Aihe: Vähän idolsista..
1
Ylläri
19.01.2004 19:00:18 (muokattu 19.01.2004 19:02:11)
Toisaalta koko Idolsin alkupuolihan perustui juuri noihin huonoihin laulajiin. Jos kaikki olisivat olleet päteviä esiintyjiä niin se olisi ollut vain yksi laulukilpailu muiden joukossa. Se että joukossa oli todella surkeita esityksiä, joita suuri yleisö saattoi ylenkatsoa ja hekumoida tuomariston kommenttien lämmössä, erotti Idolsin Tangomarkkinoista sun muista rallatuskisoista. "Ilkeiden tuomareiden" alussa herättämä mediakohu oli yksi olennainen tekijä siinä että Idolsista tuli niin iso juttu kuin tuli.

Kun se kalju tuomari kysyi siltä kansallisaarteen raiskaajalta:"miksi sä tulit tänne?", teki mieli huutaa ruudun läpi:"älä viitsi olla tekopyhä, juuri tällaisia rimanalituksiahan te nimen omaan toivoitte sinne."

Kokonaisuudessaan Idols oli ihailtava bisnessuoritus: kaikki mediat puhalsivat näppärästi yhteen hiileen ja lukemattomilla puhelinäänestyksillä otettiin tyhmiltä rahat pois. Nerokas formaatti, ei voi muuta sanoa. En tosin usko että ideaa voidaan toistaa kovin monta kertaa, eiköhän yleisön into ala hiipua muutaman vuoden jälkeen.
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
VÄKIPÄÄ
19.01.2004 19:50:07
Mielenkiintoinen aihe. Tästä ei olekaan vielä puhuttu vähän.
"Mä en tiiä mitä toi tarkottaa, mutta kyllä." -axeman
Veikko
19.01.2004 20:30:16
Mää olen varmaan ainoa ihminen Suomessa, jota ei kiinnostanut koko Idols pätkääkään. Viisi minuutti taisin katsella kyseistä ohjelmaa ennen kuin alkoi oksetaa koko formaatti.
Back to my old downtown city boy blues
Ossi
19.01.2004 20:43:53

Mää olen varmaan ainoa ihminen Suomessa, jota ei kiinnostanut koko Idols pätkääkään.

Täällä toinen. Tosin katsoin tuon viikonloppuna tulleen koosteen joka oli ihan viihdyttävä.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)