Iscariah 17.12.2006 13:30:20 | |
---|
Pitää toivoa että sen uuden levyn myötä vääntäytyisivät tännekin keikkailemaan. semmostahan tuo nergal lupaili joskus. toivottavasti edes treelle tulisivat Lutakkoon kun on melko turha kyseistä bändiä odotella |
Grimmu 17.12.2006 14:49:45 | |
---|
Tuskassa näin kerran ja meinas päät irrota. Parhaita keikkoja koskaan. Pimeä. |
J.L 18.12.2006 08:50:18 | |
---|
|
MetalMil 23.12.2006 20:05:11 | |
---|
Perkeleen kova bändi kyllä. Tutustuin tarkemmin kun olin kännipäissäni ostanut Satanican Torvesta.. Ihastus bändiin tapahtui noin viidessä sekunnissa ja pitihän ne kaikki muutkin levyt sitten (tavalla tai toisella) hankkia. Bändillä löytyy semmonen "tekemisen ilo" mitä harvemmin nykyään tuntuu olevan. Livenä pitäis käydä kyllä kattomassa kun '03 tuskassakin tuli oltua siinä kunnossa ettei olis mitään ymmärtänyt eikä tullut bändiä noihin aikoihin tunnettua vielä.. |
Deino 12.04.2007 13:01:06 | |
---|
|
XernaX 09.06.2007 16:00:45 | |
---|
"Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta." |
Kikolaa 09.06.2007 17:47:41 | |
---|
Jes! Toi biisin alku oli vähän turtaa Behemothia, mut sitten biisi menikin mielenkiintoiseks. Loppu oli kans tyylikäs, kuin seinään. Täähän oikeastaan pamputtaa aika lujaa. Etenkin odotan sitä biisiä missä se puolalainen jazz-pianisti soittaa. Erittäin hyvä levy tulossa näillä näkymin. |
lethus1 09.06.2007 18:47:48 | |
---|
Piraattiserkku sanoo: Paras Behemoth. Ja kevyesti. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Veco 09.06.2007 18:49:56 | |
---|
Piraattiserkku sanoo: Paras Behemoth. Ja kevyesti. On muuten jonkun verran vaikeaa yrittää olla lataamatta etukäteen, varsinkin kun naapuri jaksaa luukuttaa ja kehua kokoajan. Mut en oo vielä langennut. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
LexaR 09.06.2007 19:29:05 (muokattu 09.06.2007 19:32:27) | |
---|
Tuli sorruttua laittomuuksiin, myönnetään, mutta kyllä tämä senverran kova läpsy on, että tulee kyllä ostettua levyhyllyn jatkoksi. En kyllä menisi sanomaan parhaaksi Behemothiksi, jotenkin Apostasyllä ei otettu kaikkea irti mitä olisi voitu; juuri nämä torvisektiot ja Mozdzerin pianointro ovat lähinnä kuriositeetteja, niitä olisi voinut hyödyntää paljon tehokkaamminkin. Kaiken kaikkiaan kuitenkin kova levy, alkupuoli on jotenkin vähän junnaavampi, mutta Kriegsphilosophiesta eteenpäin on jo täyttä timangia. Henkilökohtaset suosikit on Be Without Fear ja Libertheme. Ei tämä nyt mikään uus Zos Kia Cultus ole, mutta kyllä Gdanskin pojat silti näyttää mistä kana pissii. And music? Well it's just entertainment, folks! |
StoRBa 11.06.2007 13:38:09 (muokattu 11.06.2007 13:38:31) | |
---|
Vaikka soundit kuulostivatkin massiivisemmilta kuin aiemmin, olivat ne hieman epäselvät. Blasteissa virveli hukkui. Ehkä tämäkin on tottumiskysymys, kun on on aiemmin tottunut erittäin selkeään äänimaailmaan behemothilla. E: Itse biisi kuulosti toki hemmetin hyvältä. Ostoon menee levy. |
Veco 24.06.2007 18:21:40 | |
---|
Tällähetkellä muuten tuntuu että Behemoth on melkein maailman paras bändi, uskomattoman kova keikka Nummessa. Ja mulla on Nergalin plektra. :) Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
south_of_heaven 24.06.2007 20:35:02 | |
---|
Nummessa kävin katsomassa, ja tuli sellainen etten tainnut ikinä aikaisemmin bändiin tarpeeksi hyvin tutustuakaan. Potki kyllä perseelle erittäin mallikkaasti. |
Maardi 24.06.2007 22:48:52 | |
---|
Nummen keikka oli aika helvetin hyvä. Soundit oli eturiviin ajoittain vähän epäselvät, mutta onneksi oli yhtä lukuunottamatta kaikki biisit tuttuja, joten ei tuo haitannut. |
Esiintulo oli ainakin hieno. Lava tyhjä, rumpali tulee settinsä taakse, seisoo hetken ja lyö nyrkeillä pelteihinsä, istuu ja blastaa hieman. Olihan se ihan hienoa katseltavaa keikka muutenkin. :) |
Väinämöinen 25.06.2007 00:06:39 | |
---|
Veti mielestäni Nummen parhaan keikan. Nergal moshasi eri suuntaan kuin muut ukot, mikä näytti vähän hassulta. Katselin, että Nergal soittelee melkoisen samanlaisella kitaralla kuin M. Amottin Ninjat ovat, tuossa -> http://www.4life.fi/nummirock/Perjantai/pages/DSC_3650.htm kuva Nummesta. Löytääkös joku minua fiksumpi infoa tuosta kitarasta, mikä se on? Mikit näyttäisivät olevan EMG:tä, kun taas Amottin kitaroissa on Duncanit. "Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner |
mungiisi 25.06.2007 00:30:52 | |
---|
Veti mielestäni Nummen parhaan keikan. Nergal moshasi eri suuntaan kuin muut ukot, mikä näytti vähän hassulta. Katselin, että Nergal soittelee melkoisen samanlaisella kitaralla kuin M. Amottin Ninjat ovat, tuossa -> http://www.4life.fi/nummirock/Perjantai/pages/DSC_3650.htm kuva Nummesta. Löytääkös joku minua fiksumpi infoa tuosta kitarasta, mikä se on? Mikit näyttäisivät olevan EMG:tä, kun taas Amottin kitaroissa on Duncanit. Kyllä se minun mielestäni ihan on se Ninja-ltd. Mikit varmaan vaihdettu uskoisin. |
marke- 25.06.2007 05:47:57 | |
---|
Perkele kun en ollu näkemässä. Behemoth on videoiden perusteella yks kovimpia live-akteja koskaan. Bändi näyttää soittavan sellasella asenteella että järki pois Seksi |
lethus1 25.06.2007 09:40:24 | |
---|
Vaikka soundit kuulostivatkin massiivisemmilta kuin aiemmin, olivat ne hieman epäselvät. Blasteissa virveli hukkui. Ehkä tämäkin on tottumiskysymys, kun on on aiemmin tottunut erittäin selkeään äänimaailmaan behemothilla. E: Itse biisi kuulosti toki hemmetin hyvältä. Ostoon menee levy. Ääöaög justiinsa tuo virvelisoundi on se mikä tekee uuden levyn soundeista niin helvetin parhaat. Okei, kuulemma makuasia. Mutta virvelihän oikeastikin yleensä soitetaan hiljempaa kuin hitaampi kama joten.. .. . . . . . ... . . . . . Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Emplate 25.06.2007 21:15:35 (muokattu 25.06.2007 21:17:09) | |
---|
Oli kyllä perkeleen kova. Nummen paras esiintyjä ja aika korkealle menee muutenkin mun näkemistä keikoista. Ja lopuksi vielä "I got erection". Jumalauti :D E: Niin, ja Nergal on kyllä parhaimpia rokkikukkoja, mitä on tullut nähtyä. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |