Aihe: Pitäiskö mun omistaa metronomi?
1
Keppis
19.01.2004 19:02:22
Kuinka monella m.nettiläisellä on metronomi? Kehittääkö metronomin kanssa soittaminen huomattavasti soittotaitoa? Onko se kuinka hyödyllinen?
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä.
Gypsy
19.01.2004 19:12:01 (muokattu 19.01.2004 19:15:04)
http://www.metronomeonline.com/metronomeonline/Default.asp?bhcp=1

Siinä sulle metronomi. Ääniä ei tässä romussa oo joten en tiedä toimiiko.

Ite en oo käyttäny mitään metronomeja. Oon kyllä pari omistanu.

http://smurman.best.vwh.net/Metronome/
Chemo
19.01.2004 20:13:58

Onko se kuinka hyödyllinen?

Mun käytössäni "hyödyllinen" ei riitä kuvaamaan klikin merkitystä. Parempi sana on "välttämätön".

Time on yksi soittajan arvokkaimmista asioista. Siitä pitää pitää huolta. Aivan erityisen tärkeä metronomi on silloin, jos ei soita muiden kanssa (siis jos ei ole bändiä), eikä harrasta taustalevyjen tms. apuvälineiden kanssa soittamista.

Suosittelen siis.
Ramalamadingdong.
Ze Kink
19.01.2004 20:46:03
Munkin pitäisi ostaa, mun pikkubroidilla on kyllä, mutta siitä lähtee niin h**vetin ärsyttävä ja kimeä ääni (sen on tarkotus kuulua saksofonin alta), joten sitä ei paljoa tule käytettyä. Pitäis ostaa sellanen klassinen, tai ainakin klassisen kuulonen... Hmm, voisimpas huomenna käydä ostamassa... Missäköhän hintaluokassa mahtaa liikkua? Sille olisi nimittäin älyttömästi käyttöä.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Da Make
19.01.2004 20:49:32
Mun käytössäni "hyödyllinen" ei riitä kuvaamaan klikin merkitystä. Parempi sana on "välttämätön"...

...Suosittelen siis.

Juurikin näin, muuten pian "itseoppinut koti soittaja" huomaa olevansa huono soittamaan bändin kera...

Vanha, mut' ei vanhentunut viisaus kuuluukin; Rumpali on vain yksi helvetin äänekäs metronomi...
Cräx, Change, Ötöm!?
Solex
19.01.2004 20:50:30
Munkin pitäisi ostaa, mun pikkubroidilla on kyllä, mutta siitä lähtee niin h**vetin ärsyttävä ja kimeä ääni (sen on tarkotus kuulua saksofonin alta), joten sitä ei paljoa tule käytettyä. Pitäis ostaa sellanen klassinen, tai ainakin klassisen kuulonen... Hmm, voisimpas huomenna käydä ostamassa... Missäköhän hintaluokassa mahtaa liikkua? Sille olisi nimittäin älyttömästi käyttöä.

No siis erilaisia vaihtoehtoja on parin kympin perusmasiinoista useiden satojen eurojen pro-kamaan mutta jos nyt 30-40e varaat niin sillä saa kaupasta varmasti sinun käyttöösi tarpeeksi monipuolisen. Itselläni on reilun parin kympin hintainen Seikon tekemä ja siitä on ollut useasti apua.
Väkivalta Lopettaa Vittuilun.
Ze Kink
20.01.2004 16:28:21
Noniin, kävin ostamassa, hintaa oli siinä 35€ paikkeilla... Kyllä löytyy käyttöä.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)