Aihe: Soittajan liksat?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ukko
23.06.2007 16:53:47

No, tuskin se nyt aivan tuohon 7 ekuun jää, lisineen.. sitäpaitsi lähes tuolla on monenkin tultava toimeen ja kyllä sillä tuleekin, riippuu onko vuokra/omistusasunto, ryyppääkö, polttaako, muut hinnakkaat nautinnot.. jne.
On tuo aina parempi kun olla kortistossa!

Laske uudelleen. Eihän tuo "palkka" tuo edes tonnia kuussa kämmeneen. Milläs luulet että joku hommaa sillä tulolla asunnon täältä pk-seudulta, häh ? Jos valita pitäisi niin minä jäisin mieluimmin kotiin nukkumaan kortistorahoilla kuin lähtisin tuolla hinnalla pihoja siivoomaan. Se kotona nukkuminen kun tulee paljon halvemmaksi. Ei tule työssäkäynti kuluja jne. Sitäpaitsi ne lisät voivat jäädä monilla huoltomiehillä aika olemattomiksi. Tuosta "palkasta" taitaa johtua se huoltomiesten välinpitämättömyys ja saamattomuus toimessaan. Minä ainakin nakkaisin paskat työn jäljelle tuollaisilla liksoilla
poppamies
23.06.2007 16:54:58

...Joskus on kyllä ryhdytty hentomielisiksi, jos kyseessä on ollut hääpari, silloin selkäänsä on saanut vaan sulhanen.

Kyllä vastaisuuden varalle kannattaisi vetää sitä morsiantakin.
G strings are for strippers!
veeka
23.06.2007 22:01:41
Meillä on ollut tapana heti lopettaa soitto, jos näen jonkun parin tanssivan vituralleen, soitto seis välittömästi ja kuulutetaan sitten ohjeita. Biisi uudelleen käyntiin ja JOS se rytmiestoinen (meinasin kirjoittaa rytmivammainen, mutta olen korrekti) juhlienpilaajapari vieläkin kehtaa koikkelehtia epätahtiin tai seota muuten askelissaan, niin sitten vedetään seuraavalla tauolla turpiin, niin että tukka lähtee. Tai rumpali ja basisti vetää, koska itse olen tälläinen kävelevä heinäseiväs. Joskus on kyllä ryhdytty hentomielisiksi, jos kyseessä on ollut hääpari, silloin selkäänsä on saanut vaan sulhanen.

Oikein, joku roti se tanssijoillakin olla pitää!
työtä työttömille, viinaa soittajille
Jäärä
24.06.2007 14:11:51
Oikein, joku roti se tanssijoillakin olla pitää!

Kun on kaksikymmentäviisi vuotta harjoitellut ja hionut nyansseja, niin pistää vihlomaan otsalohkosta kaikenlainen kekkalointi ja väärintanssi. Ja mikä oikeus niillä "tanssijoilla" on pilata mun heille suoma taide. Ei mikään. Siksipä mulla on telkkari siinä lavan laidalla ikäänkuin monitorina ja sieltä pukkaa (äänettömänä tietenkin) saksalaista paritanssia. Rumpali kattoo temmon aina siitä videolta, että saadaan se kuva ja meidän musiikki synkkaan. Siinä on jokainen nilkanojennuskin taimissa ja käden asennot oppikirjan mukaiset. Niinkuin marssimista katselisi, sielu lepää. Ei kestä kattella näitä suomalaisia laulumelodian mukaan heiluvia pökkelöitä.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
manjaana
24.06.2007 14:14:16
Kun on kaksikymmentäviisi vuotta harjoitellut ja hionut nyansseja, niin pistää vihlomaan otsalohkosta kaikenlainen kekkalointi ja väärintanssi. Ja mikä oikeus niillä "tanssijoilla" on pilata mun heille suoma taide. Ei mikään. Siksipä mulla on telkkari siinä lavan laidalla ikäänkuin monitorina ja sieltä pukkaa (äänettömänä tietenkin) saksalaista paritanssia. Rumpali kattoo temmon aina siitä videolta, että saadaan se kuva ja meidän musiikki synkkaan. Siinä on jokainen nilkanojennuskin taimissa ja käden asennot oppikirjan mukaiset. Niinkuin marssimista katselisi, sielu lepää. Ei kestä kattella näitä suomalaisia laulumelodian mukaan heiluvia pökkelöitä.

:oO Kai sie nyt kiekaset sopivin välein mikkiin notta jousto, jousto, jousto.... ;)
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
Jäärä
24.06.2007 14:19:24
:oO Kai sie nyt kiekaset sopivin välein mikkiin notta jousto, jousto, jousto.... ;)

Tottakai! Ja "kyyr'päät ylös!"
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Timi
24.06.2007 15:10:09
Tottakai! Ja "kyyr'päät ylös!"

Vissiin yhdellä ä kirjaimella?Ja sitten tauko.Tämän jälkeen astutaan...! Oikealla.
Kylmän viileesti!
veeka
24.06.2007 18:31:11
Nyt ollaan päästy ryhtiliikkeen juurille.
työtä työttömille, viinaa soittajille
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)