoo, laitteessa on se kompura-kytkin, mutta sillä ei juuri ole vaikutusta. Kompura ei ilmeisesti tule päälle, kun sen merkkivalo ei pala. (Tiedä vaikka kompura olisi päälläkin, kun ei tuosta nyt sitten oikein tiedä). Täytyy varmaan se led ensimmäisenä vaihtaa. Olin katsovinani sisään, että yksi IC-piiri ajaa pitkälti kompuran virkaa(?) Onko joku sitä vaihdellut? Koitan nuppia vielä 1x15" kaapin kanssa (tuon 2x10" lisäksi) ja katson pitääkö nuppi vaihtaa isompitehoiseen. Paljon parjattuja Hartken nuppeja tuntuu saavan yllättävänkin halvalla, vaikka mielestäni ne ajavat asiansa ihan hyvin. Pääsenkö klubiin mukaan? |
beissi man 22.07.2007 21:37:57 | |
---|
Tänään lähti tilaukseen 210 tvx'n kaveriksi 115 tvx. Informaatiota saatte heti kun kaappi tänne rantautuu kyseessä siis Sheffield ämyrillä varustettu kaappi. Ainakin noihin 10" Sheffieldeihi olen ollut toistaiseksi tyytyväinen. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
Sensi 22.07.2007 22:25:37 | |
---|
"Syksy taas ku bassosoolo, ties et oli tulossa eikä asialle voinut tehdä mitään." - Pelle miljoona, Pyhiinvaeltajat. |
beissi man 22.07.2007 22:29:56 (muokattu 22.07.2007 22:30:18) | |
---|
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
willie 23.07.2007 17:37:02 | |
---|
Komeet on releet täytyy sanoa. Juu näin on.. hivelee myös mun vanhoja Peavey -silmiä ! Bassoa vuodesta 1972. |