-Cale 24.06.2007 23:11:17 (muokattu 24.06.2007 23:12:21) | |
---|
Ei vedä hyvin :D katoin tossa just niiden keikan oliko provinssista vai mistä niin alko turhauttaa niin stanasti kun nää raiskas klassikoita kuten Holy Diver ja Fear Of The Dark yms... Näähän liven heittää ihan päin kypärää.... Vaikka olen nähnyt pahempiakin raiskauksia, laulaja minusta klaarasi ihan hyvin. Rumpalilla heitti taimi monesti ainakin Fear Of The Darkissa, jos oikein muistan, ja homma ei oikein tahtonut pysyä kasassa. Mutta ovathan nuo väsyneitä biisejä kenen tahansa soittamana, että siihen nähden vetivät ihan hyvin. Olisivat soittaneet vaan "omia" biisejä, tai kenen nyt ovatkaan... Edit: Ei tuo minusta muutenkaan niin surkea keikka ollut niinkuin monet täällä antavat ymmärtää... |
Ziggy Bubba 25.06.2007 00:11:22 (muokattu 25.06.2007 11:55:02) | |
---|
Jos en ihan väärin muista, eräässä näistä kunnista on prosentuaalisesti enemmän ruotsinkielisiä kuin Ruotsissa. Itseasiassa, Suomessa päästään monessa kunnassa ihan sinne kärkipäähän koko maailmassa ruotsinkielisyyden suhteen, esimerkiksi Korsnäsissä Pohjanmaalla reilut 95 prosenttia bamlaa ruottia, Ahvenanmaan Hammarlandissa peräti 96% (RKP:n kannatus muuten 100%!). (Lähde: Wikipedia) Myspace.com/Crookmachine |
ruppa 25.06.2007 10:14:19 (muokattu 25.06.2007 10:17:33) | |
---|
Häh? Toihan on tajuttoman kova biisi. Kyllä tuo pesee 100-0 kaikki aiemmat nuorukaisten hardrock-yritykset (tyyliin Mirror of Madness). Biisihän voisi olla Dion/Paul Stanleyn kyhäilemä ja soittokin näkyy rullaavaan. Niin tuosta että voisi olla Dion kirjottama biisi. vertailkaas rising sonin ja rainbow in the darkin säkeistöjen melodioita. :) Kyseine kommentti paljon aiemmin tullut |
Ihan hyvinhän nuo vetää noin nuoriksi. Itse en paljoa heidän musiikistaan välitä, mutta arvostan kuitenkin kun ovat päässeet jo noinkin ''pitkälle''. Niin no, kyllähän pojat soittavat hyvin, mutta toisaalta, nykyään tuon tasoisia soittajia löytyy vähän joka kulmalta. Lähinnä laulaja nousee esiin hienolla äänellään, veikkaan kyllä että tulee pääsemään pitkälle, joko tällä kokoonpanolla, tai jollain muulla. Mutta tuo pitkälle pääseminen, niin suhtaudun kyllä vähän skeptisesti tähän hommaan, kun laulajan isä tekee biisit, hommaa suhteillaan levytyssopimukset, maksaa studiot, yms. Sanokaa kateelliseksi tai miksi vain, mutta minun on vaikea arvostaa tuommoisella pappa betalar-meiningillä tehtyä musiikkia, vaikka biisi suht. toimiva olisikin. Tästä tietysti pääsisimme kysymykseen, että voiko musiikkia arvioida muun kuin itse musiikin perusteella, mutta se ei ehkä kuulu tähän threadiin... Suomessa on niin paljon paskoja bändejä, ja niiden faneja, että turha tässä on yrittää maailmaa parantaa. |
McNulty 25.06.2007 13:14:28 | |
---|
Aika se ja sama... nuo SuD:n pojat kun tekevät nyt sitä mistä moni vain haaveilee koko ikänsä. Oli hyvää tai huonoa musiikkia, niin pakkohan sille on nimenomaan hattua nostaa tuosta em. syystä. Heillä varmasti musiikki ja musatouhut kehittyvät, kunhan kasvavat ja oppivat lisää. Ovat vielä sen verran nuoria että tulevan 20 vuoden aikana heidän musiikilliset touhut varmasti muuttuvat. Minusta on hienoa että tulee uusia nuoria bändejä ja soittajia. Esim. Triviumin Matt on hyvä esimerkki lahjakkuudesta ja showmiehen otteista nuorella iällä. Kyllä se touhu on niin, että uskottavuus ei aina ole kiinni esiintyjän iästä, vaan myös yleisöstä ja heidän asenteista. Henk.koht. en diggaile Sturmin musiikkia... en tosin heitä radiota tai telkkua pihalle jos heidän hittibiisinsä lävähtää soimaan. clenching the fists of dissent |
Hipelius 25.06.2007 13:57:31 | |
---|
Kävin Youtubessa katsomassa näiden musavideon, ja olihan se kyllä aika kamalaa. Tämä Dio-plagioitu melodia säkeistössä ärsytti eniten, kuten myös laulajan kehuttu ääni. Sonatan ja Bodomin bändipaidat musavideossa näyttää todella amatöörimaiseltä. Ja isukki tekee biisit. Ja vetävät kuulemma playbackina. Ihme vineemistä tämmöisestä asiasta, oon kai sitten jollain tavalla kateellinen jätkille kun niillä menee hyvin, vaikka ne ei ole valmiita siihen. Tunnen kai liikaa kellaribändejä, jotka on hioneet juttuaan jo vuositolkulla ja vetää törkeen hyvin ja ansaitsis vähän kunniaakin siitä. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Veikko 25.06.2007 14:14:04 | |
---|
Tämän orkesterin suurin vika on se, että bändin jäsenet ovat niin nuoria. Nyt kaikki viisaast kahdeksantoistavuotiaatkin pääsee jeesustelemaan ja arvostelemaan orkesteria ns. vanhemman oikeudella. Mahtava juttu. Vaikkei poikain orkesteri herätä minussa juuri minkäänlaisia tunteita niin on hienoa nähdä, että nuoret miehenalut soittelee tosissaaan. Ei tartte mennä montaa vuotta taakse päin kun näytti pelottavasti siltä, ettei noirisoa enää kiinnosta soittohommat yhtään. Nyt onneksi näyttää vahvasti noususuhteiselta tämä maamme nuorten vesojen soittomalli. kuorotyttö Tampereelta |
Ziggy Bubba 25.06.2007 14:35:27 (muokattu 25.06.2007 14:37:53) | |
---|
Tämän orkesterin suurin vika on se, että bändin jäsenet ovat niin nuoria. Nyt kaikki viisaast kahdeksantoistavuotiaatkin pääsee jeesustelemaan ja arvostelemaan orkesteria ns. vanhemman oikeudella. Mahtava juttu. Mun mielestä tommosessa tilanteessa jossa kaverit on (isolla levy-yhtiöllä, keikkaa isoimmilla festareilla, radio- ja musavideosoittoa...), ei pitäisi iällä olla enää merkitystä - homman _pitää_ toimia... Vaan kun ei toimi, eteenkään livenä. Liian aikaisin on taidettu kaverit repiä hauskanpidosta työntekoon. Kavereille ei ole varmasti vielä edes aivan sataprosenttisesti auennut mitä he itse haluavat tehdä. Eiköhän se Kallonen ja "Laulajan Paappa" kerro mitä tehdään ja miten. Mut jee hej, vi är rockstjärnor!!" Myspace.com/Crookmachine |
michael91 25.06.2007 14:37:31 (muokattu 25.06.2007 14:39:10) | |
---|
HE eivät soita playbackina, ehkä joissakin tv-shossa missä se on pakko. Taisi kyllä olla vitsi toi playback homma. Olen nähnyt 3-4 keikka ja ei ole ollut playbackina, kyllä sen huomaa vai mitä?. Noitten radio sinkku forever, niin siinä on melkeein sama rakenelma kuin Altarian unchain the rain biisin. Mun mielipiide. Mutta yhteissoitto jne. toimii heilä helkatin hyvin. Mutta se provinssin veto meni kyllä päin metsää. |
Nikula 25.06.2007 20:15:38 | |
---|
Vielä nuorempi hevihemmo löytyy täältä: www.myspace.com/nikkenikkeItse olen nähnyt SuD:n kerran livenä, kun lämppäsivät Glenn Hughesia Hesassa marraskuussa. Hyvin homma toimi pojilla jo silloin. |
gorgonoidi 25.06.2007 20:23:36 (muokattu 25.06.2007 20:24:56) | |
---|
Vielä nuorempi hevihemmo löytyy täältä: www.myspace.com/nikkenikke Itse olen nähnyt SuD:n kerran livenä, kun lämppäsivät Glenn Hughesia Hesassa marraskuussa. Hyvin homma toimi pojilla jo silloin. ^Tuo kuulosti ihan hyvältä. Äänestä tykkään jostain syystä ja sanat ovat mielenkiintoiset. Mahtaako olla itse tehnyt biisinsä :P Jos tekee niin musta tuli fani. Edit: Luultavasti tuo Nikkekin pääsee noilla eväillä todella pitkälle. Kyllä se vielä huomataan. |
Borlag 25.06.2007 20:24:34 | |
---|
Vielä nuorempi hevihemmo löytyy täältä: www.myspace.com/nikkenikke Itse olen nähnyt SuD:n kerran livenä, kun lämppäsivät Glenn Hughesia Hesassa marraskuussa. Hyvin homma toimi pojilla jo silloin. Sillä keikalla bändi veti kyllä kieltämättä hyvin. Tosin jälkikäteen kun nähmyt noita videoita sun muita, niin ei ihan samalle tasolle olla päästy. |
Super-Jari 25.06.2007 20:25:10 | |
---|
^Tuo kuulosti ihan hyvältä. Äänestä tykkään jostain syystä ja sanat ovat mielenkiintoiset. Mahtaako olla itse tehnyt biisinsä :P Jos tekee niin musta tuli fani. Laulumelodian ja taustalaulun perusteella arvelen Nikulan olevan tekijänä. |
gorgonoidi 25.06.2007 20:31:09 | |
---|
Laulumelodian ja taustalaulun perusteella arvelen Nikulan olevan tekijänä. Siis tämä perustuu vain arviointiisi vai onko tästä jotain selviä viitteitä että Jone Nikula tekee? Ja olisi varmaan vähän enemmän esillä jos Nikulan tekemä olisi. |
Anal Revenger 25.06.2007 20:38:08 | |
---|
Vielä nuorempi hevihemmo löytyy täältä: www.myspace.com/nikkenikke Ai tämäkö on sitä pelättyä Saatananpalvontaa? Voi vitunvittu ja naapurin kinttaat.. Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Antti1997 25.06.2007 20:53:51 | |
---|
Siis tämä perustuu vain arviointiisi vai onko tästä jotain selviä viitteitä että Jone Nikula tekee? Ja olisi varmaan vähän enemmän esillä jos Nikulan tekemä olisi. Vasara varmaankin tarkoitti jäsen Nikulaa (ylempänä). :P :EEE |
Super-Jari 25.06.2007 20:59:36 | |
---|
Siis tämä perustuu vain arviointiisi vai onko tästä jotain selviä viitteitä että Jone Nikula tekee? Ja olisi varmaan vähän enemmän esillä jos Nikulan tekemä olisi. :------------------------D |
gorgonoidi 25.06.2007 21:07:33 | |
---|
Huomatkaa että käytin todella rajua sarkasmia! :D Ensiksi piti hieman miettiä... |
Ronsto 25.06.2007 21:39:03 | |
---|
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
KTULU 25.06.2007 21:51:01 | |
---|
Rising Son=Rainbow In The Dark ja Ozzyn Desire. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |