Van Hannes 15.06.2007 14:09:14 | |
---|
"Sulla on samanlainen ilme kun sä soitat ja kuin sä nait mua" -Ex-muija Onks se ton takii ex? "There Can Be Only One Hannes" |
losalvaros 24.06.2007 20:50:23 | |
---|
Alle 10-vuotias serkkutyttö kysyi miten osaan soittaa Paranoidin. Itse kysyin mistä tämä tunsi biisin :D "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
Landola59 24.06.2007 20:55:12 | |
---|
"Sulla on samanlainen ilme kun sä soitat ja kuin sä nait mua" -Ex-muija Nykivä vasen silmäkulma mutta muuten täysin apaattinen? Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
Henko 24.06.2007 21:04:38 | |
---|
Ai niin: "Mikset soita sooloja ollenkaan tässä?" Soittelin uuden punkbändin demoa kaverille. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Nykivä vasen silmäkulma mutta muuten täysin apaattinen? Kuulostaa Tom Morellolta lievästi eräällä livetaltioinnilla! Koominen näky. "Hiton kovaa Nofx-komppia jätkä veteli!!!! *känniörinää*" Kaverin isoveli, kun olin jotain 11-vuotias. Hauskuus oli ehkä sen tilanteen koomisuudessa.. Soittelin uutta biisiä, jossa reilusti progeiluja ja temmonvaihoksia ja muuta. "Travis Barker goes doublebass" -Kaveri Ja eikun hi-hat heilumaan!! |
makoskela 25.06.2007 00:05:13 | |
---|
"Säkällä jotain ääntä?" - äänittäjän kommentti juuri ennen levytystä... GAS ei ole sairaus - se vaan on... |
ekikoo 25.06.2007 00:13:49 | |
---|
"Mee johonkin kapakkaan soittaan pianoa" kun soitin jotain raggia All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
upi 04.07.2007 21:29:26 | |
---|
Aikoinaan, varmaan jo yli kymmenen vuotta sitten, olin treenikämpällä vetämässä rummuilla intohimoista up-tempo sooloa ainakin itseäni ihaillen. Jossain vaiheessa huomasin silloisen laulajamme tulleen myös kämpille. Kaiffari seurasi mättämistäni hyväksyvään sävyyn nyökytellen ja totesi lopetetettuani: "Jätkähän vetää kuin Gillani!" Tänäkin päivänä mietityttää..... |
Van Hannes 05.07.2007 08:24:29 | |
---|
Aikoinaan, varmaan jo yli kymmenen vuotta sitten, olin treenikämpällä vetämässä rummuilla intohimoista up-tempo sooloa ainakin itseäni ihaillen. Jossain vaiheessa huomasin silloisen laulajamme tulleen myös kämpille. Kaiffari seurasi mättämistäni hyväksyvään sävyyn nyökytellen ja totesi lopetetettuani: "Jätkähän vetää kuin Gillani!" Tänäkin päivänä mietityttää..... Jätkähän vetää kuin Gillani :) Huhhuh repesin "There Can Be Only One Hannes" |
zombywoof 05.07.2007 08:58:29 | |
---|
Olin joku 16v, soitin kitaralla himassa jotain biisiä ihan päin persettä paskalla saundilla. Oli sit joku isän kaveri kävässy meillä ja kysyny isältä että "kukas claptoni se täällä oikein asustaa" Oli claptonista kaukana se vingutus. |
Nidhöggr 05.07.2007 11:36:30 | |
---|
"Onks toi joku Ferdinard", kysyi veljeni kun soitin Burzumin Die Liebe Nerpusia. No, ehkä se kuulostaa vähän Ferdinardmaiselta. Krää-ähh. |
Chemo 05.07.2007 12:22:47 | |
---|
Tässä yksi hauskimmista kuulemistani: "jos kaksi sun soittamaa kitararaitaa laittaisi vastavaiheeseen, tuloksena olisi hiljaisuus". Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Blue Moon 05.07.2007 13:54:23 | |
---|
"Melusaastetta!" Heppu tiesi mistä puhui. |
el guitar 17.07.2007 02:25:36 | |
---|
Isäpuoli: Lopeta nyt!!! Valuu verta korvista!!! |
panadol 17.07.2007 02:59:57 | |
---|
Teinipoikana alivuokrasin yhden työhuoneen kerrostalossa, kun päävuokralainen, perhetuttumme, oli vuoden ulkomailla. Möykättyäni ko. tiloissa viikonpäivät, humalainen talonmies tuli palokirveen kanssa ovesta läpi ilmoittaen että v*tun möykkä loppui siihen. Pakenin tietysti paikalta henkeni edestä, ja uskalsin hiipiä haalimaan kamani vasta n. viikon kuluttua. Siis vahvarit jäi päälle ja skitta lattialle jne. :D Olen aina ajatellut että ko. tapahtuma oli ratkaiseva tekijä ajautumisessani muusikon uralle, ja melkoinen opetus "kritiikin kestämisestä" ;) |
LNA 17.07.2007 06:08:54 | |
---|
Hyräilin joissain bileissä taannoin laulumelodiaa guitar hero:n päälle, ja vieressä kuunnellut nollanaamaesko totesi hetkeä myöhemmin, että mulla on kyllä ihan nätti ääni, mutta että mun pitäis laulaa "silleen jotenki korkeemmalta". :D |
McNulty 17.07.2007 10:56:31 | |
---|
Soundatan Puppe joskus vuosia vuosia sitten tokaisi kun soitinliikkeessä akustista räpläsin slap ja tap-tyyliin: "Sullon tosi nasta tyyli skulaa skebaa!" Oli kyllä helkkarin mukavaa kun pro-tason muusikko kehaisi vaikka en juuri muuta soittanutkaan kuin räpellystä ja sitä "eiku... eiku"-biisiä. Nykyään kun osaa jo hieman soittaa, niin kukaan ei kehu :) if the shit fits... wear it! |
oo-p 17.07.2007 11:59:10 | |
---|
Soitin kerran sähkökitaralla semmosta tiukkaa perusrokänrollia pikku pienissään, serkkutytön häiden jatkoilla, väen twistatessa umpijurrissa. Aikani siinä soiteltuani jammaili hengästyneenä paikalle erään sukulaiseni aviomies, reilusti keski-ikäinen, suurella nenällä varustettu Pate, ja heitti että "Saatana että soitat hyvin! Säähän kohta oot yhtä hyvä ku Cisse Häkkinen ja nämä, tiijäthännää" ..Alko vähän huvittaan. ...Ja laulustani, tai "örinästäni" jota muinoin harrastimme verkkariheviä jamitellessamme keskustelu meni näin: -Tuo sun örinäs kuulostaa ihan okenstamiselta! -Siltähän sen pittää kuulostaakki! ..Ja armoton jytä & huuto jatkuu. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Deino 17.07.2007 13:06:47 | |
---|
"Toi ei oo tältä planeetalta" |
L.Ruoska 17.07.2007 14:12:34 | |
---|
Tää oli aika kannustavaa. Isoäitini heitti mua ja kaveria johonkin, en muista mihin. Keskusteltiin mun tulevaisuudesta, sanoin että joko näyttelijä tai muusikko. Siihen se sano "No ei susta ainakaa muusikoks oo, ei sussa oo mitään musikaalista" Ja se ei oo kuullu koskaan ku soitan, mutta tietää, että harrastan kitaraa. Haw =D Mun mummo heitti joskus samaa, kun kerroin että oon itseasiassa soittanut kitaraa ja bassoa joitakin vuosia. "Siekö? Ethä sie oo yhtää sellannee, et sie mittää soittaa ossaesit!" .. noh, ei se tiedä mun elämästä paljon muutakaan =) "Some of our guests are, how should I say, hyperbolic V.I.P." |